ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

یک عروس و هزار داماد 20

آقای دکتر اگه دستکشتون رو در بیارین شاید بهتر بشه ترشحاتو کم کنین -هرکاری بکنم تاثیری نداره باید یه اقدامات اساسی بشه . -ببینم به غیر از شما بیمار دیگه ای هم توسالن انتظار نشسته بود ؟/؟ -نه من آخرین نفر بودم -خب عالی شد . یه دودقیقه تشریف داشته باشین الان بر می گردم . دکتر وضعیتمو مرتب کرد و یه چیزی رو من پوشوند و منشی خودشو که اتفاقا بر خلاف بیشتر منشی های دکتر زنان این یکی مرد بود صداش کرد و گفت آقا جواد این بیمار آخری کار زیاد داره . اگه کس دیگه ای نیست شما می تونین تشریف ببرید . -ممنونم آقای دکتر .. منشی رفت و من و دکتر تنها شدیم . دل تو دلم نبود . دیگه حساب کار دستم افتاد و می دونستم که یه کیر درست و حسابی در انتظارمه . دکتر طوری حشری شده بود که معلوم نبود چی داره میگه و طبابت هم از یادش رفته بود . به من می گفت که دمرو بیفتم تا باسن و پهلوهامو بررسی کنه . انگار کون بر جسته من دلشو برده بود و می خواست با یه دید زدن حسابی حال من و خودشو جا بیاره . -ببخشید برای بچه بد نیست ؟/؟ به شکمم فشار میاد -اوه ببخشید یه خورده پهلو کنید من همه جا رو بررسی کنم می خواستم بهش بگم که ما الان مشکل ترشح کوس داشتیم چطور به کون رسیدی گفتم ولش بابا . دکتر مملکته من که بیشتر نمی فهمم بذار هر جوری که دوست داره معاینه کنه . اتفاقا تو یکی از همین سایتهای سکسی یه داستانی خوندم بودم که یه مریض مثل من همچین کرمی ریخت و دکتر هم با کیر درمانی خودش کیرو می کرد تو کوس مریض می کشید بیرون و می گفت ببین این قدر غلظت و خیسی کشیدم بیرون و مثلا داشت لایروبی می کرد . اگه این دکتر هم از اون کارها بکنه خیلی باحال میشه .. ببخشید آقای دکتر اگه پهلو کنم چطوره . به نظر شما اندازه سینه هام خوبه . اگه از حد داره می گذره بهم بگین که یه خورده تغذیه ام رو بیشتر تحت کنترل داشته باشم -اونو که باید همیشه کنترل کنین . حدود دوماه دیگه ماه هفتم بار داریتونه که باید پیاده روی بیشتری داشته باشین تا چسبندگی ایجاد نشه .. -آقای دکتر حرفاتون کاملا درسته . فقط اگه میشه من دستم به پشت نمی رسه و حالتم طوریه که نمی تونم این شورت و سوتینمو در بیارم .. اگه زحمتی نیست و جسارت نمیشه شما این کارو واسم انجام بدین . از اوف اوف کردن طولانی دکتر متوجه شدم که از هوس زیاد لباشو گرد کرده و چه جور داره حال می کنه . -فقط اگه ممکنه بعد از سینه ها باسن منو هم چک بکنین که از حد استاندارد خارج نشده باشه .. فقط اگه وقت دارین یه چیزی رو هم فراموش نکنین که قسمت واژن من ترشح زیاد پخش می کرد -اونو که عرض کردم باید آمیزش جنسی خودتو نو زیاد کنین . -باور کنین آقای دکتر من خیلی دلم می خواد خیلی هم طبع گرمی دارم ولی شوهرم خیلی سرد مزاجه حالا هم که بار دارم انگار که من گر گرفته باشم . می ترسه میخواد بیاد سراغ من . فکر کنم از من چندشش میشه الکی بچه رو بهونه اش کرده  که برای سلامتیش ضرر داره و از این حرفا . -دستکشتونو در بیارین . من بدنم تمیزه . تازه صابونو برای چی گذاشتن . این جوری خیلی بهتر می تونین ارزیابی کنین . دکتر کف دو تا دستاشو گذاشت رو دو تا سینه هام و یه سبک سنگینی کرد -آخخخخخخ آخخخخخخخ -دردتون گرفت -نه حس می کنم یه چیزایی تو وجودم حرکت کرد و یه حس خاصی قسمت انتهایی واژنم به وجود اومده .. -خب این طبیعیه تحریک هورمونیه .. -دستم به دامنتون آقای دکتر اگه کاری از دستتون بر میاد انجام بدین . من نمی تونم این جوری بیمار برم به خونه . -پس اجازه بدین یه معاینه هم از باسنتون بکنم . بعد دوباره برسم به ترشحات کوس .. ببخشید معذرت می خوام اصلا حواسم نبود . به زور جلو خنده ام رو گرفته بودم . هیکل من هوش از سر دکتر ربوده بود و دیگه حرف زدنش هم مثل خودش قاطی شده بود . چند دقیقه تمام داشت با دو تا قاچای کونم ور می رفت . اونا رو به پهلوها بازشون می کرد و صدای آه کشیدنهای هوس آلوده اشو به خوبی می شنیدم . لحظه به لحظه بیشتر تحریک می شدم . -آقای دکتر اگه متر و خط کش و چیزای دیگه لازمه بیارین . -نه نه .. همین خوبه . تقریبا میزانه . -ببینم از فرم و استیل که خارج نیست .-نه خیلی خوش استیله . خیلی . نمی دونم چرا شوهرتون ازش فرار می کنه . این یه جاذبه خاصی داره که  حتی اگه پوششی هم روش باشه همه رو یعنی مردا رو به طرف خودشون می کشونه . -حتی شما رو آقای دکتر ؟/؟ -خانوم من حرفه ام اینه .. این تحریک و تحرکات انسانی در همه آدما هست دیگه این یه چیز طبیعیه .. -پس نباید تو سر این تمایلات زد .. حالا یه نگاه مجددی هم به اون خیسی ها داشته باشین ببینین چه جوری می تونین کمش کنین . آخه من الان کمرم سنگین شده .. درد می کنه . اگه بچه به من و من به بچه فشار بیارم واسه مون خوب نیست .. -پس شما فرماش می کنین که من از دستکش استفاده نکنم ؟/؟ این دکتر کوس خل دوست داشت دوباره ازم بشنوه که بگم دستکشو در بیار -بله کاملا درسته .-پس یه صابون مجدد به دستم بزنم و برگردم . رفت و بر گشت . تا بره و بر گرده هرلحظه بیشتر از لحظه پیش حس می کردم که خیسی های داخل و دور و بر کوسم زیاد شده . سر به سر این دکتر گذاشتن هم خودش یه حال و هوایی داشت . -آماده این ؟/؟ ممکنه یه خورده دردتون بگیره . زیاد فرو نمی کنم که درد نکشین -ما به این درد ها عادت داریم . اگه حس می کنین دستتون کلفته می تونین یه چیز کم کلفت تری رو فرو کنین .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر