ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 2

مهرداد لب تابشو دودستی چسبیده بود و ولش نمی کرد .منم با حرص رفتم جلوتر .. نهههههه خدای من .. زیر اون عکسا نوشته شده بود فرستنده مهرداد بامرام . این لقبی بود که شوهرم برای خودش برگزیده بود . جون ننه و ارواح عمه اش خیلی بامرام بود که کس کوس و کون زنشو فرستاده بود اینترنت . -مهرداد بذار ببینم . اینا چیه این داخل گذاشتی . بی غیرت ! عوضی ! نامرد ! این رسمشه ؟/؟  زنای بد ترکیب مردم میرن دوست پسر می گیرن و شوهراشون دق می کنند و از غصه حرص می خورن اون وقت تو عکس زن به این نازنینی و دسته گلی و ترگل ورگلی خودتو میذاری تو اینترنت ؟/؟ کمبود چی داری ؟/؟ دیوونه ای تو .. ای ای ای . تو عجب سوءاستفاده ای کردی . اونم وقتی که من بی خیال خواب بودم همه اینا رو گرفتی . -بده به من ببینم . -نه تو اشتباه می کنی .. محکم دستشو نگه داشته و ناخنای تیزمو تو گوشت دستش فرو کردم . -ببین بچه گول نزن . چشم کورتو باز کن .به به ! چه چیزایی نوشته شده .  عکسهایی مهیج از کوس و کون و سینه های زنم . ببینید و حالشو ببرید . زیباترین زن و زن سکسی دنیا . یک زن ایرانی .. -ببینم تو داشتی داستان می نوشتی . اینا چیه .. -منو ببخش طناز . من فقط می خواستم ببینم چه جوری در میاد . نمی خواستم از بقیه کم بیارم . آخه هرچی زن با اندام های بد رو گذاشتن تو سایت . من می خواستم با فرستادن عکس تو قدر تو رو بیشتر بفهمم و بدونم -عوضی بی شعور گیریم که حرف تو درست و هر چند حقیقت عوض نمیشه ولی واقعیت رو که می تونستی حداقل واسه بازدید کنندگان عوض کنی . نگی این زن منه -خب اون جوری هیجان نداشت .. -بهت میگم برو عقب تر ببینم چند تا عکس ازمن گذاشتی . همه اینا رو وقتی که من خواب بودم گرفتی . خیلی بی انصافی . منو با زنای هرزه و خیابونی و ولگرد یکسان کردی . عوضی اولین دوست پسرم و همسرم که تو باشی یکی شدین . تو اومدی خواستگاری و چند وقت بعد با هم ازدواج کردیم . حالا منو به دیگران حواله میدی ؟/؟ داشتی هنر فیلمبرداری خودتو به رخ بقیه می کشیدی ؟/؟ تو یک خل روانی عقده ای کمبود دار هستی .  -عزیزم همه اینا فقط به خاطر این بود که بگم بهترین و خوشگل ترین زن دنیا رو دارم . -به جای بهترین بهتره بگی جنده ترین -خواهش می کنم عزیزم این حرفا چیه -خواهش می کنم خواهش نفرمایید و این قدر هم فیلم بازی نکن . نکنه می خواستی با این کارت جایزه اسکار بگیری . خاک توسرت مرد که اسم خودتو مرد نذاری . من یه عمری پاک بودم . دوست پسر نگرفتم . کلی خواستگار دکتر مهندس رو رد کردم .. تو فاصله خونه و دبیرستانم که پیاده ده دقیقه راه بود هر روز صد تا جوون میومدن دنبالم ولی به هیشکدومشون روی خوش نشون ندادم . به کسی دل نبستم . یعنی بیام به تو عوضی نفهم تکیه کنم ؟/؟ کارد بهم می زدی خونم نمیومد . حرص داشتم می خواستم کله این دیوونه رو بکنم . لپ تابو زد زمین و افتاد به جونش و دیگه هیچی ازش باقی نذاشت .. ولی من اسم سایتو بلد شده بودم . خونه مون پر بود از لب تاب و کامپیوتر معمولی . حتی من خودم یکی از اینا داشتم که راستش زیاد اهل اینترنت و این جور بر نامه ها نبودم . یه بار خواستم برم تو سایت ترانه های تصویری ایرانی که دیدم فیلتره و ولش کردم .. ولی نباید به مهرداد چیزی می گفتم . اون می دونست که من از این چیزا سر در نمیارم و خاطرش آسوده بود ولی من باهاش قهرکرده و تحویلش نمی گرفتم . هرچی هم نازمو می کشید طرفش نمی رفتم . خونشو می خوردم سیر نمی شدم . من روسریمو جلو غریبه ها بر نمی داشتم اون وقت اون هرچی که داشتم ریخته بود بیرون . بازم عقلش می رسید که صورت منو نشون نداد و یه جایی هم که نشون داد چشامو کور کرد . اومد کنار من دراز کشید می خواستم یه لگد بزنم پرتش کنم پایین ولی دیگه نمی خواستم اعصابم بیشتر از این به هم بریزه . داشتم به این فکر می کردم که اگه شوهرم به جای  دید زدن به عکس ارسالی خودش به عکس لختی بقیه زنا توجه می کرد چی ؟/؟ یهو یادم اومد که اون کوس و کون و اندام منو با اندام بقیه زنا مقایسه کرده .. شخصیت منو برده بود زیر سوال .. عکسها باید خیلی بیشتر از اینا بوده باشه . اون یه مشکل روانی داره . چطور من تاحالا متوجه نشده بودم . شاید به این دلیل که ساعتهای بسیاری از روز رو در حال کار کردنه و بیشتر شبا می تونم اونو ببینم و اگه گاهی وسط روز یه ساعتی به حونه سر می زد . روز بعد رو لب تابم یه پروکسی نصب کردم و حالا راحت می تونستم به اون سایتی که می خوام برم . اسم فارسی اون سایتو زدم و وارد شدم .. وااااااییییییی عجب عکسایی و چه داستانهای اونجوری . چه زنایی . بیشتر عکس سکسی زنا به چشم میخورد تا مردا . یعنی مهرداد همه اینا رو دیده ؟/؟ بعضی از این باسنها خیلی خوش تراش بودند . منو که زن بودم به هوس آورده شیطونه می گفت بیفتم روشون ولی خب شیطونه هم مثل مهرداد کوس خل شده بود . آخه اینا که موجود زنده روبروی من نبودند . رسیدم به عکسای خودم . شاید بیشتر از صد تا عکس من در چند قسمت داخل این سایت بود . بیشتر این عکسا زمانی برداشته شده بود که من روی تخت دراز کشیده بودم . یه عادت بد دیگه ام هم این بود که حداقل باید یه لامپ فلور سنت یه گوشه ای روشن می بود که خوابم بگیره و مهرداد هم که خصلتش بر عکس من بود به زور می خوابید . همین نور و فلاش دوربینهای قوی مهرداد سبب شده بود عکسها یکی از یکی شفاف تر بیفتند . هرچند اگه توی تاریکی هم بر داشته می شدند مهرداد می تونست یه جورایی شفافشون کنه ولی اون حالت طبیعی و اصلیشو کمتر داشتند . رفتم رو یکی از عکسایی که فوق العاده سکسی و هوس انگیز برداشته شده بود . عکسی که از پهلو سینه های منو نشون می داد و من دمر رو تخت افتاده بودم و کوس غنچه ای و سوراخ کون مگسی من کاملا مشخص بود . شوهر بی غیرت من زیر ارسالش نوشته بود . بهترین کوس و کون دنیا . مردای کیر کلفت از طرف من مجازند که با یه فتوشاپ منو شرمنده اخلاقشون کنند و کیرشونو بفرستند تو کوس و کون زنم ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

3 نظرات:

kife_englisi6 گفت...

عالی بود .منتظر قسمتهای بغدیشم هستم.میثم

ایرانی گفت...

درود و باز هم درود به توکیف انگلیسی که امیدوارم پراز ثروت مادی و معنوی باشی . چشم در خدمتم . فقط حاشیه هاش زیاده که امیدوارم همیشه همراه این مجموعه باشی این داستان فعلا هفته ای یک بار و جمعه ها منتشر میشه . شاد و تندرست باشی ...ایرانی

ایرانی گفت...

داشتم فکرمی کردم من این کلمه و اسم میثم رو کجا دیدم که در بازبینی یهو دوباره چشام خورد به اسم قشنگت . من هم واسه این که این مسائل می تونه حاشیه های جذابی داشته باشه و هم این که داستانو طولانی ترش کنه به این سبک دارم می نویسم و از اینکه بازم با منی خوشحالم ...ایرانی

 

ابزار وبمستر