ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

تولدی دوباره 25

وای نه هانی نه .. عزیزم خاله به قربونت . این دیگه چیه . چه عظمتیه . تو که منو کشتی .. وای چقدر داغه داره منو می سوزونه . کوسسسسسم کوسسسسسم داغه . -کیرمنم داغه . داغ ضربدر داغ میشه یا خاک یا آب بگو هما جونم کدومشو می خوای . با عشوه گفت من تو رو می خوام . من فقط میخوام تو رو داشته باشم هم دوست دارم از هوس تو خاک شم و هم دوست دارم جوش بیارم و آب داغم بریزه و خنکم کنه . -هماجون اگه خنک شی دیگه بهم کوس نمیدی ؟/؟ -اوه چرا که نه .. خاله تازه راه کوسشو واسه کیرت باز کرده . دیگه نمی تونم پیش شوهر خالت بخوابم . من فقط کیر تو رو می خوام . تا همین حالاش کلی بهم مزه داده . تو که دو جنسه بودی این جوری داری بهم حال مشتی میدی اگه یه جنسه بودی چیکار می کردی ؟/؟ -خب چیکار میشه کرد خاله جون ما اینیم دیگه . شاید دارم کسری این چند ساله رو جبران می کنم . هما جون اطلاعات علمیت زیاد شد ؟/؟ -هانی گلم علمی که زیاد شد ولی کاربردی نه یه خورده زمان می خواد .. -مثلا چقدر ؟/؟ -واسه امروز دو سه ساعت خوبه .. این خاله جون ما قربونش برم با اون هیکل و تن و بدن گوشتی خودش خیلی خوش اشتها بود . -من در خدمتم خاله جون -ببینم مگه خودتم حال نمی کنی ؟/؟ -چرا که نه . یه خاله باحال دارم و حال نکنم ؟/؟ تازه باید از کیر درشت من متوجه شده باشی که دارم حال می کنم -اووووفففففف هانی من از همون اول از نگاه هیزت فهمیدم که یه جورایی می خوای خاله اتو بکنی .. -چه حسی بهت دست داد . -هیچی دوست داشتم زودتر شروع کنی و دلمم نمیاد که این شروع تموم شه . حالا راستشو بگو از کجام بیشتر خوشت میاد تا همون قسمت تنمو بیشتر واست تقویت کنم و آماده نگه داشته باشم -خاله جون از همه جات از همه جات فقط این قالب کونت خیلی کار درسته و هوسمو زیاد می کنه . -اگه بخوای گنده ترشم می کنم . -اگه بتونی با حفظ تر کیب این کارو بکنی که خیلی ممنونم میشم . کونتو با نگام می خورم کوستو با کیرم می خورم و رو خاله خم شده و سرشو به طرف خودم کج کرده گفتم و لباتو بالبام و در جا بوسیدمش . چقدر گرم و باحال بود . عطش ما و تپش قلبمون لحظه به لحظه بیشتر و تند تر می شد . نفس های هوس ما هوسمونو بیشتر می کرد . -هما می خوامت . خاله گلم دوستت دارم -منم همین طور منم دوستت دارم .. بگو بازم بهم سر می زنی . -اونو باشه وقت خداحافظی میگم فعلا که دارم با کوس و کونت حال می کنم . مگه تو ازم سیر شدی ؟/؟ -چی میگی هانی من تازه اشتهام باز شده . -می خورمت هما جون من از تو گشنه ترم . خودمو می کشیدم عقب تقریبا تمامی کیرمو می آوردم بیرون و دوباره و چند باره با ضرباتی پی در پی خاله جون جوونو که از نو می رفت جوونی کنه می گاییدم . به سلامتی شوهر خاله که دارم به زنش روحیه میدم . به سلامتی ریحانه که ننه شو گاییدم و به سلامتی خودم و خاله جون . خاله زیر کیر من در حال رقصیدن بود . خودشو رو تخت دمر و دراز کرد و ازم خواست که منم دراز کش و نیمه منطبق بر اون شم و اونم کونشو از پایین سر کیرم بکوبه و کوسشو بفرسته اون داخل یه مدل جدیدی بود تو عملکردهای من ولی یکی دوبار تو فیلمهای سکسی دیده بودم . البته این جوری زن کیف می کنه ولی فشار شدید برای ارگاسم به وجود نمیاد . همین کارو کردم و کیرم تو کوس خاله جون دمر افتاده بود و اونم با شدت از پایین ضرباتشو به کیر من می زد و منم با دیدن کون اون بی نهایت حال می کردم . دو تا دستامو آروم رو کونش داشته و بابالا و پایین اومدن کونش دستای منم بالا و پایین می رفت . این حرکتش منو به یاد جزر و مد دریا مینداخت . -هما جون می خورمش اون دو تا قاچای جوندار و آبدارتو می خورم . میخوام گازش بگیرم .. -پس معطل چی هستی . کیرتو نکش بیرون اول جاهای دیگه رو گاز بگیر بعد برس به اونجا .. منم دیگه گفتم کوس خوار خاله و شوهر خاله کرده .. این با ر کاملا منطبق افتادم پشت خاله و کیر خودش سر جاش بود . شونه های هما رو غرق گاز و بوسه و مکیدن و لیسیدن کرده بهش امون نمی دادم که فکر کنه .. -اووووخخخخخ نهههههه هانی هانی ولت نمی کنم می دونی که خاله ات اون داخل فتیله آتیش داره . -نگو هما جون . اینجا رو منفجرش نکنی ؟/؟-عوضش باهم میریم اون دنیا شب و روز منو می گایی . -وای خاله ایمانت همین قدر بود ؟/؟ -بکن منو حال بده هانی . ایمان من اینه که با کیر تو سر حال بیام و با تو به بهشت زندگی برسم . عسلتو میخوام هانی . -اونم برات اثبات می کنم که مرد شدم . درحالی که لباشو ور می چید و مث دختر بچه ها ناز می کرد دستشو به سینه اش رسوند و گفت سینه هامو قبول نداری ؟/؟ -هما خوشگله هنوز نیمساعت نیست که روت سوارم . تازه کو هنوز باید چشای خوشگلتو ببینم و از روبروهم بکنم تو کوست . سینه هاتم می خورم . سرمو کج کرده و اون هلوها یا همون لیمو های آبدارو گذاشتم دهنم که از هر میوه ای برام خوشمزه تر بود ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر