ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خجسته عید سعید فطر بر مسلمین مبارک باد

باسلام به همه بازدید کنندگان و خوانندگان نازنین و به ویژه مسلین گرامی ! عباداتتان قبول درگاه حق بلند مرتبه باد . امیدوارم که از این ماه مبارک نهایت بهره را برده باشید . برای رسیدن به رفاه و راحتی واقعی باید سختی کشید و به نظر من مهمترین فلسفه رمضان چنین است . من در اینجا پیامی را که سال گذشته به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر منتشرکرده مجددا آورده ام . من و امیر عزیز مدیریت محترم این مجموعه فرا رسیدن این بزرگترین عید الهی را به مسلمین جهان تبریک و تهنیت عرض نموده امیدواریم دلهایتان چون عید و روز های عید شاد شاد شاد باشد واین هم پیام سال گذشته  :  فطر یعنی شکستن یعنی سرشت یعنی آغاز یعنی باز گشت به خویشتن خویش . فطر یعنی گذشتن از کویر خود سازی و رسیدن به چشمه گوارایی که خداوندگار کریم و رحیم وعده اش را داده است . فطر یعنی یک پیکار و شروع جشن پیروزی . پیکار با مانعی که ما را از رسیدن به معبود و معشوق باز می دارد و جشنی که از وصال و خشنودی او می گوید .عید سعید فطر بر همه شما عزیزان مبارک باد !دلهایتان شاد ,وجودتان عید گونه باد ... امیر وایرانی 

8 نظرات:

امیرسکسی گفت...

فرارسیدن عید سعید فطر را به شما بازدیدکنندگان عزیز که بهترین و بزرگترین مشوقان ما درامر حفظ و گسترش این مجموعه با آثاری بیشتر و بهتر هستید تبریک عرض نموده توفیق روز افزونتان را در همه زمینه های زندگی خواهانم . شاد و پیروز , تندرست وکامیاب باشید . دوستدارتان و درخدمت همه شما ...امیر

دلفین گفت...

امیر عزی و ایرانی گلم این عید سعید فطر بر شما هم مبارک باشه

ایرانی گفت...

امیر جان و دلفین عزیز سپاسگزارم از پیامهای گرم و دلنشینتان . عید بر همگی مبارک ..ایرانی

مرتضی گفت...

درود بر ایرانی عزیز و امیر گرامی

من هم این عید رو به شما و تمامی دوستان تبریک عرض می کنم و امیدوارم تمام روزهای زندگیتان شاد و خجسته باشد. به امید روزهای خوب برای ایران عزیزمون.

مرتضی گفت...

امیر عزیز از اینکه بعد از مدتها پیامی ازت دیدم بینهایت خوشحالم. امیدوارم روزی برسه که دوباره همراه ایرانی فعالیتت رو از سر بگیری و ما رو از هنرت بی بهره نذاری.

هر کجا هستی موفق و شاد باشی

ایرانی گفت...

داداش مرتضای نازنین! من هم می دونم امیر عزیز پیامتو خونده و من و امیر از این که دوستان و همراهان خوبی مثل شما داریم راضی و خوشحال به فعالیت خودمون ادامه میدیم و امیر شاید به دلیل مشکلات متعدد نتونه مثل گذشته فعالیت داشته باشه ولی سایه قدرتمندش بر اسر این مجموعه احساس میشه و زیر بنای خونه ای که درست کرده تا شاگردانی مثل من بیان و فقط به تزیین درو پنجره های خونه عشق بپردازند . یا یه تشبیه دیگه ..درخت عشقو امیر کاشته ریشه اش از اونه و حالا استاد امیربزرگ داره کنترل می کنه ببینه شاگردش چطور داره شاخ و برگ این درخت رو تزئین می کنه . من که خیلی دوستش دارم و می دونم خواننده های خوب ما هم همه دوستش دارند . وجود اون یه شور و حال دیگه ای به این سایت می بخشید ومی بخشه . با کلام خاص خودش و آثاری که انتخاب می کرد و تنوعی که در کارش وجود داشت . امیر جان ! مرتضای عزیز و همه خوانندگان و همه اونایی که این نوشته ها رو می خونید دست محبت تک تک شما رو می فشارم و امیدوارم برسه زمانی که در جامعه ای آباد و آزاد و سالم بتونیم کنار هم بازم از عشق و دوستیها بگیم وبازم بگیم که در این دنیایی که همه ما از بد بودنش یا بد بودن بد ها شاکی هستیم هیچ چیز به اندازه خوبی و خوب بودن ارزش نداره . راستی وقتی همه آدما از بد بودن دیگران می نالند پس این بدها کجا هستند ؟/؟ .مرتضای خوب و مهربانم خدا نگه دار تو باد ...ایرانی

مرتضی گفت...

ایرانی عزیز با این حرفا بیش از گذشته ما رو شرمنده می کنی. درسته که امیر بنیان گذار اینجاست و هنر نویسندگیش هم واقعا زیبا و دلنشینه اما باور کن هر گلی به بویی داره. شاید قسمت این نیست که هم زمان ما از هنر 2 نویسنده خوب و هنرمنده بهره ببریم.
ایرانی با محبت و مهربان به خاطره خوب بودنت و زحماتی که می کشی سپاسگذارم.

ایرانی گفت...

مرتضی جان این بنده هستم که بیش از آن چه سزاوار آن باشم مورد لطف و عنایت دوستان قرار دارم . دوستانی دوست داشتنی مثل تو و مثل امیر که درنهایت لطف و اعتماد این خانه عشق را به من سپرده است و من قدر زحمات اورا می دانم . می گویند گذشته ها گذشته ..اما زندگی تنها امروز نیست ..دیروز هم بود .دیروزی مثل امروز . خوبان هرگز فراموش نمی شوند . آن چنان که نه داداش مرتضی فراموش می شود نه امیر. سپاسگزارم به خاطر همه محبتها و کلام گرمت . به امید فردایی آباد درایرانی آزاد ..ایرانی

 

ابزار وبمستر