ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خانوما ساکت 7

فکر کنم اونو یه باری به ارگاسم رسونده باشم . واسه همین کمرشو گرفته و کونشو آوردم بالا و اونم واسم قمبل کرد . می دونست که میخوام چیکار کنم . -اذیتت کنم نذارم بکنیش ؟/؟ -هوتن جون نمره این کون چنده ؟/؟ -مثل خودت بیست . -حالا می تونی این ترم اون درسایی رو که باهات دارم واسم بیست رد کنی ؟/؟ -داری ازم باج می گیری ؟/؟ وجدان رو چیکار کنم . -هوتن جونم . آقا دبیر خوشگله ام . قربون اون ته ریشت برم من . وجدانتو بفرست تو سوراخ کونم . راست می گفت این وروجک . وجدان کیلویی چند من که داشتم اونو می گاییدم . این که نمیشه آدم تو یه قسمت از زندگیش وجدان داشته باشه و در جای دیگه وجدانو زیر پاش له کنه . امان امان از دست این زمان . حتی مادرش هم چیز خوبی واسه گاییدن بود . چند روزم نتونستم صبر کنم و خیلی زود اسیر هوسم شده بودم . یه کرم مخصوص آورد و داد به دستم . روم نمی شد ازش بپرسم که تا حالا کون دادی یا نه . من دبیر خود خواهی نبودم . اصولا مردا خیلی خود خواهن . بیشتراشون اگه صد تا رو بگان همین که به یکی می رسن و دارن باهاش سکس می کنن انتظار دارن واسه اون طرف اولین باشن . جالب اینجاست یکی از دوستام وقتی داشت یه جنده رو می گایید همین انتظارو ازش داشت . کون غزل با این که خیلی گنده نبود ولی یه بر جستگی خاصی داشت که اونو ازشکمش متمایز کرده و یه خوشگلی خاصی هم به کمرش می داد . قبل از گاییدنش یه لیس جانانه بهش زدم و کیره رو بعد از کرم مالی فرو کردم به سوراخ کون غزل .. کونشو تکون تکون می داد و سوراخش با کیر من یه اصطکاک خاصی پیدا می کرد که خیلی بهم حال می داد . این دختره باید تجربه دار باشه . نمی دونم . -اوخ هوتن کونم جررررررخوردم ولی جرم بده . عیبی نداره .. مال خودمه .. کیرت مال منه .. بکن منو تا بختم باز شه . آقا دبیر .. حالا بهم متلک میگی ؟/؟ -نهههههه غزل فقط سر کیرم رفته تو کونت چرا این قدر آتیشم دادی .. -هنوز کو بذار بقیه اش بره تا آتیشو ببینی . آره تو کونم فلفل ریختم تا بسوزی .. دهنتو باید بسوزونم تا سر کلاس پیش دخترا خیطم نکنی . کونمو ول کنم حالا تا تو خماری بمونی ؟/؟ حرف نمی زدم بهتر بود . بذار یه خورده شیطنت و بزرگی کنه . دختره و غرور داره . من که فعلا کونشو می خوام و حال کردن با اونو . تازه مثل اون باید خیلی ها باشن .  ولی نباید کم می آوردم . یه دستمو گذاشتم رو سینه اش و کف دستمو هم قرار دادم رو کوسش . حسابی داغ کرده بودش و کوسش هم خیس خیس . -ببین اگه دوست داری من کیرمو بکشم بیرون و دیگه باهات حال نکنم .  منو نترسون دختر .  اینو که گفتم جا رفت و گفت  هوتن جون نمی تونم به حساب دوست پسر باهات شوخی کنم ؟/؟-این شد یه چیزی .. اگه از همین الان جلوشو نمی گرفتم دیگه تو کلاس نمی تونستم حریف اون بشم و بقیه کلاسو هم خراب می کرد . غزل خودش داوطلب شد که با کونش رو کیر من بشینه و این کارو هم به خوبی انجام داد . دلش می خواست منو ببینه . ببینه که چه جوری دارم حال می کنم و از سکس با اون لذت می برم . خودشو رو من سوار کرده بود و این جوری نه من می تونستم رو کونش زیاد مانور داشته باشم و نه اون ولی اون با حرکاتی که به خودش می داد کیرمو اون داخل تنظیم می کرد ولی با لوندی خاص خودش رو من سوار شده بود و لباشو به لبام چسبونده بود . -هوتن جونم چنگشون بگیر چنگشون بگیر سینه هامو. .. بهشون دست بزن مال خودت .مال خودت .. حس کردم که در موردش قضاوتی عجولانه کردم . سوراخ کونش به نظر میومد آک باشه . یه حسی اینو بهم می گفت . تازه خودشم داشت صادقانه بهم می گفت -آقا دبیر خوش تیپ ما فکر نکنه غزل کسیه که قبلا هم از این کارا کرده . نمی دونم چرا از همون اول که دیدمت ازت خوشم اومد . --خوشت اومد و خیلی زود تو کلاس شلوغ کردی . خوشت اومد و به این سادگی خودتو در اختیار من گذاشتی -چیکار کنم . می خواستم نشون بدم که خیلی دوستت دارم . واسه دوست داشتن تو حاضرم هر کاری رو انجام بدم . -نمی دونم چی بگم غزل شنیده بودم استاد و دانشجو عاشق هم بشن و معلم و دانش آموز ولی نه به این سرعتی که تو میگی .. اینی که تو میگی اسمش یه هوسه . -اووووهههههه هوتن جون حالا چرا تو ذوق ما می زنی مگه عشق تو یک نگاه رو نشنیدی . من اگه می خواستم  با هرکی که به من روی خوش نشون میده و میگه دوستت دارم نرد عشق ببازم تا حالا باید صددفعه عاشق می شدم . چشای خوشگلی داشت . وقتی بهم نگاه می کرد ترکیبی از شیطنت و سادگی دخترونه و مظلومیت درش موج می زد . دوباره لباشو بوسیدم و دستامو دور کمرش حلقه زدم . بعد از یه دقیقه گفت .خیلی دلم میخواد یه روزی کیرتو تو کوسم حس کنم . می دونم خیلی حال میدی . -باشه هر وقت شوهر کردی اگه خواستی میگامت -باورم نمیشه با یه زن شوهر دار .-اگه زن دلش بخواد چه اشکالی داره -خودت دوست نداری باهام ازدواج کنی ؟/؟-هم واسه تو زوده و منم فعلا قصد ازدواج ندارم . کوس خلی این دختره زیر کیر من گل کرده بود . غزل جون بیا حالمونو بکنیم و از این مسائل انحرافی دیگه پیش نکشیم . کونشو دوباره حرکت داد و کیر من تو سوراخش به فرمان کونش در حرکت بود .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

ناشناس گفت...

تا این ماجرای خانم مهندس تموم بشه من پیر میشم ، چرا اینقدر داستان خانم مهندس رو دیر به دیر آپ میکنید ؟

ایرانی گفت...

خدانکنه به این زودیها پیر شی دوست آشنای گلم . اگر هم یه زمانی پیرشدی امیدوارم دلت جوون بمونه . داستان خانم مهندس هفته ای یه بار که امشب هم نوبتشه منتشر میشه . یه پدر که بچه هاش زیاد میشن رسیدگی به همه اونا مشکله مخصوصااگه بعضی از بچه هاش دنگ و فنگ دارتر باشن . منم این داستانها رو می نویسم و تقریبا فوری آپشون می کنم . تازه چندسال بود که پدر اصلیش نیمه تمام ولش کرده بود و افتخار سرپرستی اون به من رسید . بازم تلاشمو می کنم که بیشتر در خدمت تو و سایر نازنینانم باشم . همیشه شاد و تندرست باشی ...ایرانی

 

ابزار وبمستر