ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرکی به هرکی 63

فروغ با اشتها و هیجان کیرمو تو دهنش می گردوند و کف دستشو هم دور کیرم حلقه زده و مثل یک بوش گذاشته بود جلو دهنش تا قطره ای از آب کیر به عقب بر گشت نکنه و بتونه همه شو نوش جون کنه وقتی که مطمئن شد همه رو نوش جون کرده شروع کرد به حرف زدن . -آریا آریا منو ببر ببر رو تخت اینجا راحت نیستم . من کیر می خوام . کیر کلفت تو رو . می خوام بره تو کوسم بهم حال بده . -ببینم دیگه دوست نداری که با شوهرت بری خارج ؟/؟ -نه نه همه چی این جاست . ایرونم این جاست . دین و ایمونم اینجاست . خارجم این جاست . وقتی تو اینجایی همه جا این جاست . -فروغ عزیزم خوشگل من . من و تو اگه بریم رو تخت شاید شوهرت ببینه و فیلش یاد هندوستون بیفته و یه جورایی ناراحت شه . -نه نه عزیزم . تازه مگه می خواد از نزدیک ما رو ببینه . شاید صدای هوس منو بشنوه . بذار بفهمه که وقتی میره اونجا زنای دیگه رو میگاد یکی هم هست که زن اونو بگاد . ولی شما دو تا که تو مجلس با هر کی که از راه برسه سکس می کنین -خب آره اونجا و اون روز فرق می کنه .. منو ببر آریا .. دوستت دارم . نمی دونی اون دفعه چقدر سختی کشیدم و دوسه روز دیگه هم می دونم بازم سرم بی کلاه می مونه . رو دستام بغلش کرده و اونو بردم رو تخت گذاشتم .. شوهرشو صدا کرد و گفت عزیزم اگه ایرادی نداره یه دوساعتی رو خیابونا دور بزن هر وقت کارمون تموم شد من واست زنگ می زنم بر گردی خونه -آریا جان اگه فکر منو می کنی بی خیالش -عزیزم رو حرف من حرف نیار . بذار این آریا جون و کیرش با تمرکز منو بگان . اوووووفففففف چه کیفی داره . فکر نمی کنم تو توی اروپا این قدر حال کنی که من با عزیز دلم دارم می کنم .. شوهره رفت و قبل از این که من بیفتم به جون فروغ اون افتاد به جون من . -آهههههه بگو واست چیکار کنم تا تو خوشت بیاد . برقصم .. جادوت کنم ؟/؟ -نه فروغ پر فروغ من . تو با این هیکل و قد و بالای رعنات منو جادو کردی . دیگه نیازی به این کار نیست -پس بهم نشون بده که تونستم افسونت کنم . می خوام بترکونی . -هوس رو بترکونم ؟/؟ -نه منو بترکون . کبودم کن منو بزن گازم بگیر با هوس با خشونت . -نه چی داری میگی اون وقت پسردایی ناراحت میشه . دوروز دیگه باید بری مجلس . -نه آریا بذار حالمو بکنم . حالمو دیگه نگیر . به درک که تنم تو مجلس کبود بود .. این جوری نیست که کیری پیدا نشه که فرو بره تو کوسم . تازه یه کاری می کنم بیشتر کبودی ها خوب شه .. دلش می خواست که من قدرتمو روش پیاده کنم . نمی دونستم چیکار کنم . -ببین حالا که این طور شد از دستت فرار می کنم . داغ داغ بهت کوس نمیدم . می خواست کاری کنه که منو به هیجان بیاره و منم باهاش یه نیمچه هارد سکسی داشته باشم . دستشو خونده بودم و اونم می دونست که منم یه چیزایی فهمیدم . با این حال باهاش همراهی کردم و به دنبالش دویدم و اونو یه گوشه اتاق گیر آوردم . صدام و حرکاتمو خشن کرده -کجا فرار می کنی از دست من ؟/؟ موهای سرشو کشیده و اونم دست و پا می زد . دستمو گذاشتم رو کون و کمرش و اونو به زمین فشار دادم . دهنمو گذاشتم رو کتف و شونه ها و بازوهاش . دوست داشتم اون تن و بدن لطیف و هوس انگیزو میکش بزنم ولی اون یه خورده خشن ترو می خواست تا سر حال تر که شد بریم به نرم کاری خودمون برسیم . شونه ها و گردنشو آروم گاز می گرفتم . این کارو با هوس انجام می دادم . یه حد میانه رو رعایت می کردم -آریا خیلی کارتو بلدی . این جوری داری کاری می کنی که نه سیخ بسوزه نه کباب .. چه خوب حال میدی . فشارم بگیر . دوست دارم کیرتو یه ضرب فرو کنی تو کوسم . دو تا کف دستشو رو دو تا قاچ کونش قرار داد و اونا رو از وسط باز کرد و گفت بکن توش بکن توش و منم با همون اشاره اول کیرمو تا ته فرستادم تو کوس فروغ -آخخخخخخخ .آتیش .. آتیششش آتیشششششه .. -تو همینو می خواستی-آررررره آریاااااااا این آتیشو به همه جای تنم برسون .. -مگه الان به همه جات نرسیده ؟/؟-محکم تر محکم تر چرا چرا داره به همه جا می رسه . همه جا رو داره می سوزونه .. فتنه گریهای فروغ آتیش به خرمنم زده بود و راستی راستی  شده بودم مثل وحشی ها . نمی دونستم دارم می بوسمش یا دارم گازش می گیرم . سر تا پاشو هدف بوسه هام قرار داده بودم . دوباره اونو بردم رو تخت و همونجا باهاش مشغول شدم . کلفتی کیرمو که می دیدم میره تو کوس فروغ و با چه داغی و حرارت و سرخی بر می گرده کلی لذت می بردم . یه نگام هم به کونش بود و اون سوراخش که اینجا رو می طلبید که با یه خورده خشونت کارو تموم کنم . ولی فعلا کوس فروغ کیر می طلبید و من باید واسه گاییدن کونش رضایت کوس اونو جلب می کردم . . دیدم داره تکون تکون می خوره و هوس زیاد اونو از خود بیخودش کرده . اینجا یه خورده اعمال خشونت کرده یه دستمو گذاشتم رو سر و گردنش و یه دست دیگه مو قرار دادم رو کمرش و سنگینی خودمو انداختم رو کونش و تا می تونستم با ضرباتی سریع و شدید نذاشتم که در بره و روند رسیدن به ارگاسمش ادامه داشته باشه . کار من نتیجه بخش بود . تو دهنی فریاد می زد که یهو ساکت شد . دستمو از رو دهنش بر داشته و اونم آب آب می کرد و منم واسه دومین بار آبمو فرستادم طرفش .. -فروغ بگیر آبمو که وقتی که داره می ریزه تو کوست انگاری چشام پر فروغ میشه . .... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

ناشناس گفت...

هي داره حساسيت داستان بيشتر ميشه مرسي
جيبر

ایرانی گفت...

ممنونم از دقتت داداش جیبر مهربان ...ایرانی

 

ابزار وبمستر