ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 4

دلم می خواست مهرداد زودتر بیاد خونه حالشو بگیرم . ولی نمی بایستی دستمو رو می کردم . اون نباید می فهمید که من از کاراش باخبرم و می تونم برم به سایت های فیلتر شده سر بزنم و از ته و توی کارها سردربیارم . باید اونو می ذاشتم تو خماری . کاری می کردم که از زاییده شدن خودش پشیمون بشه . شب وقتی که خونه برگشت با اخم و تخم ازش استقبال کردم . وقتی که رفتیم تورختخواب نازمو کشید ولی من رومو برگردونده بودم . فکرمی کرد که من هنوز به خاطر جریان چند روز قبل ناراحتم . البته همین طور هم بود ولی اگه این عکسای فراوون رو نمی دیدم و کار به همون چند تا عکس تموم می شد و برنامه به صورت روزانه ادامه نمی داشت شاید اونو می بخشیدم و طور دیگه ای باهاش کنار میومدم . اولش قصد داشتم که با یه پیرهن یه سره بلند مثل زنای محجبه حتی با روسری برم تو رختخواب و پیشش دراز بکشم ولی بعد گفتم بهتره در وسوسه انگیز ترین حالت پیشش بخوابم و اونو بذارم تو خماری . از اون لباس خوابایی که هوش از سرش می ربود تنم کردم . یه لباس خوابی که خیلی نازک و همرنگ پوست بدن بود و هرچی اون زیر داشتم رو نشون می داد . دستشو گذاشت رو کونم و می خواست باهاش وربره . یکی زدم پشت دستش . -دست خر کوتاه . حالا کارت به جایی رسیده که زنتو تحویل غریبه ها میدی ؟/؟ -طناز این حرفا چیه که می زنی . من اشتباه کردم . ازت معذرت می خوام . اونا که نمی دونن تو کی هستی . سعی می کنم دیگه تکرار نشه .  اگه می خوای عکس با کیر خودمم بفرستم تو سایت . -اولا مرده شور کیرتو ببرن که اگه بذاری تو سایت همه زنای بازدید کننده از هر چی سکسه تو دنیا بیزار میشن . از طرفی مگه من مثل تو بی غیرتم که عکس سکسی همسرمو بذارم داخل سایت ؟/؟ خیلی کثیفی مهرداد . خیلی حشری بود . دستشو گذاشت رو کونم و لباس خوابمو داد بالا . یه نشگون محکم از دستش بر داشتم ولی اون به حرکتش ادامه داد و دستشو گذاشت لاپام . -من که می دونم تو چقدر عاشق و فدایی کیرمن هستی . همین کیر . الان می خوای و می دونم با تمام وجودت می خوای که این کیر بره تو کوست تا از تصور این منظره زیبا یه دنیا حال کنی . کیرمن میره تو کوست . اون کون قلمبه ایت مشخصه و من تا می تونم باهاش حال می کنم .. کف یه دستشو هم گذاشته بود رو کمرم و تنمو سست کرده بود . اما یه چیز دیگه ای که بیش از اندازه منو به هیجان آورده بود و یه لحظه از فکرم خارج نمی شد اون عکسی بود که فرزاد کیر طلا تصویر خودشو با تصویر واقعی من ادغام کرده و کیرشو کرده بود تو کوسم .. فکر اون صحنه بود که آتیش به جونم زده و سبب شده بود که آتش خشم و حرص و کینه من نسبت به مهرداد تا حدود زیادی فروکش کنه کاری به کارش نداشته باشم .  مهرداد این بار زیاد باهام ور نرفت . شلوارشو پایین کشید و خیلی سریعتر از اونچه که تصورشو می کردم کیرشو فرو کرد تو کوسم . -نهههههه نههههههه من نمی خوام به شوهر نامردم کوس بدم ولی همش تصور کیر غریبه ای رو داشتم که تا ته کوسم رفته . یه کیر کلفت تر و قبراق تر با صاحبی که جوون تره . -می خواستم از هوس ننالم ولی نتونستم .  طناز لعنت بر تو .. بر تو لعنت طناز چرا این جوری شدی . درسته که شوهرت آدم نامردیه ولی تو که اهل معرفت و وفا بودی . حتی یه لحظه هم تصورشو از سرت دور کن که زیر کیر یه نفر دیگه باشی . حس می کردم اون کیر کلفتی که تو سایت بود همون کیر فرزاد طلا رفته تو کوسم و منم دارم با جیغ کشیدنهای خودم گوش فلک رو کار می کنم . کیر فرزاد خیلی دراز تر و کلفت تر از کیر مهرداد بود .. کیر اونو تو ذهنم می آوردم تا هیجانم بیشتر شه .  طناز از این فکرا نکن .  تو که این حالتی نبودی . فکرت هم پاک بود .  نهههه . نهههههه این فقط یه فانتزی سکسیه . اسمشو نمیشه خیانت یا گرایش به مردای دیگه گذاشت یه چیزیه که هیجان سکس و هوسو می بره بالا تا با روحیه بهتر و نشاط بیشتری بتونم وارد سکس شم -طناز می بینم که داری همون شور و حال سابقو پیدا می کنی .. -کیرتو بکن تا آخر کوسم . نفستو می گیرم اگه منو ارگاسم نکرده بخوای آبتو خالی کنی . اون شب خودشو کشت تا تونست منو ارگاسمم کنه و بعدشم آبشو ریخت تو کوسم . حتی وقتی هم که داشت آبشو تو کوسم خالی می کرد همش اون تصور رو داشتم که اون کیر کلفتی رو که در اینترنت دیده بودم داره توی کوس من آب می ریزه .. با این فکر تا اونجایی که می تونستم حال کردم . ولی بازم از این که با زنای دیگه فرق دارم به خودم افتخار می کردم . شاید یه چیزی حدود صدتا مرد ازم تعریف کرده بودند و می خواستند که باهام حال کنند و چهارده پونزده نفرشون هم عکس کیرشونو فرستاده بودند ولی کیر فرزاد چیز دیگه ای بود . دلم می خواست واسه تک تکشون ایمیل بزنم و بگم دیگه به این کاراشون ادامه ندن من راضی نیستم . اول از همه تصمیم گرفتم که واسه فرزاد ایمیل بفرستم و نصیحتش کنم و بگم که مهرزاد بر خلاف خواسته و عقیده من این کارا رو می کنه . هرچند یه جا خود مهرداد این مسئله رو به فرزاد گفته بود ولی اگه طرف از زبون من می شنید شاید دموکرات منشانه تر با این مسئله بر خورد می کرد .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر