ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرجایی 74

راستش دیگه حتی سکسامو با فاصله انجام می دادم هوس زیادی هم داشتم ولی فکر کردن به نیلوفر نمی ذاشت که به هوس خودم توجه زیادی داشته باشم . . اون سه تا جوون خیلی هم شیک و آراسته بودند . طوری هم آتیششون تند بود که همون پشت ماشین داشتند باهام ور می رفتن . منو بردن به یه خونه در بست . فکر کنم خونه دانشجویی خودشون بود . واسه این که زیاد لفتش ندن سریع لخت شدم وخودمو در اختیارشون گذاشتم . . -چی دوست دارین یکی یکی بیاییم یا سه تایی .. راستش اون موقع ها زیاد مد نبود که چند نفری جنده رو بکنن . البته منو که به خاطر هیجان زیاد چند نفری چند بار کرده بودند ولی هنوز بین مردا شرم و حیایی وجود داشت -میل شماست . اگه سختتون نیست می تونین چند تایی با هم یعنی با من حال کنین . فقط وقت زیاد ندارم . زود کارتونو انجام بدین . حساب کردم که این جوری میشه آبشونو زود تر بیارم و خلاص شم ولی شایدم اگه خودم به هوس اومدم بتونم ارضا شم . یکی از اونا به سینه هام چنگ انداخته بود و اونو که هنوز فرم بدی پیدا نکرده بود داشت مچاله اش می کرد .. حرصم گرفته بود . به یاد زمان اوایل کارم افتاده بودم که همکاران دیگه چقدر مراقب سینه هاشون بودند وقتی اونا به طرفشون می گفتند این جوری سینه هامو دست نزن خرابش می کنی تعجب می کردم . و خیلی راحت برای جذب و جلب مشتری خودمو در اختیارشون میذاشتم . حالا می تونستم به خوبی شرایط اونا رو درک کنم چون خودم به همچین روزی رسیده بودم . -اووووووههههه پسرا زود باشین چقدر بی حالین . -حالا یه حالی بهت نشون بدیم که دیگه خودت بیای و دنبالمون بگردی . اون وقتا نوار های وی اچ اس و ویدیو مد بود  . و سی دی و دی وی دی هم تازگیها افتاده بود به جریان ولی چه فیلمی رو نشون می دادند . مثلا می خواستن منو تحریک کنن . چند تا مرد در حال گاییدن یک زن .. راستش منم دیگه یکی دوبار گفتم به سینه هام فشار نیارین و دیدم که به حرفم گوش نکردن دیگه بی خیال شدم . یا باید این کارو نکنم یا حالا که دارم می کنم بی خیالش شم . یعنی هر کی که خربزه می خوره پای لرزش هم می شینه . دیگه نمی دونستم چیکار کنم . شش تا دست در یه لحظه رو من کار می کرد .سه تا تخت یه نفره داشتند و نمی شد که روی اونا چهار نفری سکس کرد . واسه همین منو وسط پذیرایی ولو کرده بودند . نمی دونستم کی به کیه . فقط دریافت می کردم . منم دوست داشتم زود تر اونا رو بی حال و بی حسشون کرده آبشونو بیارم و قال قضیه رو بکنم . واسه همین تا یک کیری رو می دیدم یا اونو توی دستم می گرفتم یا میذاشتم توی دهنم . . یک لا هوسمو ده لا نشونش می دادم . رفته بودم توی خط و فیلم  جنده ها . ولی کسی که اهل سکس و حال باشه به خوبی می تونه متوجه شه که تمام اینا همش فیلم و نمایشه و حال نمیده ولی در هر حال بعضی ها رو می تونه گول بزنه و بعضی ها هم که می دونن همه اینا سیاه بازیه از این حال و حالتشون لذت می برن . کیر ها رو تقسیم کرده بودند . یکی کرده بود توی کونم و یکی داشت کسمو می کرد و یکی هم فرو کرده بود توی دهنم . با این که در اون لحظات اشتهای نوش جون کردن آب کیر رو نداشتم ولی دستمو گذاشته بودم زیر کیرش و طوری اونو توی دهنم می گردوندم و میکش می زدم که  ناله های طرفو در آورده بودم و هر چی هم این آبشو خالی می کرد تمومی نداشت . دهنمو حسابی شستشو داده بود . می خواستم تف کنم و همه رو بریزم گفتم شاید بهشون بر بخوره و موقع پول دادن بازی در بیارن این کار رو خیلی آروم انجام دادم . ولی اونی که آبشو توی دهنم خالی کرده بود برای لحظاتی شل شده بود . . کونمو با حرکاتی سریع و دورانی رودو تا کیر دیگه می جنبوندم . آخ و واخ و صدای ناله های دو نفر دیگه رو در آورده بودم . دو تا شون در یه لحظه بهم آب رسوندند . اونا  تا می تونستند کس و کونمو بی نصیب نذاشته بودند . دلم خوش بود به این که از شرشون خلاص میشم ولی ول کنم نبودند . با این که حشری هم شده بودم . ولی   گاهی وقتا به این نقطه که می رسیدم عشق به اینکه زود تر خلاص شم و برم خونه دیگه هوس منو تحت الشعاع خودش قرار می داد .   -پسرا دوستتون دارن دوستتون دارم . زود باشین . سه تایی شون افتاده بودند رو سرم و کس و سینه و شکم . تمام بدن منو محاصره کرده به قبضه خودشون در آورده بودند . هر کاری دلشون می خواست با هام انجام می دادند . . حتی دو نفری که توی کس و کونم خالی کرده بودن با هم کیرشونو فرو کردند توی دهنم . انگاری از این که رفیقشون  آب کیرشو ریخته بود توی دهنم خیلی لذت برده بودند . .... ادامه دارد .. نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر