ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 64

با این حال گذاشتم که اون لذت مردونه شو ببره  . حس کنه که داره با یه زن حال می کنه . وقتی که نوک سینه مو می خورد کیرم داغ شده بود . هیجان داشت و دوست داشت که فرو بره توی  کونش یا اونو بکنم توی دهنش .دلم می خواست  باهاش حال کنم . ولی حس می کردم که خیلی به اون بدهکارم . باید کاری می کردم که اون احساس آرامش کنه سر خورده نباشه از این که چرا با من دوست شده یا این که چرا عاشق من شده . من باید اونو سر حالش می کردم . شاید این جوری عشق و عاشقی از یادش می رفت ..سینه هامو جوری می خورد که کیرم لحظه به لحظه فشار بیشتری به پاهاش می آورد . دستامو رو کونش قرار دادم . با سوراخ کونش بازی کردم . کیرم بی تاب شده بود .. واسه این که دیگه بیش از این هوس کونشو نکنم و آب کیرم نریزه خودمو یه دور بر گردوندم . دستمو گذاشتم زیر بدنم کیرمو به طرف بالا و طوری قرار دادم که کمتر توی دید شایان باشه ..
 -بذار تو کونم . می دونم این جوری حال می کنی . لذت می بری .
-تو چی . خوشت میاد ؟
 -آره منم لذت می برم . خوشم میاد .  ولی کیرت خیلی شق شده ..
 -اینه دیگه . چیکار کنم .
-شیدا .. کونت هم خیلی درشت و هوس انگیزه .  نشون میده که کون خانوما رو داری -ولی کیر من مث کیر آقایون نیست .
 لباشو رو کونم قرار داد . اونو بوسید . عالی بود . لذت می بردم . هوتن .. فری .. لاله ! کجایین تا کون شما رو بکنم . وقتی که یکی داره کونمو می کنه منم کون شما رو بکنم . اون نمی دونست که سالهاست که دارم کون میدم .البته اوایلش با کیر مصنوعی و چیزای کیر نما . . ازش خواستم که کونمو با یه روغنی چربش کنه تا کیر راحت تر بره اونم داخل . دوست نداشتم وقتی کیرشو توی کون خشک من فرو می کنه متوجه شه که کار کرد زیادی داشتم . هر  چند به اون صورت نشون نمیده . من به تازگی بود که رفته بودم زیر کیر مردا . وگرنه لاله جون فقط توی کونم بادمجون و موز و خیار فرو می کرد و دیلدو .. اونم تا یه اندازه ای . شایان کیرشو هم روغن مالی کرد ..
-چقدر سفته !
 دستام رفته بود رو سینه هام . اونم کیرشو به سوراخ کونم فشرد . وقتی کیرش داشت می رفت توی کون من کیر منم داغ کرده بود .
-شایان جون .. بکن . کونم می خاره .. فشارش بده . بفرست جلو تر .
 دستاشو رو دستای من که رو سینه هام بود قرار داد .. فشار بیشتر روی سینه هام لذت منو دو چندان می کرد . یکی از دستاشو یواش یواش رسوند پایین تر . دستشو گذاشت رو کیرم . فکرشو نمی کردم این کارو انجام بده .
-آخخخخخخخ نههههههه نکن .. خوشم میاد هوسم زیاد تر میشه .. کونمو بکن ..
 کون منم غرق هوس و تشنه حرکات کیر شایان شده بود .. صورتمو,  لبامو پشت گردنمو غرق بوسه کرده بود.
 -شایان تنمو هر جا رو که می تونی بخور .
همچنان با کیرم بازی می کرد  از اون لذتهایی می بردم که نهایتی نداشت . دستش طوری با کیرم بازی می کرد که آبم قفل کرده بود و نمیومد همین لذت منو ادامه دار کرده و دلم می خواست این کیر می رفت توی کون آقا شایان و در اون شرایط لذت می بردم . ولی روم نمی شد بهش بگم که من کون می خوام . در همین وضعیت  بودیم که شایان نتونست جلو گیری کنه ..
-آخخخخخ شیدا جون .. فدات شم .. کیرم کیرم .
منم واسه این که حالتمون عوض شه و اونم یه حالی کرده باشه  کونمو رو کیر می گردوندم .
-اوووووفففففف جوووووون اووووووخخخخخخ کونم کونم .. کونم .
 -شیدا داره میاد .. من دلم می خواد بازم باهات حال کنم . دوست دارم خوشم میاد .. اومد .. داره می ریزه ..
 چه ضرباتی هم وارد می کرد .. هر جهش و پرش  کیرش کلی آبو توی کون من خالی می کرد .
 -جااااااان همینو عشق است .. شایان بازم بریز .. آهههههههه آهههههههه بازم می خوام . جوووووووون چه کیفی داره ..
شایان وقتی کیرشو از توی کونم بیرون کشید دستشو رو کیرم گذاشت و باهاش بازی می کرد ..
 -خوشت میاد ؟
 -همچین ..
 -معلومه دیگه . وقتی کیر من شق می کنه دلش می خواد حتما یه جوری ارضا شه . اونو بفرستمش به یه قرار گاهی به یه سوراخی .. مردا بیشتر دوست دارن که از یه زن لذت ببرن . اما خیلی از مردا هم همجنس بازن . هم دوست دارن کون بدن و هم کون بکنن . من از این کار خوشم نمیاد . این که از کون دادن بدم میاد به جای خود ولی حتی دوست هم ندارم کیرمو توی کون یه مرد فرو کنم . اصلا این کار معنا نداره . شخصیت و مردانگی آدم میره زیر سوال .. ولی شیدا من هنوزم یه حس عجیبی نسبت بهت دارم . من خودمو قانع کردم که تو یه مرد نیستی . دوستت دارم .. دوستت دارم .  با یه احساسی که نمی دونم اسمشو چی بذارم . اگه دوست داشته باشی می تونی کونمو بکنی . می دونم خیلی درد داره . از این کار خوشم نمیومده . حتی یک بار هم کون ندادم . چون کون دادن واسه مرد رو ننگ می دونستم اما تو یک شی میل هستی . تو هم باید از زندگی لذت ببری .  شاید این جوری بتونم عشقو در هر دو جهت باهات قسمت کنم . اشک از چشام سرازیر شده بود .
-شایان باور کن من ارضا شدم .. نمی خوام . تو که خوشت نمیاد . من واسه چی تو رو بکنم ؟
 -عزیزم وقتی قلبت یکی رو بخواد عملت هم به کاری که خواسته اون باشه راضی میشه .
اومد و لباشو گذاشت رولبام  و از روبرو و پهلو به پهلو همدیگه رو بغل زدیم . کیرما یک بار دیگه به هم بر خورد کرد . شیب کونشو طوری کرده بود که در حالت روبرو بتونم از زیر کیرمو به سوراخ کونش فشار بدم . تا به حال سابقه نداشت که کیرم این قدر تیز بشه و ایستادگی داشته باشه .. با این حال کرم رو گرفته و در همون مسیر و در حالی که نگاهمو به نگاه دوست پسرم شایان دوخته بودم سوراخ کونشو کرم مالی کرده و اونو برای کیرم آماده کردم . می رفتم تا کون یک مرد دیگه رو بکنم . مردی که به خاطر عشقش به من حاضر شده بود که به  من کون بده ... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر