ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

اتوبوس هوس 67

-وااااایییییی دختر ! سمانه خوشگله دستات داره جادو می کنه . خوب نگاه کن . کاملا زاویه بندی ها رو در نظر داشته باش  . ببین هیچ ترسی نداره . بعد از عاطی جون نوبت توست . طوری بهت حال  بدم که وقتی پات به شهرمون باز شد دیگه همیشه با هام تماس بگیری و ازم دعوت کنی که بیام سراغت  .
-اگه این جوری بشه که خیلی خوب میشه . مامانم چقدر خوشحال میشه .
-یعنی چه مامانت خوشحال میشه از این که ببینه تو با یکی ار تباط جنسی داری ؟
 عاطفه : نه ایمان جون حرفش دو پهلو شده . منظورش اینه که مامانش از این که اون درمان شده حوشحال  میشه .-سمانه جون فدای اون دستت بشم من . آب کیر مو داره خالیش می کنه ..
دست سمانه کیرمو به طرف کس دوستش هدایت کرد . البته حرکت واقعی به سمت کس از طرف کیر من بود . من فقط می خواستم اونو با صفت کیر مهربون آشنا کنم تا دیگه ازش نترسه .
 -عاطی جون کست خیلی تنگ  و فابریکه .
-خب دیگه همون یک تجاوز بود و دیگه بس .
-ولی از این به بعد من در خدمت تو هستم و بهت هم میگم اگه  دوست داری بیا و اگه نمی خوای من اصراری ندارم .
-فدای تو و مرامت ایمان ..
  کسش با این که تنگ بود ولی داخلش دراز و طولانی بود . طوری که همین جور به طرف انتها پیش می رفت و فکر کنم اگه به جای کیر بیست سانتی .. کیر سی سانتی هم می داشتم فرو می رفت توی کس عاطفه . ولی شکم نداشت و همچین چاقالو نبود ..
-بگیر بگیر .. سمانه بیا جلو تر ببین کون دوستتو چه خوشگل می لرزه .
-می دونم من  همیشه می بینم  این صحنه ها رو .
-راست میگی اصلا یادم نبود تو همیشه داری با اون لز می کنی . حالا خوب نگاه کن به حالت کیر من که داره تا به انتهای کس دوستت میره .
 -خوشم میاد .
 -از این که می بینی دوستت  این جوری زیر کیر من دست و پا می زنه خوشت میاد ؟
-فراوون .. دوست دارم ببینم .
-پس خودت رو هم بذار جای اون . وقتی که از دیدن خوشت میاد پس بدون که اگه بره توی بدنت چه لذتی می تونه داشته باشه !
 عاطفه : آخخخخخخخخ اوووووووفففففف کسسسسسم ایمان جون .. چه کیفی داره . چه مزه ای داره !
سمانه .. تا نخوردی نمی دونی که من چی دارم میگم ..
 عاطقه شروع کرد به  فریاد کشیدن و نشون دادن هوس خودش . سمانه هم به وجد اومده بود  .
سمانه : عاطی چون آروم تر نمی خوام بقیه بیان و یهویی ما رو ببینن . خجالتم میاد .
-دختر این چه خجالتی داره ! وقتی یه کاری رو همه ما بی پرده و در کنار هم داریم انجامش میدیم دیگه شرمی نیست .
سمانه : یعنی ما بی حیاییم ؟
 -لباتو بیار جلو ببینم ..
 قبل از این که ببوسمش گفتم -از بی حیا هم بی حیا تریم . سمانه کنار دوستت قمبل کن و یه حالت زانو زده و تقریبا سگی به خودت بگیر .
عاطفه : اووووووووهههههه ایمان جون .. نهههههههه الان نه .. الان کیرت رو بیرون نکش . من هنوز ارضا نشدم .
-نه این کارو نمی کنم . فقط می خوام روی سمانه جون قلق بندی کنم و یه آب بندی مختصری روش انجام بدم . هر چند در این مرحله تو و اون با رها و بار ها در لز این کارو کردین . ولی وقتی که انگشتای یک مرد میره توی کس یه زن و با هاش بازی می کنه یه حال دیگه ای داره . زن یه تعلق خاطر دیگه ای نسبت به مردش حس می کنه .
-اووووووخخخخخخخ فدات شم . حالا من مال تو ام و دوست دارم که تو هم لذت ببری .
 انگشتامو که کردم توی کس سمانه جیغ اونم در آوردم .
-ایمان .. ایمان جون درش بیار اونا رو بذار توی دهنم می خوام انگشتاتو میکش بزنم . هوس خودمو  بخورم .. عاطفه .. زود باش . زود بش ارگاسم شو . من می خوام با ایمان جون حال کنم . ..
-چیه تو که تا حالا نمی خواستی و می گفتی من می ترسم .
 -ترسم ریخت . ریخت .. حالا من کیر می خوام .
-سمانه به سینه هام دست بزن . با هاشون بازی کن . این جوری زود تر ار گاسم میشم .
   دستای سمانه رفته بود رو سینه های عاطفه و منم شونه های عاطی رومالشش می داد م . کون تپل عاطفه همچنان با ضربات کیری که بر کسش وارد می کردم عین ژله می لرزید . حرکتی که سر مست سر مستم می کرد . یه لحظه  دیدم که دیگه خیلی شلوغ پلوغ می کنه و اوضاع باغ رو داره می ریزه به هم .  یه دستمو گذاشتم جلو دهنش .. با یه دست دیگه اش دست منو پس زد ..
-ایمان جیغ نمی زنم .. اومد .. اومد .. آبم اومد . راضی شدم .. بازم می خوام . بزن .. کیرتو بزن توی کسم .. خوشم میاد ..
سر و صدای سمانه در اومده بود.
 -عاطفه خواهش می کنم حالا تو ویزیت و درمان شدی نوبت منه .... ادامه دارد .... نویسنده .... ایرانی 

2 نظرات:

ناشناس گفت...

سلام استاد

یه درخواست داشتم در 7-8 خط زندگی رو عاشقانه اما با سختی هایی که وجو داره تشریح کنید

ممنون از شما

یک عمر با ایرانی، از نوجوانی تا مرد شدن.

ایرانی گفت...

با درود به آشنای عزیز و دوست داشتنی .. در مورد زندگی و عشق و خوشبختی و غم و شادی و ....صد ها صفحه مطلب نوشته ام که به طور پراکنده در این سایت و به صورت دل نوشته های ایرانی در سایت لوتی وجود داره . میشه حتی در مواردی اسامی عشق و زندگی رو عوض کرد و یا مثلا جمله ها رو درش تغییراتی داد . من امشب متن زندگی یعنی زندگی را با توجه به درخواست شما نوشتم . راستش حالمم خوش نبود نتونستم زباد تمرکز داشته باشم . خود جراحی لثه چیزی نیست پیامد های اون بد تر از جراحی داخلیه . خلاصه می تونستم و می تونم در مورد زندگی ده برابر این هم مطلب بنویسم واین چند روزه هم خودمو از سکسی نویسی خلاص کردم ولی فعلا بیشتر از این نکشیدم فقط یک نکته رو باید بیشتر رعایت می کردم با توجه به درخواست شما.. که بر خودم ایراد می گیرم که بیشتر جنبه توصیفی داشته یه خورده عاشقانه ترش می کردم هنوز بهتر بود فعلا که التهاب و درد فضای درون دهان و دندان داغونم کرده و شرمنده ام اگه بهتر ننوشتم . خوشحالم که دوستان و همراهان گلی مثل شما رو در کنار خودم می بینم و خیلی خیلی ارادتمندم ...ایرانی

 

ابزار وبمستر