ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 11

دلم می خواست با هوتن حرف می زدم . حس خودمو بیشتر بهش نشون می دادم و می گفتم که چقدر از سکس با اون لذت می برم . ولی لاله داشت با کیر من حال می کرد . البته اینو هم باید بگم که کیر هوتن لذت عجیبی رو به کیر من هم منتقل می کرد . هوس عجیبی در من پیدا شده بود  به این که توی کون لاله جونم خالی کنم . هر چند این برای اولین بار نبود . با این که خودم از پشت و ناحیه کون سست بودم کمر لاله رو گرفته و چند تا تلنبه دیگه توی کونش زدم . لاله زیبای من زود تر از من متوجه شده بود به این که آبم نزدیکه بیاد . -تمومش کن شیدا . حس می کنم کونم منتظره . تشنه آبته . خواهش می کنم . کون لاله هم خیلی خوشگل و ناز بود . برای من کون , کون بود . فرقی نمی کرد کون مرد باشه مثل کون هوتن این پسر گی که اونو گاییدم و خودمم توسطش گاییده شدم که هنوز بعد از انزال کیرشو از توی سوراخ کونم بیرون نکشیده بود .بالاخره تونستم چند قطره ای از آب کیر داغ خودمو توی کون لاله بریزم . هوتن کیرشو از توی کونم بیرون کشید من و لاله به همون حالتی که به هم چسبیده بودیم دراز کشیده و از پشت اونو بغلش کرده دستامو دور کمرش حلقه زدم . لبای من رو لبای لاله قرار گرفته دو تایی با هم رفته بودیم به یه حالت لز . البته  لز من با لاله هم نمی تونست یک لز کامل باشه همون جوری که سکس من با اون هم از این که  یک جنس کیر دار با یه جنس بی کیر داره حال می کنه . هوتن می خواست از پشت بیاد بهم بچسبه و مثلا سه تایی مون بریم توی هم . سرمو بر گردوندم یه اشاره ای بهش زدم و این جوری حالیش کردم که به جای این که بیاد سمت راست و پشت من قرار بگیره بره اون سمت و بغل زدنشو از لاله شروع کنه . .. نمی خواستم لاله متوجه شه ولی اون خیلی زرنگ بود . -میذاشتی هر جور که راحت تره عمل کنه . هوتن حرفمو گوش کرد . لاله وسط من و هوتن قرار گرفته بود طوری که کیر من با کون اون و کیر هوتن با کسش در تماس بود . سه تایی مون دقایقی رو با هم حال کردیم و دیگه یواش یواش آماده رفتن شدیم . هوتن : به من یکی که خیلی خوش گذشت . دیگه دارم به شیدامعتاد میشم . -تو که تازه باهاش جور شدی . به همین زودی معتاد شدی ؟/؟ -لاله بد اخلاقی نکن . باید از این بر نامه ها زیاد بذاریم . -ببینم تو مردش هستی که رو حرفت وایسی یا نه . من دوست ندارم عشق من , دوست پسر من,  مرد زندگی من , یک مرد کونی باشه . گی باشه همجنس باز باشه . این کارا  اصلا در شان آقایون نیست . مردانگی اونا با کون دادن ساز گاری نداره . ولی زنا با لز کردن دو طرفه حال می کنن . حس اونا طوریه که کارشونو توجیه می کنه . هر دو از حالت فاعلی و مفعولی خودشون لذت می برند و این حالت در آن واحد با هم هم نشون داده میشه . -لاله بس می کنی یا نه . دستت درد نکنه شیدا رو آوردی . چرا این قدر منت میذاری . چرا می خوای مثل مامانم همه جا منو بپای .. -من ؟/؟  مامانت ؟/؟ مامانت اگه خیلی مراقبت بود دیگه امروز این جوری بار نمیومدی .. -اگه خوشت نمیاد برو . برو ولم کن ؟/؟ چیه مثل این که کیر شیدا جون توی کون دوست پسر من آ قا هوتن خیلی بهش حال داده که داره این جور بلبل زبونی می کنه . برات متاسفم و خیلی هم متاسفم . -هوتن جون اگه بخوای این جور برخورد با لاله داشته باشی من دیگه قید تو یکی رو می زنم . دختره بیچاره حرفی نزد چیزی نگفت که تو دلشو درد آوردی . لاله احساساتی من از ما فاصله گرفت و از پنجره به بیرون نگاه می کرد . معمولا وقتی که می خواست گریه کنه دوست نداشت که اشکاشو کسی ببینه . ولی من تنهاش نذاشتم . رفتم پیشش . -عزیزم شیدا بمیره غمتو نبینه . -نمی دونم شیدا سر نوشت و شانس من این بوده . می خوام تنهاش بذارم ولی دلم نمیاد .. از لاله فاصله گرفتم تا هوتن بتونه باهاش خلوت کنه . نمی دونم هوتن چی بهش گفت که دو تایی  هم دیگه رو بغل کرده منم از این بابت خیلی خوشحال شدم . دیگه با آرامش کامل می تونستم بر گردم خونه . اعصابم آروم شده بود . من و لاله با هم بر گشتیم . هیچوقت تا به این حد احساس سبکی نمی کردم . -لاله جون دستت درد نکنه . هم از قسمت کیر هم کون و سینه و کلا همه جای تنم احساس آرامش خاصی می کنم . هنوز فکر می کنم که لذت در من باقی مونده . چرا ناراحتی لاله . از این که منو با هوتن روبرو کردی ؟/؟ -نه شیدا جون من بهت اطمینان دارم . تازه تو و هوتن می خواین چیکار کنین . باز خداوند سر نوشت تو رو جور دیگه ای رقم زده . ولی من به عشقم اعتماد ندارم -لاله تا دوباره چیزی ندیدی این جور قضاوت نکن شاید روبراه شده باشه . لبخند تلخی زد و گفت با این هیجانی که زیر کیر تو نشون داد نشون میده که بد جوری به کون دادن معتاد شده . خیلی زشته که یک پسر کونی باشه .... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر