ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زبان سکس

روبروی من یک زن و شوهری زندگی می کردند که هم کم داشتند و هم زیاد . یعنی در بعضی چیزایی که باید سخت می گرفتند راحت می گرفتند و در مورد بعضی چیزایی که باید راحت می گرفتند سخت می گرفتند . راحت تر بگم کمی که چه عرض کنم از کمی,  کمی بیشتر سیستم مغزی اونا ایراد داشت ولی در حرکات عادی و ظاهری چیزی مشخص نبود . فقط در بر خورد با دیگران و طرز صحبت با بقیه مشخص می شد که عادی نیستند . من دانشجو بودم و در بست در آپار تمانی 50 متری زندگی می کردم . چند بر خورد تصادفی با اونا داشتم که متوجه شدم جریان چیه . مرد نگهبان یا خد متگزار اداره ای بود وبیشتر از زن مشکل داشت . ولی امور روز مره خودشونو به خوبی پیش می بردند . یه روز که از دانشگاه بر می گشتم و این زنو که تقریبا سی ساله نشون می داد و پنج سالی رو ازم بزرگتر بود دیدمش که خیلی ناراحته و داره سر و صدا می کنه . -فقط همین مونده که شلوارشونو بکشن پایین و کون خودشونو نشون بدن .. با یه سری از زنای بد حجابی کار داشت که نهی از منکر اونا رو می گرفت .. -آبروی ما رو بردن . سینه هاشونو همین جور انداختن بیرون ..یه روز دیگه که خونه تنها بودم دیدم که در می زنن . این خانومه بود . -ببخشید من می ترسم . شوهرم نیست . .. یعنی چه این قاطی کرده می خواد  باهام سکس کنه ؟/؟ خوشحال شده بودم . البته این جور آدما به موقعش زرنگ تر از ما میشن . ..دیدم میشه به زبون خودش حرف زد -ببخشید یعنی من شوهر شما شم .؟/؟ لباشو مثل دختر بچه ها گاز گرفت و گفت ای خدا مرگم بده من کی این حرفو زدم ولی شما هم خیلی خوشگلین ولی الان دیر شده من شوهر دارم . زن زیبایی بود ولی دندونای زشتی هم داشت که با ارتدنسی خوب نمی شد . باید همه رودر می آورد مصنوعی می کاشت . -یک گربه اومده من می ترسم .رفته زیر ماهواره -همون رسیور رو میگی ؟/؟ -زیر میز ..-درروباز کن میره .. -شما بیرونش کنین . هر چی باشه مردین .. -حتما اومده خونه شما موش بگیره -از این شوخیها نکنین من قهر می کنم ناراحت میشم .. اولش فکر می کردم این جور حرف زدنها نوعی ناز کردنه ولی دیگه فهمیده بودم که یه مشکل فکری دارند . من باید اینو بکنم . این یا میره به همه دنیا میگه یا به هیشکی نمیگه .. گربه رو بیرونش کردم و رفتم سراغ رسیور .. شروع کردم به تعریف کردن و این که از این مدل دیگه گیر نمیاد فوری یک کارت سکسی رو گذاشتم در کارت خوان رسیور . طوری از وسیله هاش تعریف می کردم که اون به شدت کیف می کرد .-شوهرم دعوام می کنه . میگه تا من نیومدم نباید اینو روشن کنی . -اصلا این معنی نداره . در جامعه برابر که آزادی هست همه چی باید به طور مساوات باشه .. حس کردم از این حرفام چیزی سر در نمیاره . ولی وقتی که  دستگاه رو روشنش کردم و رفتم رو کانال سکسی . پی در پی جیغ می کشید .. ووووووییییییی من بمیرم من بمیرم این چیه زشته عوضش کن .. اگه اون این جا بود منو می کشت .. ولی یه بار منو خوابم کرد خودش اومد داشت اینا رو می دید -پس تو هم اگه الان ببینی اشکالی نداره ..باشه ؟/؟ دیدم حرفی نمی زنه . همین جور داشت فیلم سکسی رو می دید . تا این که  دستش رفت رو کسش و دیدم داره اونو می ماله .. انگار نه انگار منی هم اونجا هستم . مثل این که بازم یه قسمت از اون قسمتهای کم کار مغزش به کار افتاده بود . منم دستمو گذاشتم رو قسمت کیرم و اونو مالش می دادم . به چهره اش نگاه کردم خوشگل بود . کمی چاق  و خوش کون بود . به غیر از دندونای زشتش ابروانی کلفت هم داشت ولی همه اینا رو به عشق گاییدن کس مفت تحمل می کردم . از این موقعیت بهتر به گیرم نمیفتاد . تا پنج ساعت دیگه هم این خانوم تنها بود . -ببینم این چیزایی که مال آقایونه خیلی کلفته . نه ؟/؟ .. -آره من می ترسم . من الان اینا رو می بینم می ترسم . -پس چرا دستت رو کسته .. -زشته ..این حرفا چیه می زنی بی ادبیه . -ببنید دست منم رو کیرمه . -اگه شوهرم منو این جوری ببینه منو می کشه -بهش چیزی نگو . باشه ؟/؟ -به شرطی که تو هم نگی بهش . ولی واسه چی از این کیر های کلفت می ترسی .. راستشو بگو .. رفتم طرفش و دستشو از رو کسش بر داشتم . و دست خودمو گذاشتم جاش . دستمو گرفت و و پرتش کرد . -دو سه بار دیگه این کار رو انجام دادم ولی هر بار با خشم این کارو انجام می داد ولی پس از چند بار دیگه آروم شد . لبامو گذاشتم رو گونه هاش گفتم واسه چی می ترسی .. -به شوهرم که نمیگی -نه -من خودم  حریف اون میشم . گاهی می زنمش  سرش داد می زنم . تا ساکته من نمی ترسم . اون اگه سرم داد بکشه من می ترسم . -بهت قول میدم . -قبل از این که اون بیاد منو بگیره یه روز توی کوچه دو تا از پسرای بی تر بیت منو گرفتن بردند به یک خرابه شلوارمو کشیدن پایین .. با من کار بد کردند . یکیشون خیلی دردم آورد . کلفت بود -منظورت کیرشه ؟/؟ -آره همون کیرش .. .. شلوار و شورتمو کشیدم پایین و در حالی که حس می کردم می تونم روش کار کنم و هوس گاییدنش کیرمو شق کرده بود گفتم این قدری می شد ؟/؟ می خواست از آغوشم فرار کنه ولی کف دستمو محکم رو کسش نگه داشتم و لباشو بوسیدم . خیلی داغ شده بود . کسش هم خیلی خیس کرده بود . ولش نمی کردم . با یه دست دیگه سینه هاشو فشار می دادم -خیلی خوشگلی . از همه خوشگلای دنیا خوشگل تری . -من زشت نیستم ..؟/؟ -کی میگه .. -همه میگن دندونام شبیه دندونای دراکولاست . دیگه نذاشتم حرف بزنه . همون قاطی کرده باشه بهتره . همچین روش کار کردم که ازم خواست که اونو ببرم به اتاق خواب .. خودش بقیه لباساشو در آورد و شروع کرد به رقصیدن .- من واسه شوهرم می رقصم . یه جور خاصی می رقصید ولی من فقط به قر کونش توجه داشتم .. از هیجان زیاد لخت شدم و خودمو بهش چسبوندم . دیدم بازم داره دعوام می کنه که اگه شوهرش بفهمه ناراحت میشه .. راستش من خودم بیشتر می ترسیدم که اون به آقاش بگه ولی اگه می خواست بگه تا همین جاش هم می گفت . نمی دونستم چیکار کنم . خواستم کیرمو فرو کنم توی دهنش -چقدر گنده هست .. -نگاش کن . اصلا ترس نداره . کیر هر چقدر گنده باشه حالش واسه زنا بیشتره . اصلا نباید بترسی . یه دختر خوشگلی مثل تو باید شجاع هم باشه . یواش یواش کیرمو چسبوندم به کسش .. چشاشو بسته بود و صداش در نمیومد . وقتی کیرمو از رو کسش بر داشتم سرم داد کشید . -کی گفت ولم کنی . اگه یه شب بهت شام ندم دیگه از این کارا نمی کنی .. . فکر کنم رفته بود توی این فاز که من شوهرشم . اومد رو کیرم نشست . خیلی خوب وارد بود که چه طور روی کیرم حرکات پرشی نرمشی انجام بده .ولی به صورت خوابیده کیرمو روی راستای کسش حرکت می داد بدون این که بفرسته داخل  -اوووووففففف چه کس تنگی داری .. خیلی نازه البته من اینو همین جوری گفتم . از بیرون که کسش در عین  تپلی خیلی کوچیک نشون می داد . .. اصلا نمی دونست کس تنگ و گشاد و این چیزا چیه . -ببینم کیر شوهرت این قدری میشه ؟/؟ -نهههههه ..اون دودودلش اندازه دودول بچه هاست . مال داداشم که ده سالشه از مال اون بزرگتره .. بیشتر وقتا کیرش نمیره توی کسم همونجا خالی می کنه .. -انگشتمو تا یکی دو بند کردم توی کسش و گفتم پس تو رو همیشه سر حالت نکرده ولت می کنه ؟/؟ -نمی دونم چی میگی . همش کثیفم می کنه . گاهی لختم می کنه دستشو میذاره رو کیرش آبشو خالی می کنه .. میگه دارم جق می زنم .. دلم واسش سوخت . لباشو با لبام بستم .. این دهنش چقدر بوی بد می داد . ولی  به تنش ادکلن تندی زده بود . حس کردم موقع گاییده شدن اگه کیر کلفتمو نبینه بهتر باشه . -ببینم آقات هیچوقت کیرشو کرد توی سوراخت خون هم ازت اومد ؟/؟ -نه .. ولی یه بار یکی منو سوار ماشینش کرد بردش یه باغی . اون موقع شوهر نداشتم . ولی کیرش دو تای کیر شوهرم می شد . خیلی خوشم اومده بود .. اون کردش توی کسم .. خیلی خون اومد ترسیدم . خوشمم میومد . رفتم خونه مامان و بابا تا می تونستند کتکم زدند . خاطرم جمع شد که این خانوم دختر نیست . کیرمو فرو کردم توی کس تنگش . دیگه بی اندازه حشری شده بود . ولم نمی کرد . جیغ می کشید . مدام کیر می خواست .. -جووووووووون .. چقدر مزه مزه میده . خیلی خوبه -دیدی بهت گفتم کیر کلفت حال میده ؟/؟ -یه وقتی به شوهرم نگی ها .. راستش من از این می ترسیدم که اون خودش به شوهرش نگه . بهتر بود اصلا حرفشو نمی زدم . چون اگه بازم ازش می خواستم چیزی نگه بعید نبود بره بگه . عجب تن و بدنی داشت . -ببینم به غیر از شوهرت چند تا مرد باهات کار زشت کردند .. سه چهار تا .. باز بهش نگی ها . یه بار شوهر خاله ام وقتی که هنوز از دواج نکرده بودم منو اذیت کرد . چه کس تنگ و چسبونی داشت و خیلی هم ناز بود . کیرمو تا ته نمی تونستم بکنم توی کسش . واقعا حیفه که این کس حروم یکی شه که قدرشو نمی دونه . این دختر و پسر رو واسه این که از نظر فکری چند تا فازشون اشکال داشت به عقد هم در آورده بودند . ولی این زن به موقعش خیلی هم عادی می شد .  اون حرفایی رو که نباید می زد می زد . یه اشکال بدنش این بود که موهای کون و پا و قسمتهای دیگه ای از بدنش در حال در اومدن بود ولی توجهی به نظافت و بر داشتن این موها نداشت .. با این حال به کسش امون نمی دادم .. -خودشو به طرف من حرکت می داد . من روش قرار داشتم . با دو تا دستام سینه های گنده شو فشار می دادم . دردش نمی گرفت . دستم روی کس ناز و نابش در حرکت بود .. لباشو گاز گرفته و طوری عشوه می کرد که از یک جنده هم بعید بود تا این حد هنر مند باشه . داشتم شاخ در می آوردم که اون با این همه سادگی چطور از این کارا می کنه . -ببینم تو چرا بچه نداری .. -دوست دارم ولی دکترا می گن نمی تونی بچه دار شی . تازه مامانم میگه اگه بچه بیاری و گریه کنه تو خفش می کنی . ولی من بچه مو دوستش دارم . حالا که میگن نمی تونی بچه  بیاری . این جوری که معلوم بود باید یه جای بدنش اشکال می داشت . می خواستم کاری کنم که زیاد لذت ببره همیشه بیاد طرف من . . واسه همین تند تند می گاییدمش و اونم دیگه فکر نمی کرد که اینجا آپار تمانه و یکی اگه به جای آسانسور از راه پله رد شه و اصلا طبقات بالا و پایین ما صدا رو بشنون چی میشه تا این که حس کردم پس از یه جیغ تکون دهنده ساکت شد .. آبمو ریختم توی کسش .. خودم که داشتم می سوختم چه برسه به کس اون .. -اوووووففففففف این چی بود ریختی .. خوشم اومد . چقدر داغه .. اگه داری بازم بریز .. -خوشگله اون برای سهمیه بعدی .. اگه زیاد بریزم بدنت می سوزه بوی دود می گیره .. فکر کنم حرفمو باور کرده بود . یه خورده فکر کرد و اومد رو کیرم نشست . چقدر این حالتو دوست داشت . فکر کنم عادت داشت روی کیر شوهر بی خاصیتش بشینه . این بار کیرمو روی کسش میزان کردم . طوری از فرو رفتن کیرم توی کس در این حالت لذت برد که تا نیمساعت روی کیرم در حال بالا و پایین کردن بود تا یه بار دیگه ار گاسم شد . هر کاری کردم که کونشو بکنم نذاشت . .خلاصه دو ساعت بعد از هم جدا شدیم ولی از این که خیلی راحت تونستم باهاش حال کنم لذت می بردم .. همش به این فکر می کردم که دفعه بعد میشه از این کارا کرد یا باید مخ زنی کنم . .. شب که شد دیدم یکی در خونه رو می زنه و ازم می خواد که برم پیشش . همین خانوم خوشگله بود .. -زن مگه تو شوهر نداری .. -من راستش امروز سیر نشدم آقام که اومد باهاش دعوا افتادم . اون قهر کرد رفت خونه مامانش .. فقط یه ذره .. خیلی خوشم اومد . وقتی کیرت رو می کنی توی کسم تمام تنم می لرزه . دلم می خواد برقصم .. .-من توی خونه ات نمیام . تو بیا خونه ام که اگه حالا من بیام اون طرف فکر می کنم به گاییدن برم . . خلاصه یکی دوساعتی رو با این زن خستگی نا پذیر حال کردم و فرستادمش که بره . با اون چند تا از این بر نامه ها داشتم که هر چند وقت در میون یکی رو تعریف می کنم ولی در هر حال گاییدن این زنا خیلی خطر ناکه .هرچند که پیوند من و اون با زبانی به نام زبان سکس مستحکم شده بود ... پایان ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر