ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرکی به هرکی 148

یعنی مادر من باید بره به یک مجلسی که در اون مجلس می تونه با دهها مرد رابطه جنسی بر قرار کنه ؟/؟این یک زندگی حیوانیه . این مغایر شئونات اسلامی و قانون اساسیه ..در اینجا من به عارف گفتم عارف جان این کس شعرات را ولش . الان کسی قانون اساسی رو پشم کیرش حساب نمی کنه . این چیزا چیه داری میگی و باید به کار های اساسی فکر کرد . الان شما یک بسیجی با ایمان و با خدا و با عبادت و پاک نیت و با شرف هستین . میگن در شرع مقدس اسلام یک جوان تا به سن بلوغ رسید بهتره زن بگیره که به انحراف کشیده نشه . خب بگو ببینم تو خودت الان می تونی با پولی که در میاری یا مامان گلت در میاره بری حتی یک پیرزن هشتاد ساله رو صیغه کنی ؟/؟ بالاخره اونم لفظی می خواد . مهریه می خواد . پنج تا سکه رو که باید بابت چند ماه صیغه مهرش کنی سیصد تومن چهار صد تومن نفقه می خواد .. حالا اون زن اصلی بردن و خرج و مخارج و وسیله زندگی به یک کنار . الان پری جون و آرمان جون نمی دونی چه ثوابی می کنن . البته پسرا بعد از 18 سالگی وارد محفل میشن و دخترا بعد از بر داشته شدن بکارتشون که  به نظر من این یک ظلمیه در حق دخترا . ما باید برای زنان هم مثل مردان حقوقی مساوی قائل شیم ولی از اونجایی که در جامعه ایرانی تابو هایی وجود داره که میگه دختر باید حتما بکارتش تا قبل از از دواج حفظ شه این شرایط پیش اومده از طرفی اگر جنس مونث پس از ازدواج به همراه شوهرش وارد این مجلس شه می تونه این تعهد رو خودش یا شوهرش بده که اگه از کاندوم استفاده نکرد و نطفه در مهبل وبعد رحم زن ریخته شد و بار داری صورت گرفت مسئولیت با خودشون و به اسم شوهر زن شناسنامه برای بچه صادر میشه . سقط جنین و قتل نفس حرامه . آره عارف جان ما اینجا بر مبنای اصول و مقررات کار می کنیم . به خاطر رفاه جوانان اقدام می کنیم . برای مردا و زنان  محفلی رو به وجود آوردیم که زندگی اونا تنوع داشته باشه . نمی دونی این روزا آمار طلاق چقدر بالا رفته . یکی از دلایل مهم افزایش جدایی ها سرد بودن زن یا مرد حین عمل جنسیه . و یک عامل مهم اون یک نواخت شدن سکسه . این که مرد خسته میشه از بس با یک زن طرف میشه و این حالت در زن هم وجود داره بنابراین این جلسات ما بزرگترین خدمت را به بیشتر از سی خانواده یا یک صد نفر نموده که بتونن سر پا باشن . تمام بر نامه ها رابطه ها تخیله های روحی و جسمی در همین جا انجام میشه و خارج از این محفل سکسی احترام رعایت میشه . دیگه کسی به دنبال ناموس کسی راه نمیفته .. حین حرف زدنم عفت همچین بی حال شده بود و دور از چشم عارف که سرشو از خجالت به زیر انداخته بود دستشو رو سینه اش گذاشته بود که اگه ازش می خواستم بپره توی بغلم فوری میومد . خودم واقعا تعجب کرده بودم که چطور شد تا به این حد سخنرانی کردم و این چه نیروییه که در من به وجود اومده بود که تونستم تا این حد بر خودم مسلط باشم .. -الان همین دولت مقدس که داره شعار میده چیکار کرده .. همین ماشین ده میلیونی رو می بره میده به عرب های بیگانه حداقل به عرب های ایرانی خودمون نمیده مبده به اونا با یک سوم و یک چهارم قیمت که الان این خریت رو کم ترش کرده ولی میگن بازم انجامش میده . خریت خریته می خواد چهار تا جفتک باشه می خواد چهل تا . . به خاطر چی .. چرا واسه شما ارزش قائل نیست . الان دور دور ما جوونهاست . شما عارف جان ملاحظه بفر مایید اگه الان را ه بیفتید برید در جامعه و بخواهید به نوعی خودتون رو ارضا کنین معلوم نیست که طرف چه بیماری داشته باشه .. من که خودم از کاندوم خیلی بدم میاد . به وقت سکس اون مزه رو از آدم می گیره اون حس و حال رو از آدم رها می کنه . ولی این خونواده ها همه بهداشت رو رعایت می کنند . به اصول خانواده پای بندند . با هم تفاهم دارند . به هم خیانت نمی کنند . خودشون رو در این یکی دو روزه تخلیه می کنند . در زندگی مشترکشون نه تنها صحبت از جدایی نیست بلکه فوق العاده با هم تفاهم دارن . اشک توی چشای مادر بزرگ و عفت بسیجی جمع شده بود هر دو تاشون تحت تاثیر قرار گرفته بودند .. -حالا شما دو نفر اگه بخواین مارو لو بدین در واقع گناه کبیره می کنین ..وای این دیگه کس شعر ترین حرفی بود که در این چند دقیقه زده بودم یه چیزی طلبکار شده بودم . عفت با صدایی بغض آلود گفت آفرین آریا چقدر منطقی و شیرین حرف می زنی . من همین الان حاضرم امتحان بدم .-آمادگیشو دارین ؟/؟ -یک بسیجی دلاور بدنش شلاق خورده . من رزمنده جبهه های فلسطین اشغالی هستم . یه چشمکی به عفت بسیجی زدم که دیگه تا بهم کس نمی داد از خونه مادر بزرگ رفتگار نبود . بازم این عارف غر غر می زد .. بهش گفتم عارف جان از این نگران نباش که مادرت در این مجلس ممکنه با چند تا مرد طرف شه .. عیبی نداره . خودش تمایل داره عاقل و بالغه ولی اینو هم حساب کن تو یه مامان که اونم آزادی خودشو داره , تقدیم جمع می کنی ولی کل خانومای مامانی دیگه رو می تونی باهاشون آمیزش کنی . به این میگن یک برد بسیجی .... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

2 نظرات:

دلفین گفت...

دادشم مرسی عالی بود خیلی باحال بود دمت گرم بقیه داستانها هم عالی بودن

ایرانی گفت...

سپاسگزارم دلفین نازنین و دوست داشتنی . شاد و سر بلند باشی ...ایرانی

 

ابزار وبمستر