ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زن نامرئی 129

همین جور خوبه . خوبه عزیزم خوب بلدی چه جوری باهام مدارا کنی . می دونی چه جوری سر حالم کنی . دوستت دارم . عزیزم عاشقتم .. خوبه همینه . تند تند .. زود باش تند تر ..ولم نکن . می دونی  که باید نشون بدی عمریه که دختر خاله ات رو دوست داشتی .. . عجب ریشه های محکمی داشت موهای سر اسفندیار . من دیگه نمی تونستم و نمی خواستم فریاد بکشم خیلی خوشم میومد و بالاخره رسیدم به لحظه نهایی و ار گاسم . چیزی نگفتم اولش تا اون همین طور به کس خوری خودش ادامه بده آخه همین جوری داشت ازم لذت می ریخت و تموم نمی شد . بالاخره رضایت دادم که بهش بگم دست نگه داشته باشه -پسر خاله گل و نازم حالا بیا دوباره کسمو بکن بعدش بهت آزاد باش میدم . -آزاد باش یعنی این که دست از سرت بر دارم ؟/؟ -اون میل خودته می تونی هر کاری که دوست داری باهام انجام بدی . منو ببوسی . مرخصم کنی . نازم کنی .-می تونم کونتو بکنم ؟/؟ -حتما می دونستم که  این حرفو می زنی . از جاش پا شد و دلی از عزا در آورد . تا نیمساعت داشت کسمو می کرد . اولش می خواستم پنج دقیقه ای قال قضیه رو بکنم ولی دیدم که طوری با حرارت داره منو می کنه که حیفم اومد ادامه ندم . پس از یک ربع حس کردم که اگه تلاششو زیاد کنه می تونه منو ار گاسمم کنه . تا این که نیمساعت کشید .. دوباره بی حال افتاده بودم به حال خودم .. -اسفند جونم اگه حالشو نداری بخواب -نادیا جون من تازه گرم افتادم . حالا دیگه می تونم خیلی راحت با انرژی کونتو بکنم . ول کنم نبود و مجبور شدم در یه حالت دمری قرار بگیرم و بهش این اجازه رو بدم که هر کاری که دلش می خواد انجام بده . کیرشو اول دراز و خوابیده گذاشت روی چاک کونم . چه حالی می داد کلفتی و درازی کیر اونو در اون مسیر احساس کردن . خیلی لذت می بردم و خوشم میومد . . معلوم نبود روی سوراخ کونم چی ریخت که بهم گفت که ضد درده . نمی دونم حتما می خواست اونو بی حس کنه ولی حس کردم که یکی دو ساعت بعد از گاییده شدن باید درد شدیدی بگیره -اسفندیار ! مطمئنی که برای اولین بارته که داری کون می کنی نشون میده که تجربه این کار رو زیاد داری . -ما نخوردیم نون گندم . اما دیدیم دست مردم . خیلی ها واسه من از کارای خودشون تعریف کردند و من با حسرت به حرفاشون توجه می کردم . در هر حال حالا خودم داره تجربه می کنم . علاوه بر اون مایعی که روی کونم ریخت کیر خودش زد هم با یه چیزی چرب کرد و سرشو فشار داد به سوراخ کونم . کمی درد داشت ولی نه مثل کون دادنهای قبل . خوشم اومد سر کیر اسفندیار طوری سر خورد رفت توی سوراخ کونم که با یه قلقلک خاصی همراه بود . چقدر  راحت نصف کیرش رو فرستاد توی کونم -جاااااااان عزیزمی نادیا . چه حالی میده . راست میگن رفقام که تنگی کون زنا بیشتر حال میده تا فرو کردن توی کسشون .-ولی پسر خاله جون یادت باشه که تحریک پذیری جنسی در  سوراخ کون خانوما صورت نمی گیره و زن باید به مغزش فشار بیاره و از راههای دیگه احساس لذت و چیزی شبیه به اون به خودش بده -یعنی تو حالا خوشت نمیاد ؟/؟ من دوست دارم تو هم لذت ببری -چرا پسر خاله ! منم کیف می کنم . لذت می برم ولی از  کس دادن بیشتر خوشم میاد . . تا همین نصفه رو که کردی توش خوبه می تونی تا همین جا حرکت گاییدنتو تند ترش کنی -دردت نمیاد نادیا -نه عزیز دلم . درد کون منو چیدی ولی واسه این کون معلوم نیست بعدا چه بلایی می خواد سرم بیاد . -امید وارم چیزی نشه . -نادیا جون اگرم چیزی شد گرمای کیر من هست که به دادش برسه -اوخ امان از دست کیر شفا بخش تو -نادیا جون کاش قبول می کردی زن من می شدی . -اسفندیار حالا یه دست بهت کس و کون دادم دیگه پسر خاله نشو دیگه .. دو تایی مون از این حرف خندیم . عجب  تمثیلی رو این جا به کار برده بودم . یه تضاد جالب که هر دو تامون باهاش حال کردیم . با کف دستاش طوری دو تا قاچ کونمو مالشش می داد که انگاری کون منم از گاییده شدن داشت کیف می کرد . بازم یه لذت خاصی رو در ناحیه کس حس کردم فقط با کف دستم رو و قسمتی از وسط کسمو لمسش می کردم . اون خودش با کونم مشغول بود . پشت پامو هم طوری مالشش می داد که دلم می خواست بازم منو به اوج برسونه ولی راستش دیگه می دونستم این بار خیلی طول می کشه . چشامو بسته بودم و دیگه به هیچی فکر نمی کردم . جز به همین کیری که توی کونم بود و هوسی که بازم داشت سراسر وجودمو می سوزوند . . -اسفندیار تو چه جوری این کیر داغ و پر هوس خودت رو تونستی این جور تا حالا کنترلش کنی . واقعا چه جوری تونستی . .... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر