ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 46

پسر رفت طرف دختر یا زن حشری . از پشت تن فتانه خودشو به اون چسبوند .  زن لاپاشو بیشتر باز کرد تا کیر کیوان با جاهای حساس تری تماس داشته باشه و به اون لذت بده . ازشون فاصله گرفتم . حالا این من بودم که رفتم در جای قبلی این پسر سنگر گرفتم تا بتونم شاهد قضیه باشم و لذت ببرم . فتانه به محض این که دید من نیستم انگاری کمی شجاع تر شده بود . بهتره بگم تسلیم تر و بی خیال تر . نمی دونم ما زنا و دخترا اکثرا می ترسیم از این که در هنگام سکس اگه مقابل مردای گستاخی که حس می کنیم یک سر و گردن از ما بالا ترن شل بیاییم اونا سر میذارن میرن و نسبت به ما بی توجهی می کنند ولی ما زنا باید بدونیم وقتی اونا کیرشون به هوس افتاد تا خوراکشو تامین نکنن ول کن قضیه نیستند . ساده تر بگم کیری که در کنار ما زنا شق شد باید بره به یه سوراخی . ناز کردن و قهر و سیاست مردا به درد عمه شون می خوره . اونا بنده و تابع کیرشون هستند . من اگه جای فتانه بودم اول یه تو دهنی بهش می زدم و بعد بهش یه کس می دادم . فتاته سرشو به طرف کیوان بر گردونده بود و مثلا داشت بهش علامت می داد که اونو ببوسه . کیوان هم لباشو به طرف  زن نزدیک کرد . فتانه زبونشو در آورد و دو تایی زبون به زبون شروع کردن یه عشقبازی . ولی یه لحظه کیوان عصبی شد و موهای سر فتانه رو از پشت جمع کرد و با عصبانیت اونو کشید . انگاری از یه چیزی خشمگین شده بود . فتانه جیغی کشید . من خواستم برم جلو ادبش کنم ولی گفتم بهتره این دختر بتونه یاد بگیره که با این هیکل گنده اش یه ذره عقل هم توی این کله اش داشته باشه و به موقعش از خودش دفاع کنه و این قدر تو سری خور نباشه . -حالا میری چغولی ما رو پیش طناز می کنی که ما تو رو قال گذاشتیم تو رو همین یه بار هم به زور میشه گایید . چی فکر کردی . زنیکه جنده . یه بار دیگه رفت موهاشو بکشه فتانه با آرنج کوبوند توی صورت کیوان . خوشم اومد . روشو کم کرده بود فتانه  خیلی خوش بدن بود . حالتی که به موهاش داده و قسمتی به روی شونه هاو تا وسطای کمرش رسید بود اونو خیلی هوس انگیز تر نشون می داد و . و اون دورنگه کردن  موهای سرشو که در کنار رنگ مشکی حاشیه های بلوند هم داشت و با اون حالت چشاش , من که داشتم وسوسه می شدم برم طرفش .. دلم طاقت نگرفت و صدام در اومد -کیوان خان خیلی پررویی . ولی خوشم اومد خوب حالت جا اومد . فتان جون برو سراغ لباسات این پسره آدم بشو نیست .  کاش طوری محکم تر می زدی که از جاش تکون نمی خورد . این عوضی ها رو باید به زانو در آورد . اونو از همون اول باید می دادی به دم من تا بتونم حسابی آدمش کنم . پاشو بریم . فتانه دلش نمی خواست ولی از اون جایی که خیلی  دوستم داشت و ازم حساب می برد حرفمو گوش کرد . کیر کیوان هنوز  احساس نیاز می کرد . دیده بود که قضیه جدیه . برای همین یک بار دیگه خودشو به فتانه چسبوند و زیر گوشش یه چیزایی گفت . بعدا متوجه شدم که اون عذر خواهی کرده پشیمون شده که اون رفتار را باهاش داشته . . فتانه رو رو زمین خوابوند و پاهاشو به دو طرف باز کرد . دهنشو گذاشت رو کس اون . حس کردم که دیگه داره آدم میشه . هوس اونو شل کرده بود و این نقطه ضعف اونو نشون می داد . -آهههههههه نهههههههه نههههههه .. بخورشششش همشششش و همش مال توست عزیزم .. .. این دختر الان با لذت داشت تسلیم می شد .  واسش خوشحال بودم . هر چند اون از لز با من بیشتر لذت می برد ولی این جوری می تونست روحیه بگیره و دیگه این خاطره سیاه رو که سال گذشته این پسره قالش گذاشته فراموش کنه . . یه جوری کس فتانه رو میک می زد که دیدن اون صحنه ها رو من هم اثر گذاشته منو به هوس انداخته بود . دستم رفته بود روی کسم . سر مو که از پشت ستون آوردم بیرون دوستم منو دید و متوجهم شد با همون چشای خمارش بهم اشاره زد که برم نزدیکش . اونجا هم به فکر من بود . ولی من از همون دور بهش گفتم نه . چند بار سرمو تکون دادم . نمی دونم آیا متوجه شده بود که من دستمو گذاشتم روی کسم یا نه . ولی از حالت نگاه و چهره ام فهمیده بود که منم دچار هیجان خاصی شدم و هوس زیادی دارم . . کیوان رفت رو لبای فتانه . با هوس اونو می بوسید . یه سینه هاش رحم نکرد -اوووووخخخخخخ نکن نکن . چقدر گازم می گیری . . نرم تر بخورش .. بخورش .. .  فتانه سرشو آورد بالا یه نگاهی به کیر کیوان انداخت و اونو با دستای خودش لمس کرد . خودشو بالا تر کشید و کیررو به کس خیسش مالوند .. . با زبون بی زبونی به کیوان می گفت که اونو زود تر بکنه . نیاز داشت . هوس داشت .. کیوان یه فشاری به کس فتانه آورد و کیرشو تا ته کرد توی کس ... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر