ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زن نامرئی 127

اسفندیار از این که تونسته منو ارضام کنه خیلی خوشحال بود . طوری نشون می داد که انگاری کوه کنده و واقعا هم باید همین طور باشه . برای کسی که در طول زندگی سکس نداشته اونم بار اول خیلی هنر می خواد .  هر چند اگه  راهنمایی من نبود اون نمی دونست چی به چیه . ولی حالا وقت اون بود که بدونه چه جوری باید کس رو کرد . واقعا در این دوره و زمونه چه ادمایی که پیدا نمیشن . -اسفندیار جونم بلدی کس بکنی ؟/؟ -یاد می گیرم . من تا حالا چند هزار ساعت فیلم دیدم -بابا تو نمردی ؟/؟ یخ نکنی ؟/؟ -نه اتفاقا فیلمهاش آدمو داغ می کرد -نگو پسر خاله که من حسودیم میشه . ببینم این فیلمها تو رو بیشتر داغ می کرد یا این نادیا جونی که الان روبروته . -خب معلومه هر چیزی زنده و طبیعیش خوبه -حالا شدی پسر چیز فهم . ولی یه چیزی رو باید توی گوشت فرو کنی و اون این که بدیدن کی بود مانند کردن . الان وقت عمله . دستپاچه نشو . پسر خوبی باش . تا می تونی باید منو بکنی ولم نکن . الان آبم داره میاد و اومد نداریم . یه خورده که کیر شل شه به آدم حال نمیده . زن باید موقع کس دادن تمام وجودش بلرزه . از ناخن پاش تا کوی سرش همه باید بلرزه .. اسم لرزیدن رو آوردم دیدم که اون داره می لرزه . معلوم نبود چه حرفی زدم که اون دچار لرزش شده بود . فکر کنم اعتماد به نفس اونو مخدوش کرده بودم . دیدم دستشو گذاشته رو کیرشقش و داره میره طرف دستشویی -پسر کجا ؟/؟ پشیمون شدی ؟/؟ پس کجا رفت آن یال و کوپال آن اسفندیار دلاور . -میرم الان بر می گردم آبمو خالی کنم میام . دستشویی داری ؟/؟-نه آب کیرمو خالی کنم که پیش تو کم نیارم . -اتفاقا اگه خالی کنی کم میاری . نادیا به همه اینا نیاز داره . کم میارم و این حرفا نداریم . تکون نمی خوری . هر کاری که داری با خود من انجام میدی .. -یعنی به جای این که بریزم توی سوراخ دستشویی بریزم توسوراخ تو -بی تر بیت . این قدر گستاخ نشو ..می دونستم که اون طرز حرف زدنش این جوریه و قصد توهین به من یعنی دختر خاله ناز کون گنده شو نداشته. کیرشو گرفتم توی دستم . -آهههههههه ..نههههههه اووووووفففففف می خواد بیاد .. -به همین زودی ؟/؟ -نمی دونی دختر خاله .. آدم خودش جلق می زنه حالیش نیست ولی تو که داری کیرمو لمس می کنی یه احساسی بهم دست میده که تا به حال همچین حالی نداشتم . . کیرش سرخ شده بود و داشت یه پرشهایی رو انجام می داد .. گفتم بهتره اگه قراره خالی  کنه توی کسم بریزه این جوری آبش حروم نشه و منم حس می کردم که الان به این ویتامین خیلی نیاز دارم . . به کمر خوابیدم و پاهامو به دو طرف باز کردم با انگشت به کسم اشاره کرده گفتم راستشو بگو اسفند جونم از این کس هایی رو که تو فیلمها دیدی با کس دختر خاله ات مقایسه کنی مال من در چه وضعیتی قرار داره .. -خیلی با حاله تو از همه شون بهتری . فقط یه سری مال دختر بچه های زیر 18 سال و زیر 15 سال رو نشون میدن که اونا خیلی کوس تپل و کوچولویی دارن .. می خواست بگه اون کس ها از مال من بهتره روش نمی شد . یه حرفی زد منو به یاد این انداخت که چقدر ریا کار و دورو و دورنگ و متظاهر هستند  بعضی از این دست اندرکاران فیلمهای و بر نامه های اینترنتی که خودشون رو با کلاس و قانون مند می دونن و مثلا می خوان استاندارد کار کنن بگن ما سکس زیر 18 سال رو در بر نامه های خودمون نمی گنجونیم . . بعد می خوای که وارد بر نامه ها شی ازت می پرسند اگه بالای هیجده سال هستی بفر ما . کلی بچه های ده دوازده ساله هم میگن بله ما زیر هیجده هستیم . من اگه جای این گوگل بودم می گفتم همه باید کارت ملی هوشمند داشته باشن هر وقت که با همچین سوالی روبرو شدن این کارت ملی رو وارد کنند به کارت خوان کامپیوتر و بتونن مجوز بگیرن . هر چند این جوری هم بازم تقلب می شد و هر کی کارت خودشو می داد به دیگری . ..-دختر خاله خوابیدی ؟/؟ حواست کجاست .. -بیا روم اسفندیار .. -این کس سوراخش چقدر ریزه . مال من که خیلی کلفته . چه جوری می خواد بره داخل . با کف دستم یکی زدم توی سرش و گفتم تو این چند هزار ساعت فیلمی که دیدی پس به درد چی می خوری -ببینم تو تا حالا لباس کشی .. بلوز کشی تنت کردی ؟/؟ اصلا شلوار جین کشی دیدی ؟/؟ غیر کشی رو هم دیدی ؟/؟ -آره دختر خاله .. فهمیدم یعنی کس هم کش میاد جا باز می کنه .. سر کیرشو چسبوند به کس من و آروم آروم رو به جلو حرکت کرد .. -اووووفففففف پسر پسر این چیه که تو داری . تعجب می کنم تا حالا تو رو نکشته . این بد بخت تا حالا از گشنگی نمرد خوب بود .. کیرش هنوز تا نصفه توی کسم نرفته بود که حس کردم دیگه اختیار از دستش خارج شده . سری تکون دادم و دستمو دور کمرش حلقه کرده و اونو بیشتر به طرف خودم کشیدم . -اسفندیار بجنب . بقیه کیرت رو هم تا ته بذار بره . -آهههههههه ..اوووووووفففففف .. -خیلی داغه .. خیلی داغه .. بریز ادامه بده ولم نکن وو چقدر می چسبه -نادیا جون داره میاد .. چقدر مزه داره کس کردن .. نمی دونستم این جوریه . بالاخره این کستو گاییدم جوووووووون ....ادامه دارد .. نویسنده ...ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر