ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مامان تقسیم بر سه 86

تند تر معین جون . من چه حالی دارم می کنم . اگه بدونی این داخل چقدر داغه .. -مامان کیرمو که داری می سوزونی . دیگه داره آب میشه اون داخل . -اگه آبش کنی باباتو در میارم -اگه درش بیاری دیگه ما کاره ای نیستیم -یادش به خیر . خدا رحمتش کنه . اون الان از این که ما چهار تا خوشبخت و راحتیم خیلی خوشحاله . -فکر نمی کنی از این که ما به این صورت کنار هم هستیم ناراحت شه . -می خواست تنهامون نذاره . ولی من این طور فکر نمی کنم . چون مردی که زنشو دوست داشته باشه راحتی و خوشبختی اونو می خواد و با این چیزا ناراحت نمیشه -جدی میگی ؟/؟ -آره عزیزم . هر وقت خودت زن گرفتی متوجه این چیزا میشی -ولی مامان تا وقتی که تو  هستی من زن نمی خوام . هر چی که زن  به آدم میده مامان آدم میده مگه من مرض دارم خودمو اسیر و گرفتار کنم ؟/؟ مدام دستور بده و بگه این کار رو بکن و اون کار رو نکن . این که نشد زندگی . -حالا کارتو بکن پسرم .کستو بکن .. اگه بدونی -مامان پس از این همه مدت که کردمت چرا که ندونم . چرا ندونم که چه حالی داره این جوری حال کردن با مامان ناز و دوست داشتنی خودم .. . -ببین میگم شاید برادرات هم بخوان بیان و اونا هم هوس کنن . به هر حال همه تون به سن قانونی رسیدین و جامعه بین المللی و اروپا و امریکا  هم دیگه قبول داره که سکس ما اشکالی نداره . پس ما چرا از این مزایا استفاده نکنیم . یه خورده خودمو  می کشونم جاهای کم عمق تر که نصف کون و تقریبا تمام کسم بیفته بیرون آب و تو راحت تر بتونی اونو بکوبونیش . -آها حالا شد یه چیزی . کیر معین مثل یک کیر ماشینی بود از اونایی که توی فیلمها دیدم و عین برق و فر فره کار می کرد و حال می داد . دستمو گذاشته بودم دور یه میله ای .. معین همین جور کیرشو می کوبوند به کونم تا ته کسم بره .. -آخخخخخخ بززززززن می خاره .. کیر می خواد آب می خواد آب داره -مامان کیر که توی کسته .. بازم کیر می خوای ؟/؟ این یکی بست نیست .. داشته باش داشته باش -اوووووفففففف چرا معین کیر تو وقتی بهم حال میده واسم کافیه .. حالا محکم تر . دارم از حال میرم .. ببین چقدر آسمون قشنگه .. بازم گنجیشکها دارن واسه من و تو می خونن . نگاه کن دو تا پرنده روی اون درختو ببین دارن همو می بوسن .. اووووفففففف اونجا رو یه گنجشک رفته رو یه گنجشک دیگه .. مثل همین حالتی که تو الان پشت من قرار گرفتی و داری منو می کنی .. اونا  دیگه معلوم نیست چه جور لذت می برن . هر موجودی به اندازه ساختمون بدنش .. هر موجودی فکر می کنه به اوج لذت می رسه و از دنیا همون بهره ای رو می بره که براش تعیین شده . -اووووفففففف مامان مامان .. -نگو بازم می خواد آبت بیاد . ببینم کون سفید من دلتو زده ؟/؟ با پنجه هات روش چنگ بنداز . چنگ بنداز . فشارش بگیر . کونمو دوستش نداری ؟/؟ نمی خوای ؟/؟ -چرا مامان می خوام می خوام . وقتی که آب از روش چکه می کنه  نمی دونی که چه حالی میده . -بگو تعریف کن . من خوشم میاد تو این جوری ازم لذت می بری .. با حرفای معین و ضربات شدیدی که بهم وارد می کرد حس می کردم که هر لحظه دارم به ارضا شدن نزدیک میشم . حالا دیگه انتهای میله های پرش رو در دستام گرفته و به اون فشار می آوردم ..-اوووووخخخخخخخ چه کیفی داره .. معین ولم نکن -مامان زود تر .  نزدیکه آبم بریزه توی کست -اوووووفففففف نگوووووو نگوووووووواین همه دیشب آبت اومد بازم داری پسر ؟/؟ چقدر تو حریصی . -مامان دست خودم نیست . کون ژله ای و بر جسته تو هر چی آب کیر و کمر رو توی بدن من می لرزونه . طوری می کنه که انگاری تمام آبم می خواد توی کست خالی شه . -یه کمی دیگه  .. داره میاد . داره میاد .. امون بده . اوووووخخخخخخخخ جووووووووون جووووووووون کسسسسسسسم کسسسسسسسسسم آتیششش .. داره آتیش می گیره برو  بگو آتیش نشونی بیاد خاموشش کنم .. اوووووفففففف همین جور داره ازم می ریزه .. ولم نکن بزن . بزن به کسسسسم . حال بده زود باش . ..لحظاتی بعد ساکت شدم . -حالا اگه دوست داری تمومش کنم . من که دیگه تموم شدم .. حالا آب کیرت رو می خوام که خنک شم . دوستت دارم . دوستت دارم . هر طوری دوست داری کیرت رو بکوبون به کونم .. -مامان می خوام کونتو بلرزونم کستو بترکونم . -بترکون بلرزون . هر کاری که دوست داری انجام بده . آتیش بزن . معین کیرشو محکم می زد به کونم و کیر تا ته کس می رفت .. -اووووففففففف مهسا جونم کونت عجب لرزشی داره . . خیلی باحال می لرزه . اون حلقه و سوراخ کست چقدر قشنگه . سوراخ کونت که همش داره بهم چشمک می زنه ... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر