ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

لز با دختر خجالتی 13

حالا شد یه چیزی .  اگه بخوای تا اون ور دنیا کس کوچولو و ناز و تپلتو با اون موهای قشنگش میذارم توی دهنم و با اشتهای تموم میکش می زنم . می خورمش .. سرشو گذاشت روی کسم . اون بالای کس و یه تیکه از چوچوله مو میون دو تا لباش گرفت و انگشت شستشم گذاشت زیر شکاف کس و  رو همون یه تیکه جا حرکتش می داد و میک زدن بالا و وسط کس رو با هم انجام می داد . چون قد و اندازه  کسم از بس کوتاه و کوچیک بود خیلی راحت می تونست برش تسلط داشته باشه . -نههههه .نههههههه ..-چی شده زیبا ولت کنم ؟/؟-بخورشششش .. چه خوب شد اون دخترا نیستند . چه خوب شد که گذاشتم کارشو بکنه . وقتی اون تیکه تاج خروسی کوچولوی کوسمو میذاشت میون دو تا لباش و اونو با فشار و لذت خاصی میکشون می زد لذتو در همونجا منفجرش می کرد و به همه بدنم می رسوند . حتی به زیر سینه هام . وقتی هم که دستاشو میذاشت رو سینه هام انگاری که یه بمب دیگه هم اونجا ترکیده . چقدر خوشم میومد . چرا من این جوری شدم .. انگار توی این دنیا از هیچی دیگه خوشم نمیاد .. انگاری که بشر آفریده شده فقط واسه این که از سکس و از حال دادن به وسط بدنش و تحریک اعضای جنسی خودش لذت ببره . یه دستش رو سینه ام بود و به نوبت سینه هامو با هاشون ور می رفت . نمی تونستم خودمو کنترل کنم . هی ا ز این پهلو به اون پهلو می کردم . نمی تونستم یه جا بند شم . هیچوقت در  استشها تا به این حد لذت نبرده بودم . حتی لذت نصف اینو هم نداشتم . جلو جیغ زدنهای خودمو نمی تونستم بگیرم . زهیدا کیف می کرد . نمی دونستم آخرش به کجا می رسه . آخه این راهی  بود که من تا حالا تا اینجاشو نیومده بودم . حس می کردم که باید وسطای اون راه باشه . ولی آخرش منو به کجا می رسوند . همون راهی که از زیاد بودن لذتش می گفتند .. خانوما واسش هر کاری می کردند .. همینه .. همین راهه . من چه جوری می تونم به آخر اون راه برسم . دلم می خواست زهیدا هر کاری که از دستش بر میاد واسم انجام بده . اون که نمی تونست دستشو بکنه توی کسم ولی با انگشت شستش زیر کسمو ول نمی کرد . کا ملا خیس خیس شده بود . خیس و بی حس .. .. هر یه دقیقه بدون این که دهنشو از رو کسم ور داره شستشو  می ذاشت گوشه دهنش و آروم میکشون می زد و خیسی پایین کسمو هم این جوری می خورد .. -بگو زیبا چی می خوای .. بگو عزیزم .. فقط نگاش می کردم .. -خودت می دونی ..می دونی که چی می خوام .. -انگشتشو از زیر کسم بر داشت . دهنشو آورد پایین تر و حالا قالب کسمو تو دهنش داشت و هر طرفشو سریع و به نوبت میکشون می زد . چه خوب وارد بود دختره دور کس , لبه ها چوچوله ها .. دو تا دستاشو هم گذاشته بود رو پاهام و از زانو به بالا و رون پامو خیلی آروم چنگشون می گرفت . هوسو پخش می کرد . انگاری از یه جایی گرد هوسو می چید و اونو به تمام بدنم پخش می کرد . به هر نقطه از بدنم که دست می زد حس می کردم که الان می خواد یه چیزی ازم  بریزه . نمی تونستم حرکت کنم . دلم می خواست یه کاری واسم انجام بده . -اوووووفففففف نهههههه ..نهههههه .. بازم دست عوض کرد از جاش پاشد و این بار کف دستشو گذاشت روی کسم و لباشو رو لبای من قرار داد . انگشت وسطی دست راستشوگذاشت زیر کسم و یه بندو شایدم بیشترشو تند تند می کرد توی کسم و درش می آورد .. دستمو گذاشتم رو سینه هاش و پسش زدم . ترسیدم اگه بخواد بیشتر انگشتشو توی کسم بفرسته دختری منو بگیره . اون وقت من باید خودمو بکشم . چواب بابا مامانموچی بدم . اگه من خودمو نکشم اونا منو می کشن . اگرم هیشکدوم از این کارا انجام نشه من دیگه نمی تونم سر بلند باشم و اونا هم سر افکنده میشن . --عزیز دلم یه خورده که اشکال نداره -من می ترسم زهیدا جون همون کف دستت رو بذار روی کس .. -هرچی تو بگی . چقدر واسه ما ناز داری نمی دونم . دوباره لباشو رو لبام قرار داد . حالا دیگه از بوسه هاش چندشم نمی شد . حس می کردم که این بوسه ها من و اونو به هم نزدیک می کنه . و هوس منو هم زیاد تر می کنه . چون احساس می کردم دوستش دارم . احساس می کردم اون نیازی رو که یه دختر داره اون می تونه بهم بده . می تونه یه دریچه دیگه ای  رو به دنیای بزرگتر ها  به روم باز کنه . کف دستش رو کس خیسم حرکت می کرد . یه لحظه لبه های سمت چپ و راست کسمو به هم جفت کرد و اونا رو لای انگشتاش به آرومی حرکت داد با همون حالت خیس بودن خودش .. حالا لبمو از لباش جدا کردم .. -ببین عزیز مثل حالت قبلی کف دست روی کس باشه همون دو سه سانت از انگشتتو بکن توی کسم ..  اون حالت خیلی فوق العاده بود . حالا دیگه کمی شجاع تر شده بودم و هوس منو وادار کرده بود که ریسک پذیر شم . .... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

3 نظرات:

ایرانی گفت...

با سلام خد مت خوانندگان گل و دوستان عزیزو نظر ندهنده .. دو روزی رو بنا به دلایلی نرم افزار نداشتم . ربطی به انتخابات نداشت . مشکل ویندوز داشتم که نمی تونستم وارد بر نامه ام شم که شاید دسته گل سایت لوتی بوده باشه . آخه اونجا بودم که با وجود داشتن آنتی ویروس ارجینال ضربه فنی شدم ... برای همین با توجه به این که ذخیره داستانهام خیلی کمه برای امشب دیگه نرسیدم داستانهای فقط یک مرد و هرکی به هرکی رو آماده کنم و این هفته رو به اجبار به خودم تخفیف دادم ولی تا دو ساعت دیگه داستانهای به دادم برس شیطان و اتوبوس هوس رو که یک بار درهفته ای هستند منتشر خواهم کرد .البته برنامه دو بار در هفته اون دو تا داستان سر جاش هست ولی امشبو به بزرگواری خودتون ببخشید . این دوروزه حال منم به خاطر این مشکل خیلی گرفته بود و همین چند تا رو هم با خستگی شدید دارم می نویسم و آپش می کنم . شاد و پیروز باشید ...ایرانی

ناشناس گفت...

سلام ممنون از زحماتت
راستی چون دیدم از قلمت تو لوتی هم استفاده می کنی
اونجا نمیدونی مشکلشون چیه مدتی بالا نمیاد سایتشون

ایرانی گفت...

دوست خوب آشنام منم موندم چرا سایتشون بالا نمیاد . فکر کنم خودشون ملات و مایه کار را کم کرده باشند . چون من در شرایطی که با هیچ سایتی مشکلی ندارم لوتی اصلا باز نمیشه و فقط امروز اوایل بعد از ظهر یکی دو ساعتی اونم سرعتی نصف قدیم به من راه داد که چند تا نظر رو منتشر کردم . خوب که نگاه کردم دیدم سایت لوتی شبیه به خانه اشباح و اموات شده این دو سه روزی یه چند نفر بیشتر نظر ندادن . نمی دونم شاید از خارج از کشور راحت تر بشه رفت . هرچی هست باید کار خودشون باشه . ممکنه دارن یه سری گرد گیریهایی انجام میدن .و بازسازیهایی می کنند که سرعت اومده پایین و شاید خودشون هم ویروسی باشند . در هر حال خوشحالم به ما سری زدی . این جا خانه اول من است . چون به غیر از امیر که فعلا به علت مشکلاتی همراهی نمی کنه فعلا یک نفره گندم درو می کنم . آرد می کنم . خمیر درست می کنم . میذارم توی تنور . نون که پخت تحویل میدم .دوباره میرم سرزمین دون می پاشونم فقط همینش مونده که خودم زمینا رو شخم بزنم . هیشکی دیگه نیست . راحت بی درد سر مثل سایت لوتی نیست که یه عده میفتن به جون همدیگه . اون جا هم اگه نوشته هامو میذارم فقط به خاطر وجود خواننده های گل و دوست داشتنی و مهربون و عزیزی مثل شماست . اینجا بشین تا چند سال داستان بخون . دوسال تمام اگه نخوابی و بشینی و بخونی این داستانهایی که من نوشتم تموم بشو نیستند البته پونصد شیشصد داستان اول سایت مال زمانیه که من نبودم . . الان فقط تنها دلواپسی من نظرات خوانندگان گل لوتیست که بی جواب می مونه . خب من در خدمت شمام . شب و روز خوبی داشته باشی . با احترام ...ایرانی

 

ابزار وبمستر