ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فقط یک مرد 181

رفتم نزدیک پرستاری که بچه رو بغل کرده بود . یکی دو تا از دانه درشتها در حال فیلمبرداری بودند .. -کوروش بچه چیه .. -نمی دونم کتی  هرچی هست امیدوارم سالم باشه . خودمو خندون نشون داده گفتم فعلا شومبول نداره .. -یعنی الان دختره بعدا پسر میشه .. -نه عزیزم یه دختر خوشگله . بچه دختر بود . -کوروش خان تبریک میگیم . -کوروش جان مبارکه . اتاق عمل شده بود مجلس مبارک باد . نگاهی به کتی انداخته خواستم ببینم که اون چیکار می کنه . دیدم لباش رو ور چیده . -عزیزم نمی دونی دختر چقدر شیرین و دوست داشتنیه . هدیه خداست . مگه تو خودت دختر نبودی . پیشونی همسرمو یعنی همون خواهرمو بوسیده .از این که برام دختر آورده  ازش تشکر کردم -خدایا راضیم به رضای تو . -کتی جون تو که خودت خوب می دونی دختر چقدر ناز داره . اون بنده خدا که گناهی نکرده دختر شده تو هم می تونی یه مامان خوب باشی واسه یه دختر خوب . افسانه دلش می سوزه که دختر نداره . -من باید بازم صبر کنم تا  پسر بیارم ؟/؟ شاید بعدی هم دختر شد . -خب بشه . عیبی نداره . میشه شیرین زبونی .. مهربونی .. دلسوزی و محبت و عشق ضربدر دو . صد تا دختر بیار . چرا این قدر بین دختر و پسر فرق میذارین . -من به خاطر تو میگم کوروش -کتی من که خیالم نیست تو چرا این قدر جوش می زنی . -امید وارم این طور باشه .. -آقای دکتر حالا اینو می بندین ؟/؟ یه دکتر زن در کنار یه دکتر مرد دو تایی داشتند کارای مربوط به کتی رو انجام می دادند . البته واسه یه سزارین دو تا دکتر لارم نیست . می خواستند مثلا یه جوری پیاز داغشو زیاد کنن . ولی اون لحظه فهمیدم چرا این جوری شده که علاوه بر دستیار یه دکتر زن هم اونجا بوده .. . دکتر زن که خیلی هم خوشگل بود و جوون اومد طرف من و گفت . کوروش جان ما باید سریع بجنبیم . من یک خبر برات دارم مژدگونی می خوام . سریع میرم رو اصل مطلب . من یک دخترم . دوشیزه ام . باید منو ردیف کنی . مجوز از دولت و رژیم اسلامی بگیری و از حوزه علمیه قم تایید بشه نداریم . من می خوام از حق قانونی خودت استفاده کنی .. انگشتمو گرفتم جلو بینی و خانوم دکتر رو کشوندم یه گوشه ای .. --خانوم دکتر درسته که کتی می دونه کارم چیه و ماموریت زیاد میرم ولی در این شرایط اگه بشنوه من می خوام بایه زن دیگه سکس کنم و یادش بیاد شاید خوب نباشه . شما بفر مایید چه خبری واسم دارین ؟/؟ -یک پسر توی شکم همسرتون هست که تا چند دقیقه دیگه درش میاریم . همسرتون دو قلو بار دار بوده خودتون نخواستین که بهتون بگیم .. یه لحظه از خوشحالی از حال رفتم .. دو سه نفر از بیرون اومدن حالمو جا آوردن . -بذارین این خبرو من به کتی میدم . یه جوری بهش میگم که هول نکنه .. جوووووون دو قلو . یه دختر و یه پسر . اسم پسر رو میذارم داریوش اول ولی اولشو باید حذف کنم . هم این که  رسم نیست این جوری شناسنامه بگیرن و هم این که موافقت نمی کنند . حالا من خودم اونو صدا می زنم داریوش اول ..نه همون داریوش بهتره . اسم دختررو میذارم آتوسا . میگن آتوسا دختر کوروش بوده .. جااااااااان همه جا رو شاهنشاهی می کنم . جاوید شاه ..جاوید کوروش جاوید داریوش و خشایار .. جاوید ایران و ایرانی . رفتم پیش کتی ..-کوروش چرا این جوری شدی . من زایمان کردم تو دگرگون شدی .. -کتی جون اگه ما یه زمانی پسر دار شیم تو چیکار می کنی .. اگه الان بیام بهت بگم لاپای  بچه مون یه شومبولک بود و ما ندیدیم چیکار می کنی .. -تو جدی نمیگی . راست میگی ؟/؟ من خودمو عادت دادم به این که یه دختر دارم . خب دفعه دیگه برای دختر تلاش می کنم . -دست تو که نیست تلاش کنی .هر مدل غذا هم که بخوری و شوهرت هم هر کاری که بکنه تا اون اوسا کریم نگه بچه چی بشه اون جوری نمیشه . همه چی دست خداست . پس اگه هر دو تا رو هر دو مدل رو داشته باشی دیگه بچه نمی خوای .؟/؟ -نمی دونم چی میگی . .-به دکتر بگم سر لوله رو ببنده ؟/؟ -کوروش دیوونه شدی . الان من کلی خون رفتم . سر به سرم میذاری ؟/؟ -من یه خبر خوب دارم . بگو فشارت بالا پایین نمیره من خبررو بهت بدم . بهترین خبریه که الان می شنوی .. صدای گریه بچه دوم پیچیده بود . از ترس این که داریوش خان زود تر به مامانش اعلام نکنه گفتم کتی خوشگله من تو استثتایی هستی . خیلی کم پیش میاد که یک زنی  دو قلوی پسر و دختر به دنیا بیاره ولی تو آوردی .  . این صدای گریه پسر ماست . دوتایی مون با هم  زدیم زیر گریه و درجا خندیدنو شروع کردیم .. بعدا متوجه شدم که با یه دوربین های خاصی صحنه جراحی و حرفای ما به طور طبیعی و زنده در سر تا سر جهان پخش می شد . دنیا می دونست که بچه من و کتی دو تاست و ما خودمون نمی دونستیم . میلیاردها نفر در سراسر جهان به دیدن این فیلم به هیجان اومده بودند . دوست داشتن ببینن آخر این کس خل بازی من و کتی به کجا می رسه .. آخه ما نخواسته بودیم  از نتیجه سونو گرافی در تعیین جنسیت بچه مطلع باشیم . .... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

2 نظرات:

ایرانی گفت...

ناشناس گفت...در بابا تقسیم بر سه 86
اين اثر بي نظير ادبي من رو بدجور اسير خودش كرده
خيلي دوست داشتم من به جاي اون پدري بودم كه با دختراش سكس داره
خيلي دوست داشتم اين شاهكار رو در وبلاگ هاي بدون فيلتر منتشر كنم تا مورد تحسين همگان قرار بگيره
دربابا تقسیم بر سه 86
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش.، ساعت ۲:۴۲:۰۰ (GMT+۴:۳۰) حذف
ناشناس ایرانی گفت...
با سلام به دوست گل آشنام . خسته نباشی . امید وارم که حالت خوب باشه . نظرت اگه دیر منتشر شد مقصر سایتهای خارجی هستند که نوشته های چینی و انگلیسی و هندب و...به عنوان نظر و تبلیغات الکی می فرستند به اسپم نظر شما هم رفته بود به اسپم و من در میان 500 تا ششصد نظر خارجی پنج شش تا ایرانی دیدم که یکیش مال شما بود تازه متوجه شدم . لای خارجی ها گم شده بود . باید منو ببخشی . خیلی لطف داری شرمنده ام می کنی . من خودم این داستانو دوست دارم واسه همین به خاطر رابطه محکمی که بین دخترا و پسرا وجود داره نخواستم که شخص غیری را وارد سکس کنم . بازم از لطفت ممنونم . من هزاران بار یا تا اونجایی که بنده رو ببخشی ازت پوزش می خوام . نظرت رفته بود اسپم که خیلی کم پیش میاد اونم لای چند صد تا از این نظرات خارجی های بیکار تبلیغاتی محو شده بود . با احترام : ایرانی

یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش.، ساعت ۲۰:۰۱:۰۰ (GMT+

ایرانی گفت...

در نظر بالا کلمه پسرا باید به پدر تبدیل شه ...ایرانی

 

ابزار وبمستر