ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خانوما ساکت 48

شانس ؟ برای چی به شانسی دیگه بهت بدم فر هاد مردی که چشم و دلش با یه زن سیر نمیشه -فرشته اشتباه می کنی من فقط تو رو دوست دارم . باز وهای سفید فرزانه هوش از سرم ربوده بود . چقدر این بازوهای سفید با این پیراهن قرمز و براق چرم به هم میومدن . ... دلم می خواست فیلمو کنار میذاشتم و می رفتم به اصل ما جرا اونو بغلش می زدم و مخشو کار می گرفتم . تا این جای قضیه اون جوری که فهمیده بودم هر یک از این زنا که داشتن در دبیرستان ما تدریس می کردن یه چیزیشون می شد . فقط هنوز مونده بودم که این درسا و جمیله دیگه از چه تیپ و حال و هوایی هستند و اصلا میشه رو اونا نفوذ داشت یا نه . این جوری که داشتم پیش می رفتم تا یه مدت دیگه همه به جز سیما سروش با من احساس آشنایی کرده و دیگه وقتی منو می دیدند حرفشونو قطع نمی کردند . یه خوبی کار در این بود از اونجایی که این جا نظام آموزشی بوده و هر یک از این خانوما  دبیری شغلشون بود هیچوقت نمیومدن بگن که هوتن هوشیار ما رو گاییده . اخراج  رو شاخشون بود ولی اگه چهار تا دختر دانشجو کنار هم بشینن یا چهار تا بچه محصل و دوست , واسشون یه کلاس گذاشتن محسوب میشه که از دوست پسراشون حرف بزنن . برای همین هم با اشتها و بدون استرس می تونستم با این خانوم دبیر ها رابطه داشته باشم . یعنی همه زنا این آمادگی رو دارن که به همه مردا راه بدن .. نه این طور نیست . این کار خیلی سخت انجام میشه . این آماتدگی ذهنی باید در ذهن زن وجود داشته باشه و یک مرد باید این نقطه رو تحریک کنه . حالا تحریک این نقطه چطور می تونه باشه .. مرد اولش باید جذبه داشته باشه . یه تیپ و اخلاقی داشته باشه و انگشت بذاره رو احساسات و عواطف و نقطه ضعفهای زن تا بتونه اونو به دام خودش بندازه ولی عامل مهم در اینجا اینه که چه چیزی ممکنه حس وفاداری و تعهد این زن رو در زندگی تحت تاثیر قرار بده . چه عواملی ممکنه سبب بشه تا تابوی وفاداری و تعهد به شوهر رو در زندگی بشکنه .. ارضا نشدن در سکس ؟/؟ خیانت شوهر ؟/؟ مسائل روحی و بی توجهی های مرد .؟/؟ .. داشتم قاطی می کردم . هوتن به تو چه مربوطه که شجره نامه این فرزانه فراست چیه . مگه تو می خوای برای در مان اون ریشه یابی کنی .؟/؟ تو از خدا ت باید باشه که اون در مان نشه و هر کاری که دوست داری باهاش انجام بدی . -ولی فرزانه جون اگه این فیلم در خارج از کشور تهیه می شد یه سری تابو ها و سد های دیگه ای بود که خیلی راحت شکسته می شد و هنر پیشه هاش می تونستن خیلی راحت تر بازی کنند . -خب من و شما می تونیم بازی کنیم .. یه لحظه آب دهنی رو که داشتم قورت می دادم تو گلوم گیر کرد . واقعا نمی دونستم چی داره میگه -آخه فرشته جون ... ببخشید فرزانه جون من اصلا طوری در این فیلم غرق شدم که شما رو با قرشته داخل فیلم اشتباه می گیرم .. -عیبی نداره اتفاقا من این جوری بیشتر لذت می برم . چقدر دلم می خواست مرد رویاهام مثل شما باشه -من افتخار می کنم . ولی خب حالا که قسمت نشد . هر چند که مرد رویا هایی که  می فر مایید به صورت یک واقعیت این جا نشسته .. .... لعنت به تو هوتن .. من موندم که باید از کجا شروع کنم . این زن چرا این جوریه . شوهرش بهش خیانت می کنه ؟/؟ یا واقعا غرق کارای دوره نوجوونی خودش شده و این جوری داره خودشو میندازه به دام مرد رویا هاش .. -هوتن جون شما خودت یک روان شناس هستید و به خوبی می دونین دوران نو جوانی آدم سر آغاز تحولاتی خاص برای رشد و رسیدن به دوران جوانیه . -ببینم فرزانه جون میون صحبت شما ..ظاهرا فرمودین که امروز دانش آموز یا شاگرد دارین .. -الان تماس گرفتم که امروز حالم خوب نیست نمی تونم وبراشون جبرانی میذارم . -چون من این جام این تصمیمو گرفتین ؟/؟ خب با دانش آموزان آشنا می شدم و می تونستم بعدا بهتون کمک کنم . -شما ؟/؟ اونم با این دخترای شیطون کنار بیاین ؟/؟ خودشونو طوری بهتون می چسبونن که نفهمین از کجا آب خورده .. -برای یه آدم مجرد چه ایرادی داره -هوتن جان این حرفات منو ناراحتم می کنه . یعنی واقعا دوست داری با این جور دخترا دوست شی ؟/؟ اونا می خوان خودشونو به اصطلاح بندازن به یکی . ما رو نگاه نکن که شخصیتی از گذشته ها مون داریم و با همون شخصیت اصیلمون تا این جا اومدیم . -ولی من خودمم شاگرد و دانش آموز دختر زیاد دارم . - من توصیه می کنم که دیگه با اونا کاری نداشته باشین من نگران شما هستم .. -راستی قرار بود با هم فیلم بازی کنیم .. -نمی دونم صحبت دخترا پیش کشیده شد تمر کز من بهم ریخت . یعنی اون داشت حسادت خودشو نشون می داد ؟/؟ خودمو بهش نزدیک کرده بودم . خیلی خونسرد و عصبانی به چشام زل زده بود . اطمینان داشتم که حرصش گرفته از این که من با دخترا درس خصوصی دارم . -فرزانه جون آخه من در کلاسهای سی چهل نفری هم با دخترام -ولی اون فرق می کنه . در مدرسه آزادی عمل نیست -برای من یا برای اونا ؟/؟ چرا منظورت رو واضح تر نمیگی ؟/؟ فکر می کنی من مرد هیزی هستم ؟/؟ رفته بودم توی خط فیلم و احساسات ... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر