ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

یابا تقسیم بر سه 89

چی میگی نورا  اون وقت می خوای خواهرات پدرت رو در بیارن ؟/؟ همچین می کنن که دیگه نتونی نفس بکشی-فکرکردن . حالا دیگه من یک زن شوهر دارم . -عزیزم بیا این لحظه های خودت رو خراب نکن . آخه اونا رو که می شناسی . من چند بار بهت بگم .. با این که نورا سرشو بر گردونده بود طرف من ولی من چشام به کونش بود و این که  بازم باید از یه راهی کیرمو فرو کنم توی کونش که کمتر دردش بگیره و یواش یواش حال کنه .. ظاهرا چند بار صدام زد و من حواسم نبود و کونش هوش از سرم ربوده بود .-بابا من دارم باهات حرف می زنم . تو الان مال منی . نمی خوای بازم از این بگی که من و خواهرام شریک هستیم . تو که به دیدن من و تن من بیشتر از بقیه لذت می بری . صورتمو به صورت نورا نزدیک تر کرده تا با بوسیدن اون دیگه نذارم که حرف بزنه . خسته ام کرده بود . چهار تا انگشتمو گذاشتم داخل قوطی کرمی که کنارم بود و با همون غلظتی که رو انگشتام مونده بود اونو روی سوراخ کون نورا کشیدم . کیرمو فشار دادم به سوراخش تا از اون مسیری برم که تا به حال بیش از چند صد بار رفته بودم . راهی لذت بخش . هنوزم  تقریبا همون تنگی رو حس می کردم . -بابا خوشم میاد لذت می برم . یاد اون روزا میفتم . نمی دونم چرا وقتی کیرت رو فرو می کنی توی تنم حس می کنم نمی تونم به چیزای منفی فکر کنم . -اصلا به خود واژه منفی هم فکر نکن . حس کن که همچه چیزی وجود نداره . فکر کن که من و تو داریم از لحظه های شیرین زندگیمون به بهترین نحوی استفاده می کنیم -بابا خوشم میاد . به من بگو چقدر از کیرت توی کسمه -نمی دونم نورا جون تو چقدرشو حس می کنی .تو خودت خیلی خوب می تونی حس و لمسش کنی .. -نمی دونم بابایی کمه کمه .. هر چقدر فرو کرده باشی توی کونم بازم کمه . بیشتر می خوام . بیشتر می خوام . منو بیشتر بکن . فشارش بده . کیرتو بیشتر فشار بده .. بابا می خوا م جرم بدی . بهم بگی که از کونم داره خون میاد . همین جا بیفتم زیر کیر تو . اون وقت خودت انگشت بذاری توی سوراخ کونم برام دوا بمالی -چی داری میگی نورا . اگه این جوری بشه من چه جوری کیرمو فرو کنم توی کونت . -بابا من بهت میدم . هر وقت بخوای بهت میدم . بچه سوسول نیستم . نمی دونی من چقدر درد کشیدم درد درون واسه لحظه ای که بتونم کاملا تسلیم تو بشم و کسمو تقدیمت کنم . اما تو ناز داشتی نمی خواستی. شبهای زیادی بود که تا صبح اشک می ریختم . من خیلی زحمت کشیدم تا بتونم موفق شم . عزیز دلم این قدر رویایی نباش . تو بیداری . بیداری و داری زندگی می کنی . پس بیا دو تایی مون از زندگی مون لذت ببریم . -حالا می دونی ازت چی می خوام بابا جونم -نه چی می خوای عزیزم فدات شم . -ازت می خوام که لبامو محکم تر ببوسی کیرتو هم محکم تر قرو کنی توی کسم . بیشتر بره توش . -تو کجا ؟/؟ -توی سوراخ کونم . هر کاری رو که نورای نازم می خواست براش انجام دادم . با فشاری که به کونش آوردم تا دو سه سانتی کیرمو بیشتر توی کون جا بدم طوری از درد به خودش پیچید که بی اختیار لبامو گاز گرفت . طعم و بوی خون لبامو احساس می کردم . ولی نورا لبامو میکش می زد . با زبونش بهم حال می داد . می دونست لبامو سوزونده . کونشو می زد به بدنم تا کیرم بیشتر حال کنه .  -عزیزم تو خوابت نگرفته ؟/؟ اگه دوست داری بخواب . استراحت کن . -نه نه بابا . تو که با این بر نامه ماه عسل ما موافق نیستی -عزیزم من چیکاره ام . برو مجوز خودت رو از اون دو تا خواهرات بگیر ببین اجازه می دن که یک ساعت خارج از محدوده باهام بر نامه داشته باشی یا نه ؟/؟ -بابا روزایی هم که نوبت من بود همین جوری پیش می رفتیم . پس چه فرقی کرد حالا که زنت هم شدم همون شد . -نمی دونم عزیزم تو چی میگی . میذاری این کون کردن بهمون بچسبه یا نه ؟/؟ -بابا نیما من باید باهات یه قهر درست و حسابی بکنم یه تحریم جانانه بشی .-یعنی همون چیزی که اون دو تا خواهرات می خوان . اون وقت اونا میزان صادرات خودشونو زیاد تر کرده و به من جنس بیشتری میدن تا من کم نیارم . چی میگی حالا . -بابا خیلی عروستو اذیت می کنی -تو که خودت می دونی من عاشق عروسم هستم . فدای دخترنازم میشم . دوستش دارم . جونم نفسم هوسم همه چیم تو هستی . -و اون دو تا -شروع نکن -خوشم میاد اذیتت می کنم -پس به من هم حق بده که اذیتت کنم . -می دونم تا چند وقت دیگه هیکل نورا خیلی تپل تر و چاق تر از این میشه . این تذکر رو بهش دادم که بدنش رو روی فرم نگه داشته باشه که بابا شوهرش لذت بیشتری ببره -بابا من همین حالا شم دارم ورزش می کنم . هوای خودمو دارم . ..... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر