ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

اتوبوس هوس 11

ناراحتی من از اینه که تو خیلی بی غیرتی . اصلا هیچ احساسی راجع به من که اولین دوست دخترت هستم نداری . هر کاری که با من انجام بشه تو برات مهم نیست . --مینا داری حال می کنی و این قدر غر می زنی ؟/؟ اگه دوست نداری ببوسمت برم لبامو بذارم رو لبای ماریا .. -دوباره هم بهت میگم تو فقط یه بار دیگه بهم بگو حال بده .. -اگه بگم می دونم عکس العملت چیه -خب چیه -خودت رو میندازی توی بغل من مینا .. لبامو به لباش چسبوندم . با حرارت منو می بوسید می دونستم تمام حرفاش خالی بندیه . مرادی هم چه با لذت کس مینا رو میک می زد . -مینا دیدی حالا که چه راحت داری به من خیانت  می کنی ؟/؟ ببینم  کست که اون زیر داره لیسیده میشه بیشتر بهت حال میده یا این لبایی رو که من دارم میکش می زنم . صداشو خیلی پایین تر آورد و گفت ..همش به خاطر گند زدن آقاست . خیلی نامردی ایمان . توی تهرون بزرگ و نظام مقدس اسلامی داخل اتوبوس و مرکز شهر .. اینم کار بود که واسه ما درست کردی . .. ماریا : اوووووفففففف مرادی جون مرادی جون تو که همه حواست به کس مینا ست . درست درمون تر منو بکن .. بکن دیگه . یه حرکتی به خودش داد و منم واسه این که هر دو تا دختر راضی تر باشند و مرادی هم راحت تر به کارش برسه مینا رو بغلش کرده انداختمش رو یه صندلی دیگه . صندلی رو خوابوندم و پاهاشو به دو طرف باز کردم . -بگو ببینم رسیدیم به اونجایی که خانوم خانوما باید تهدیدشونو عملی بکنن . ببینم حالا چه جوری داغ کشم می کنی ؟/؟ مینا به دست و پام افتاده بود . -عزیزم ایمان من . من حالا رو نگفتم گفتم اگه امروز بهم توجه نکنی .. -ولی توپت خیلی پر بود . من داغ کشت کنم .. نه نهههههه ... کیرمو که بیش از حد دراز شده بود بازم فرو کردم توی کسش .. طوری هوسش رفته بود بالا که بی اراده آروم جیغ می کشید . مرادی : یواش تر آبروی من در خطره حالا می خوای از نون خوردن بیفتیم . -به این جور کس خوردن واقعا می ارزه . خیلی باحاله این روز همیشه در خاطره ها باقی می مونه جناب سروان -البته اگه به خیر و خوشی تموم شه .. مینا  رو که کاملا سر حال و سستش کرده بودم رفتم به کمک مرادی که تازه گرم افتاده بود و لذت سکس دسته جمعی و ضربدری و دو به یک رو درک می کرد دیگه حالا خیلی راحت این مسئله رو که دو تایی یک زنو بکنیم قبول می کرد . دو تایی مون افتادیم به جون ماریا . به کس و کونش رحم نکردیم . با این که اگه کیر من نبود این دخترا ارگاسم بشو نبودند و اون جوری که باید حال نمی کردند ولی جناب سروان از جون مایه میذاشت تا کم نیاره ونشون بده که یک افسر قدرتمند و سابقه دار در سکس هم می تونه قدرت داشته باشه .. ما هم تشویقش کرده سعی می کردیم به اون شاخ و بال بدیم . مینا رو هم دو به یک گاییدیم . -جناب سروان باید ببخشید که اینجا فضاش طوریه که نمیشه اون جوری که باید ارزش سکس گروهی رو نشون بدیم .. -دستتون درد نکنه بچه ها اگه بگم پونزده ساله که این جور از سکس لذت نبردم شاید باورتون نشه نمی دونم چه جوری ازتون تشکر کنم . -جناب سروان تشکر لازم نیست . فقط این جریانو ندید بگیرین . -ایمان خان خواهش می کنم که اصلا دیگه از این مسائل حرف نزنین . شما دیگه جای بهترین دوست و داداش من هستید . وقتی دو تا مرد این جوری با هم هم پیاله و هم کیر میشن یعنی بیشترین صمیمیتها بین اونا وجود داره . چقدر سختم بود که یه روزی یک مرد دیگه کیرمو ببینه و بد تر این که موقع گاییدن یک زن دیگه هم منو ببینه و بد تر از همه اینا این که دو تایی بخواهیم یه زنو شریک شیم ولی همه اینها رو امروز پیاده کرده فهمیدم که چقدر هم لذت بخشه . چه روحیه ای گرفتم . حس می کنم که از نو جوون شدم . -خیلی خوشحالم که این احساسو دارین جناب سروان . .از بس  با کلاس و فرهنگ صحبت می کرد نزدیک بود اشک منو در بیاره . کاش تمام افسران و انتظامی ها ی ما مثل این یکی با فرهنگ بودند . با فرهنگ و دوست داشتنی . تازه گرم افتاده بود .. ولی بند و بساطمونو جمع کردیم که خدا حافظی کنیم . دخترا رو هم دیگه به خونه شون نرسوندم . فقط باید حواسم به این بود که به وقت پیاده شدن یکی تو نخ ماشین نبوده باشه . مرادی که تجربه اش در این پلیس بازیها زیاد تر بود به من گفت که اول من پیاده شم . اوضاع اگه جوره سه نفر دیگه پیاده شن . دخترا هم دوست داشتند زود تر خودشونو از این محیط خلاص کنند . در هر حال ما پنج تا به سلامت از هم جدا شذیم . گفتم پنج تا .. درسته . سه تا رو که همون جا پیاده کردم . اتوبوس رو هم که بردم دانشگاه تحویل دادم و خودمم قبل از این که با یه وسیله ای به خونه بر گردم  یک ساعتی رو قدم زده تا اعصابم آروم تر شه و با فکر کردن به خطری که از بیخ گوش من گذشته بود لذت ببرم .... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

1 نظرات:

ناشناس گفت...

سلام خسته نباشید.اقای ایرانی اتوبوس رو کردید اتولبوس.لطفا تصحیح بفرماییید.
ههههه

 

ابزار وبمستر