ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

اتوبوس هوس 14

می دونم شما خیلی نجیب و چش پاکین ولی همون طوری که خودتون گفتین  و منم می دونم هم زن و هم مرد یه خواسته ها و نیاز هایی دارن که وقتی اوج بگیره دست و دلشون به هیچ کار دیگه ای نمی رسه . یعنی فکرشون این اجازه رو نمیده که جز به اون مسئله به چیز دیگه ای فکر کنن . -می دونم خانوم ناظمی . مخصوصا خانوم محترمی مثل شما که مدتی رو متاهل بوده و بعدش بدون این که بخواد و کار خلافی هم بکنه کانون گرم خانوادگی و پیوند مقدس اون با همسرش نا خواسته از هم می پاشه . در هر حال هر کاری که از دستم بر بیاد من در خدمت شمام . -نه خواستم فقط اینو بدونین که من قصدم این نبود که سرتون فریاد بکشم و حالتونو بگیرم . -می دونم خانوم ناظمی .. وقتی گفت که خارج از محیط دانشگاه می تونم نلی صداش کنم  در جا دو نکته به ذهنم رسید . یکی این که اون می خواد باهام احساس صمیمیت کنه دوستم باشه . و شاید این دوستی رنگ و بوی دیگه ای به خودش بگیره و نکته مهم تر این که گفت خارج از محیط دانشگاه پس اون این توقع رو داشت که در خارج از این محیط با هم باشن . ولی باید حواسم باشه که اون یه وقتی فکر نکنه که می تونه کاری کنه که من و اون با هم از دواج کنیم . چون رابطه من و اون نمی تونه بر مبنای عشق و دوست داشتن باشه . اون باید فکر اینو که می تونه با هام از دواج کنه از سر خودش  به در کنه . ولی با این همه کیرم همین الان واسه گاییدنش شق کرده بود و نمی تونستم از جام بلند شم . دلم می خواست بدون این که متوجه حرکاتم شه دستمو بذارم لای شلوارم و کیرمو جا به جا کنم . زنا از این نظر راحتن . کسشون هم اگه از هوس زیاد ورم کنه بازم چیزی رو نشون نمیده ولی مردا زود لو میرن . -ببخشید نلی جان این سوالو می کنم . شما خواستگار نداشتین ؟/؟ -فراوون ایمان خان . اکثرا ده سالی رو ازم بزرگ تر بودند خیلی هم موقعیتهای خوبی نصیبم شده بود . با این که مدت  کوتاهیه که  مجددا مجرد شدم ولی خیلی ها دوست دارن باهام از دواج کنن . اما مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسه . گفتم بهتره این جا واسش پدر روحانی نشم و از زاویه ای دیگه مسئله رو بر رسی و پیگیری کنم که یه وقتی قصد به دام انداختن منو نداشته باشه و متوجه افکار و عقاید منم در این زمینه بشه و بی خود به خودش وعده و وعید نده . -نلی جان به نظرم شما بهترین کار رو می کنین این که یک زن  اونم زنی مثل شما که طعم تلخ شکست رو چشیده تا یه مدتی باید خودشو از حاشیه ها دور نگه داشته باشه . می تونه از زندگی لذت ببره بدون این که خودشو وابسته به همون زندگی احساس کنه . یک وابستگی ملایم می تونه حلال مشکلات باشه -منظور شما از وابستگی ملایم چیه ؟/؟ -منظورم اینه که اگه شما از دواج کنین باید سفت و سخت به زندگی بچسبین . این که ناهار و شام چی درست کنین . همسرتون که از بیرون میاد باید چه کارایی براش بکنین که خستگیش در ره . تازه خود شما هم خسته و مونده از سر کار بر می گردین . و انواع و اقسام مسئولیت های دیگه که به خوبی آگاهین . ولی اگه یه دوست مرد داشته باشین که هر وقت دلتون گرفت و نیاز داشتین باهاش حرف بزنین . درددل کنین و اون بشه سنگ صبور شما و شما هم بشین همدم اون از همه چی بالاتره . همین کاری رو که خیلی از خانوما این روزا انجام  میدن . حتی من چقدر شاهد اونم که بسیاری از زنای متاهل و شوهر دار هم میرن دوست پسر می گیرن . شما که دیگه کسی نمی تونه بهتون ایراد بگیره . -آقا ایمان نکنه شما هم یکی از اون مردایی هستین که با این نوع خانوما رابطه دارین . -نه من سر و کارم بیشتر با خانومای مجرده .. ..وای عجب سوتی داده بودم . مثلا می خواستم بگم که من خیلی غیرتی و جوانمرد هستم و به زنای شوهر دار کاری ندارم . در حالی که تا کس اون زنا نخاره که کیر ما بلند نمیشه . .. -من اصلا از مردای هیزی که هر روز چشمشون به دنبال یکیه خوشم نمیاد .. -البته نلی جان من این مسئله رو در مورد خودم کلی گفتم . هدفم این بود که اگه یه وقتی بخوام دوست دختر بگیرم از  دسته مجرد ها انتخاب می کنم . کنارش روی یه صندلی نشسته بودم . یه لحظه حس کردم صورتمون به هم نزدیک شده . نمی دونستم اون زود تر حرکت کرده یا من . می دونستم نیاز داره . زن مطلقه ای که مدتها با سکس آشنایی داشته نمی تونه  در مقابل تمایلات جنسی خودش زیاد دوام بیاره . .نمی تونستم ریسک کنم . البته بوسیدن اون در این شرایط از این نظر که اون بخواد اعتراض کنه ریسکی نبود . چون چشاش نشون می داد که خودشو واسه یه بوسه داغ و این که  اونو در آغوشش بگیرم آماده کرده .. هر دومون حس کردیم که باید صحبتای اضافی رو کنار بذاریم . علی الحساب سه چهار تا از پرده ها رو  کشیدم که جلو دید نفر بیرونی نسبت به این قسمت گرفته شه . ولی بهتر بود همه پرده ها کشیده می شد . -چیه ایمان خان پرده ها رو کشیدی . -نلی جون همیشه یه پرده ای باید وجود داشته باشه . وقتی بین من و تو پرده هایی کنار میره یه پرده های دیگه ای باید بین ما و سایر آدما کشیده شه چون خیلی از آدمای حسود نمی تونن خوشی دیگرانو ببینن . .... ادامه دارد ...نویسنده ... ایرانی 

1 نظرات:

ایرانی گفت...

جا داره که از دوست خوبی هم به خاطر دقتش تشکر کنم .دوست آشنای گلم من تذکر شما رو تازه امروز در لابه لای 600 تا اسپم خارجی دیدم ..هرچند فردای آن روز متوجه کلمه اتولبوس شده بودم . الان هم نظر کوتاه شما رو که در اسپم بود دیدم نمی دونم کجا رفت دوباره ولی ازت متشکرم ودیگه این که خوشحالم که دوستان خوبی مثل شما دارم ...ایرانی

 

ابزار وبمستر