ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 9

هوتن از دو طرف لذت می برد .. از لاله می خواست که انگشتشو بکنه تو ی کون اون .. لاله با خشم به هوتن نگاه می کرد . حساسیت عجیبی به کون دوست پسرش پیدا کرده بود . از این که اون هنوز عاشق کون دادن باشه زجر می کشید . منو به خاطر همین آورده بود که با گاییدن هوتن و کردن کونش دیگه این هوس به سر هوتن نیفته که یه مرد دیگه اونو بکنه . با این حال لاله نتونست در مقابل دوست پسر خوشگل و کونی مقاومتی بکنه . انگشتاشو دونه به دونه می ذاشت توی سوراخ کونش و درش می آورد . -شیدا چقدر این داخل سوراخ کون دوست پسرم آب ریختی . هرچی انگشت می کنم توش و درش میارم همش آب کیر تو رو می کشم بیرون ..هوتن :لاله جون آب شیدا رو بذار همون داخل بمونه انگشتتو تند تند مثل یه کیر بکن توی کونم و درش بیار .. .. همه چی در هم و بر هم  شده بود . با حسرت به کیر هوتن نگاه می کردم . دلم  می خواست که اون کیر سفید و ناز و تپلی و خوشگل فرو بره توی کون من . حالا که من با کیرم آقا خوشگله رو گاییده بودم آقا خوشگله هم به  من به شیدای شی میل هم یه حالی بده . لاله که دیگه انگشتاشو از توی کون هوتن در آورده بود می گفت اگه تا فردا صبح هم با سوراخ کون هوتن ور بریم این آقا حرفی نداره . بابا یه خورده مردانگی داشته باش . شیدا من تو رو خوب می شناسم . دوست خوب من . ناز من .. خودت می دونی که من و تو مثل دو تا خواهریم . می دونم  کیر هوتن چشاتو گرفته هوسشو کردی .. -لاله .. این طور نیست .. نه من هیچوقت نمی خوام رو دستت بلند شم و ناراحتت کنم -کی گفت هم بازی من رفیق من همه چیز من می خواد منو ناراحت کنه . تو که دوست پسر منو از کون گاییدی چه اشکالی داره که اونم کونت رو بکنه .. ولی یه شرط داره ..-چه شرطی -این که تو یه کمی بری توی فکر عشق و حال تا این کیرت تا اونجایی که جا داره رشد کنه هر چند مثل کیر مرد ها شق نمیشه . ولی منم می خوام که بهم حال بدی .-لاله من که همیشه دارم بهت حال می دم . -حالا یه حال مخصوص می خوام . هر سه تا مون یک طرفه کار می کنیم . هوتن میشه فاعل . تو میشی فاعل و مفعول و من هم میشم مفعول . این بار هم سه تایی مون در یک خط قرار گرفتیم . هوتن از پشت گذاشت توی کون من .. وقتی که اون کیر سفید و کلفتشو می خواست بکنه توی کونم قلبم از هیجان داشت از جاش در میومد هرچند کمی دردم گرفته بود ولی دیگه وقتی یه کیر زنده یه کلفتی جوندار رو توی کونم حس کردم انگاری دنیا رو بهم داده باشند . خسته شده بودم از بس موز و خیار توی کونم فرو می کردم . حالا هوتنی که ساعتی پیش اونو گاییده بودم  داشت کونمو می کرد . لاله : شیدا چرا ماتت برده . چرا بیکار نشستی . به همین زودی دوستتو فراموش کردی ؟/؟ -نه فدات شم لاله . فقط منتظرم کیرم یه خورده جون بگیره . آخه تو که خودت خوب می دونی کیر ما شی میل ها استاندارد و طبیعی که نیست . -فدای اون غیر استانداردیت بشه لاله . حالا همون غیر استاندارد رو هم فرو کن توی کونم .. کاش یه روزی بیاد که بتونی کسمو هم بکنی . دستمو گذاشتم به ته کیرم .  صاف ترش کرده اونو به سوراخ کون لاله چسبوندم . لاله هم کونش به نسبت زمانی که دختر بود خیلی رشد کرده بود همین هوسمو زیاد کرده بود . به ویژه این که دستای هوتن رو روسینه های سفت و پر هوس خودم احساس می کردم سر کیرم رفت توی کون لاله و بقیه رو هم فرستادم که بره .. -حالا خوب شد فدات شیدا .. حال بده .. سر حالم کن . اگه بدونی کمرم چقدر سنگین شده . دلم برای دوستم می سوخت . خیلی از دخترا و همکلاسامون بکارتشونو از دست داده بودند تا بتونن راحت با دوست پسرا شون یا مردای دیگه حال کنن . من که کس نداشتم تا بدونم داشتن و نداشتن بکارت یعنی چه ولی همینو می دونستم که داشتنش برای دختر ایرانی یک ارزش حساب میشه ولی خیلی ها اونو برای راحتی کار در سکس و این که یک تابوی سنگینی در جلو گیری از لذت بردنشونه از دست میدن . ولی لاله تا حالا که خودشو حفظ کرده بود . منم سعی خودمو می کردم که طوری بهش حال بدم که اون همچنان سر بلند باشه و پیش خونواده اش کم نیاره . یه دستمو گذاشته بودم رو کس شیدا و با یه دست دیگه ام سینه هاشو می مالوندم . دوست داشتم لاله من عشق من همه چیز من سر حال شه . لاله مهربون من که دوست پسرشو در اختیار من گذاشته بود تا دو طرفه باهاش حال کنم . هر چند به خاطر خود اونم بود ولی کدوم دختری این کار رو در حق دوستش انجام میده . سعی کردم به کیری که توی کونمه کمتر فکر کنم تا کونی  رو که روبرومه بهتر بکنم . .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر