ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

پرواز هوس 14

طوری لبهامونو به هم قفل کرده بودیم که داشت خوابمون می برد . سمت چپ بدنم با سمت راست بدنش که رو به ساحل و دریا بود با هم مماس بودند . من سعی می کردم این فاصله رو یه جوری پر کنم تا اونایی که دارن رد میشن سینه های مادرمو نبینن . در عوض خودم از اون زیر دستمو بهش می رسوندم . دوباره چشامونو باز کردیم .. یه سر و صدایی دور و برمون شنیدیم .. -هی رحیم اینا رو باش .. عجب کونی داره این زنه .. -اینا باید اروپایی باشن . -چه بیخیال کونشو انداخته بیرون ... سوتین هم نداره .. جووون ممه تو بخورم . دوست داشتم پاشم بزنم تو دهنشون که کیانا با اشاره انگشت و تماس دست مانعم شد . اونا رفتند و کیانا بهم گفت عزیزم خودتو ناراحت نکن . فرهنگ این پسرای هیز ایرونی همینه دیگه . تو که میدونی من مال توام .. این قدر حساسیت نشون نده همون بهتر که فکر می کردن ما ایرونی نیستیم . من و کیانا دوباره رفتیم تو حال . نمی دونم چرا از این که  غریبه ها و غیر ایرونی ها مامان نیمه لخت منو ببینن خیالم نبود . شاید واسه این بود که اونا متانت خودشونو نشون می دادند و مثل هموطنای ما حریص نبودن . دیوونگی ما گل کرده بود . داشتیم عشق می کردیم . با سینه هاش از زیر طوری بازی می کردم که اون جمعیتی که از کنارمون رد می شدند متوجه نمی شدند . -کیان من میخوام میخوام دوست دارم همین الان منو بکنی . دارم آتیش می گیرم . دلم می خواد بغلت بزنم . -منم همین طور کیانا . تا این لحظه های پر تنش نباشه که ما دیوونه وار دنبال هم باشیم قدر اون لحظه های راحت با هم بودنو نمی دونیم -اوخ کیان من که می دونم . من قدر همه لحظه ها رو می دونم . شاید این تویی که نمی دونی .-مامان من کیرم شق شده . نمی ئونم چیکار کنم . -کوس منم بد تر از کیر تو شده . -کیانا من چیکار کنم . کیرم میخواد . تو رو میخواد تنتو میخواد . کوس داغتو می خواد . -اگه از حال من خبر داشتی کیان ؟/؟  خیسی کوس من شورتو رد کرده رفته لای شنها . کیان برات بمیرم . چشات داره از هوس می سوزه . الان به سه دلیل یه کاری واست می کنم  . یکی این که یه مادر دوست نداره پسرشو در عذاب ببینه . یکی این که یه معشوقه و یه دوست دختر دلش می خواد هوای معشوقشو داشته باشه و علت بعدی این که من خودمم میخوام و دوست دارم . -چیکار می خوای بکنی مامان -یه کاری که از هیچی بهتره . از پهلو و پایین دستمو میذارم تو شورتت و کیرت رو دستم قرار می گیره زیاد نمی تونم حرکتش بدم تا اونجایی که می تونم باهاش بازی می کنم . -پس کیانا جونم منم همین کارو با کوست انجام میدم . دوتایی رفتیم تو ریاضت ولی چه حالی می داد . گونه هامون داغ کرده بود . -مامان تو چی دلت میخواد -همون چیزی که تو می خوای .. یه خورده دستشو آزاد تر کرد و با کیرم ور می رفت طوری که هیشکی نمی دید و مردم همه فکر می کردند ما به هم چسبیده ایم . تازه کسی به کار ما کاری نداشت -آههههه کیانا عزیزم عشق من هوس و نفس من دوست دختر و معشوقه من داره می ریزه تو دستت . آب کیرم کف دست مامان جمع شده بود و اون با همون دست خیس و آغشته از منی همچنان با کیرم ور می رفت و باعث می شد آب بیشتری ازم بریزه .. -حالا چشات نشون میده یه خورده آروم شدی . من چیکار کنم .. منم دستمو تو شورت مامان فروکرده به کوسش چنگ انداخته بودم . -آهههههه عزیزم نمی تونم جلو فریاد و ناله خودمو بگیرم . نه نمی تونم نمی تونم -خیلی خیس کردی -آره آره از هوسه . هوس کیر تو رو داره . این جوری هر لحظه بیشتر آتیش می گیره . انگشتمو تا اونجایی که می شد می کردم تو کوسش . خیلی حال می کردم و اونم همین طور . لحظه به لحظه تشنه تر می شد .. -دلت واسه من نمی سوزه ؟/؟ من همین جوری بسوزم ؟/؟ کیانای خودتو خنک نمی کنی ؟/؟ -پاشو بریم بهمون نیومده که دور بزنیم .. اینو که گفتم مامان طوری خوشحال شد که انگار من و اونو به عقد هم در آورده باشن .. شورت هر دو تا مون از جلو خیلی افتضاح شده بود . -آخ مامان چه حالی داد -کیان تو به آخر حال رسیدی منو بگو که همین جور منتظرم تا به نوک حال برسم و دوباره سر بخورم بیام پایین -ودوباره بری بالا .. -ایرادی داره ؟/؟ -مامان این زیباییها رو می بینی .. چه حالی میده ؟/؟ -من دیگه هیچی حالیم نمیشه . من میخوام برم اون جایی که بتونم راحت ولخت زیر کیر تو باشم و تو بهم حال بدی . شروع کرد به دویدن ومنم دنبالش راه افتادم . هوس کیر خوردن یه نیروی تازه ای به اون داده بود . خودمونو رسوندیم به ویلا ... وقتی که درو بستیم همونجا کنار در خودشو انداخت زمین .. -زود باش زودباش من دارم دیوونه میشم دیگه نمی تونم صبر کنم . طوری بزن و فرو کن تو کوسم که جرم بدی .. کوسسسسسمو چاکشششش بده زود باش .. حالا بهترین موقعیت بود چون آبمو نیم ساعت پیش تو دستاش خالی کرده بودم و حالا با این فتنه گری کیانا دویاره شوق و ذوق داشتم که اونو بگام . شورتشو کشیدم پایین و از طرف کون قمبل کرده مامان کیانا کیرمو فرو کردم تو کوسش و همون طور که خودش میخواست و منم تمایل داشتم اونو سخت و سریع می گاییدم و کیانا فقط جیغ می کشید دیگه هیچی خیالش نبود . -عیب نداره بذار تایلندی ها بفهمند که دارم کوس میدم دارم حال می کنم مگه خودشون حال نمی کنن ؟/؟ من که گناه نمی کنم . از هوسمه منم آدمم . بذار حالمو بکنم جلومو نگیر . منم واسه این که زودتر از شر این آبروریزی احتمالی و درز صدا به بیرون خلاص شم اونقدر اونو تند و با استاندارد گاییدم که فریاد نهایی خودشم کشید و این جوری تمومش کرد که واااااییییییی کیان دیگه زدی به هدف .. دیگه بهتر از این نمی شد . جون جوووون آروم شدم بغلم بزن بغلم بزن .. من خیلی خوشحالم . خیلی خوشبختم . خوشبخت ترین زن دنیا .... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی

4 نظرات:

دلفین گفت...

عالیتر از عالی دیونم کردی دادش گلم

ایرانی گفت...

تشکر دلفین خوبم ! هفته دیگه قسمت آخرشه و دو هفته دیگه ماجراهای مامان زبل با اون سنی که تو دوست داری شروع میشه ولی خب یه خورده مقدمه داره یه چند قسمتی . ...ایرانی

علی تنها گفت...

خیلی داره تکراری میشه.
کی بر میگردن ایران؟؟

ایرانی گفت...

قسمت آینده بر می گرده ایران داستان تموم میشه علی جون . صداشو در نیار هرچی باشه از باختهای پرسپولیس خودمون تکراری تر نیست . نصف بیشتر بازیکنان این تیم به درد سطل زباله هم نمی خورند . شاد باشی ..ایرانی

 

ابزار وبمستر