ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خرمشهر همیشه خرم باد

ایرانی تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون برای دفاع از سرزمین مقدس آریایی خود می جنگد . ایرانی سازش نمی پذیرد . ایرانی با بیگانگان و آشنایان متجاوز در هر لباس و منصبی که باشند  می ستیزد  که تاریخ بهترین گواه موجود بر این امر است . اسکندریان , چنگیزیان , عربیان و غربیان رفتند و باز هم  پرچم مقدس سه رنگ ایران  بر افراشته ماند تا ما همچنان به ایرانی بودن خود افتخار کنیم  به شهدای خود ببالیم که با قطره قطره خون خود درخت آزادی و آزادگی را بارور نموده اند کاش قدر خون شهدایمان را می دانستیم . کاش میوه های درخت شهادت و وطن پرستی نصیب عقابها نمی گردید ....خرمشهر آزاد گردید . شهر من , شهر ما , شهر هر ایرانی , شهر کرد و ترک و لر و فارس و ترکمن و بلوچ و عرب و عجم و ارمن و....آزاد گردید . آزاد گردید تا با ما از آنهایی بگوید که  با چشمانی باز در دلش خفته اند واز بیداری می گویند . خرمشهر آزاد گردید .آزاد گردید تا با ما از خاطره های ایثار و اتحاد و میهن پرستی بگوید از آن که در راه خدا و خاک خدا جنگیدن و کشتن و کشته شدن یعنی پیروزی . خرمشهر آزاد گردید تا به ما بگوید که شهرهای خرم و اسیر هنوز تشنه خون سبزند . خرمشهر آزاد گردید به قیمت شهری پر از خون و دنیایی پر از عشق و ایثار ... خاک من ! خرمشهر من !  شهر خرم من ! همیشه خرم باشی ! من و امیر سالروز آزادی خرمشهر این شهر قیام و حماسه دلاور مردان ایران زمین را به همه ایرانیان ایرانی صفت تبریک گفته امیدواریم که در سایه هدایت  خداوندگار جهان , ایرانی آباد و آزاد داشته باشیم . شهر من ! ایران من ! همیشه خرم باشی !..ایرانی

4 نظرات:

دلفین گفت...

دادش گلم دستت درست واقعا دمت گرم بااین متن زیبات دوست دارم

یک مرد گفت...

چوایران نباشد تن من مباد.ما همیشه ایرانی خواهیم ماند.زنده باشی

یک مرد گفت...

عالی است.

ایرانی گفت...

درود بر دلفین گرامی و یک مرد ! درود بر وطن پرستان و دوستداران ایران زمین . پاینده ایران !...ایرانی

 

ابزار وبمستر