ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فقط یک مرد 40

کوسشو از روبرو مورد حملات چپ و راست خودم قرار داده بودم . کیرم داخل کوس نازش به سختی حرکت می کرد . خیلی معرکه بود . به تنگی بعضی کونهایی می شد که گاییده بودم . به زبون عبری یه چیزایی زیر لب می گفت انگار داشت یه دعاهایی می خوند که معنی اونو نمی دونستم . -بخون دختر دعا بخون که ایمانت خیلی قویه . بخون که امید وارم بری به بهشت . فعلا که تو حوری بهشتی واسم رسیدی . هنوز کو خیلی باهات کار دارم . حالا دیگه فارسی صحبت می کرد -کوروش جون کوروش . یه خیلی باید حال بدی . شارژم کن . کاش می شد این لذتها رو واسه همیشه ثبت کرد . نمی دونم چرا مخم یهو زد یه کانال دیگه رو گرفت و پیش خودم حساب کردم که الان فروش کیر های مصنوعی می تونه بازار داغی داشته باشه وزد به سرم که برم توتجارت این کار .. پسر کوس خل شدی حتما بازارشو یه سری تا حالا قبضه کردن .. می خواستم به حمیرا پیشنهاد بدم که بعدا از کیر مصنوعی استفاده کنه واسه همین بود که به این چیزا فکر می کردم . -حمیرا داره میاد داره می ریزه .اصلا خود کیرم داره اون داخل آب میشه  -هر کاری دوست داری انجام بده . منفجرم کن . آتیشم بزن ولی ول کنت نیستم تا منو ارضام نکردی نباس از این کشور بری . -غلط نکنم تو باید از اون کله گنده زاده ها باشی . کیرمو دیگه تو کوسش ول دادم و با حداکثر انرژی و سرعت کردم  تو کوس حمیرا . چه حالی کردم . کوس حمیرا مثل یه مکنده قوی آب کیرمو کشید بالا و یکی ار معدود دفعاتی بود که بدون استهلاک هر چی که دوست داشتم ریخت تو کوس . -عزیزم یهودی خوشگل من کیف کردم حال دادی .. تو دلم دعا کردم که اگه یه بچه ای درست میشه  دختر باشه ولی از این طایفه همه چی بر میاد . یه پسر از یه جا دیگه میارن  به جای هم دینان خودشون جا می زنن . راستی اون وقت من میشم پدر بزرگ همه اینا . پدر بزرگ دنیا .  پس از این که تو کوس حمیرا خالی کردم اومد و کیرمو گرفت لیس زد و تا چند دقیقه ای واسم ساک زد . -دوباره باید به همون تیزی شه و بذاری تو کوس . نیازی نبود این همه ساک بزنه تا دوباره به همون بلندی و شقی وقت گاییدن قبلی برسه همون که چهره خوشگل و اندام بیستشو می دیدم خود به خود شق شده بود . این بار اون نشست رو کیرم و تا می تونست باهاش حال کرد و این کیر ما رو مثل خمیر اسباب بازی به هر شکلی که می خواست در آورد -دختر داری چیکار می کنی تو الان رو بمب اتم نشستی ها . خندید و گفت این تنها بمب اتمیه که می تونم بکنم تو کوسم -یادت باشه همین باید تو کونت هم بره ها . -این اراده ای که در تو سراغ دارم کوروش کیرتو تو سوراخ گوش منم فرو می کنی . -راستشو بخوای اونجا هم خیای خوشگله . تو یکی باید ملکه زیبایی اسرائیل باشی . -فایده اش چیه . وقتی یه پادشاهی مثل کوروش رو واسه همیشه در کنار خودم ندارم . کوروش بزرگ ,  شاه شاهان ,  شاه شریف ,  رهبر ایران در تمامی اعصار و دوران که در حق ما خیلی مردانگی کرد حالا ببینیم این کوروش واسه ما چیکار می کنه . -من هرکاری که از کیرم بر میاد انجام میدم . -همون واسم از یه دنیا با ارزش تره . سینه های سفت و سفیدش طوری توی دید قرار داشتند  که دل کندن از اونا امکان نداشت . -خم شو تا دهنم به اون سینه هات برسه . با هر میکی که به سینه هاش می زدم یه لذت خاصی رو توی کیرم احساس می کردم . این حمیرا با این که خیلی حریص و حشری نشون می داد انگار قصد نداشت به این نون و ماستا ارگاسم شه . وقتی دیدم که هنگام گاییده شدن به چوچوله هاش هم دست می کشه جامونو عوض کردیم و اونو طاقباز خوابوندم و کیرمو رو چوچوله هاش می کشیدم و سریع فرو می کردم تو کوسش . چند بار که پشت سر هم این کارو انجام دادم دیدم یه جیغی کشید و از حال رفت . اونم رفت به جرگه اونایی که از کیر کوروش به عرش رسیدند . از هرچه بشه گذشت دیگه از کون نمیشه گذشت . جفت دستامو گذاشتم رو کون سفید و سفت و گوشتی حمیرا . ازبس میک و لیس و گازش زدم که دیگه خودش به هوس اومد و با ناز و عشوه گفت پس کی می خوای بکنی تو کونم کوروش . من که از چشم انتظاری مردم . -حمیرا جون عجله نکن . تو که طاقت یه انگشت منو نداشتی چطور می خوای یه کیر گنده رو تحمل کنی . یه مثالی هست که من اگه بر عکسش کنم میشه گر صبر کنی زحلوا غوره سازی . الان بذار یه خورده شیرینی سکس قبلی زیر کوس و زبونت بمونه تا ببینم چیکار می تونم بکنم . هرچی از خیسی های دور و بر کوسش بود رو مالیدم رو سوراخ کونش . حس کردم کرم و خمیر قوی تری لازم دارم . ولی با این حال هوش از سرم پریده بود . سر کیرمو گذاشتم رو سوراخ کون حمیرا و فشار آوردم . اون صدای ظریف و دخترونه یهو زمخت شد . طوری  فریاد می زد و می لرزید که ندیمه ها سراسیمه وارد شدند . نمی دونستم که اونا فارسی بلدن یانه ولی من حرف خودمو زدم -بابا چه خبرتونه انگاری که خودتون تا حالا کون ندادین . دیدم همه شون جا رفتند ولی یکی از اونا که شیطون تر به نظر می رسید گفت چرا ولی به هر کیری نه ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

علی تنها گفت...

عالیه.
به نظر من اگه این کوروش واسه خودش یه پایتخت درست کنه بهتر میشه.
ناسلاممتی پادشاه جهانه نباید خودش بره این ور و اونور که باید بیان به دیدنش.

ایرانی گفت...

با درودی دیگه به داداش علی گلم . اینم از سوژه های جالب میشه . ولی اون وقت اون گستردی و لطافت جهانگردی و سر زدن به کشور های مختلف و در دل مردم رفتن از هر قشری رو نداره . یه پا دشاه ساده و قدرتمند که بر دلها حکومت کنه خواه ناخواه حاکم واقعی سر زمینها هم خواهد بود . پاینده باشی ..ایرانی

 

ابزار وبمستر