ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

بابا تقسیم بر سه 5

دستام داشت می لرزید . واقعا گیج شده بودم . نمی دونستم چیکار کنم . با این که خیلی زن و دختر تو مطب دیده بودم که اینجور قسمتهای ممنوعه شونو ریخته بودند بیرون ولی اون حس خاصی رو که الان داشتم نداشتم .  شاید به خاطر این بود که مدتی رو از مسائل و روابط سکسی دور بودم و شایدم به این دلیل که نورا خیلی بهم توجه داشت و خودشو راحت بهم می چسبوند . می دونستم از اوناییه که خیلی راحت شیطونه می تونه از راه به درش کنه و همه این باید و نباید ها رو زیر سوال ببره -بابا چرا ساکت شدی ؟/؟  دوست داری دوباره باهات قهر کنم . تو که خودت خوب می دونی اگه من این دفعه نخوام باهات حرف بزنم دیگه نمی زنم -چقدر واسه ما ناز می کنی . یعنی نونا و نینا هم به سن تو برسن می خوان این جور خودشونو واسه من لوس کنن ؟/؟-بابا ! نداشتیم ها . تو به دختر گل و خوشگلت میگی لوس ؟/؟ من دختر بزرگتم . میخوام جای خالی مامانو واست پر کنم . طوری کنم که هیچ کمبودی حس نکنی ؟/؟ -منظورت کمبود محبته دیگه ؟/؟ -نمی دونم اینو باید از تو پرسید .. وای این دختره چقدر حرفای گنده تر از دهنش می زد . میگن معمولا ضریب هوشی بچه های دوم بیشتر از اولیه این که این جوری در اومد معلوم نیست نونا می خواد چه تیکه ای از آب در آد .. پدر سوخته مجبورم کرد که شورتشو هم از پاش در بیارم . وقتی که شورتشو هم در آوردم و هیکل کاملا لخت دخترم که  چند سالی بیشتر از حد و اندازه های سنش هیکل داشت نظر انداختم بدون این که اراده ای از خودم داشته باشم کیرم شق کرد . بازم جای شکرش باقی بود که اون پشت به من و دمر کرده بود و کیر شق شده داخل شورت منو نمی دید . مدت زیادی بود که کیرمو کار نزده بودم و شاید زنگ می آورد ولی هر گز این تصورو نداشتم که از دیدن دخترم به هیجان بیام . حس کردم گرممه و پیراهن زیرمو در آوردم که ای کاش در نمی آوردم . در همین لحظه نورا  خودشو یه نیم دور چرخوند و به صورت طاقباز قرار گرفت . طوری هم این کارو ضربتی و سرعتی انجام داد که من فرصت اونو پیدا نکردم که خودمو جمع و جور کنم . لای پای منو نگاه می کرد . کیر تیز شده من که  داخل شلوارکم یه خیمه درست کرده بود بد جوری آبرومو برده بود و نمی دونستم باید چه رفتاری رو پیش بگیرم . هر کاری کردم یه نیم دوری بگردم و این تیز شده لعنتی کمتر تودید باشه نشد که نشد . نورا فقط لبخند می زد و چشم ازش بر نمی گرفت . -بابا جونم من که چیزی نگفتم . تو چرا خودتو این قدر ناراحت می کنی . واسه مرد پیش میاد دیگه .. ای که هی این دختره ول کن قضیه نیست .. -بابا جونم تو واسه همه شفایی واسه ما بلایی .. پاهاشو به دو طرف باز کرد تا من کوس کوچولوشو خیلی راحت ببینم و دید بزنم -یه مدتیه که یه خورده وقت و بی وقت دور و برش تر میشه . نکنه خود ادراری باشه . من که بزرگ شدم . شایدم مشکل از جای دیگه ای باشه . خیلی می ترسم بابا . یه معاینه بکن . ببین این خیسی ها از کجا آب می خوره .. خیلی دعا می کردم که امشبه رو به خیر بگذرونم . تا فردا به هر حال یه جوری سعی می کردم با این مسئله کنار بیام . تا یه دست اندازی به این کوسش نمی کردم ول کن نبود . موهای تازه جوونه زده روی کوس دختر گلم حکایت از تازگی و شادابی اون داشت . دور و بر کوسش خیس بود و این چیزی جز هوس نمی تونست باشه . تازه ازم می خواست که اونو معاینه کنم . -نورا جون دستکش همرام نیست .من داخل مطب همیشه با خودم دستکش دارم . -بابا دستکش لازم نیست . دستات تمیزه من خودم می بینم . منم اونجامو خوب شستم . حالا مگه با یه دستکاری می خواستم میکروبی بشم ؟/؟ -یه نگاهی به دور و بر کوسش انداختم و نمی دونستم چه جوری این فیلم و نمایشو ادامه اش بدم . در هر حال کف دستمو گذاشتم رو کوسش که یه وقتی انگشتم در نره و کار درست نکنه .نورا چشاشو بسته بود . می دونستم که حشری شد . منم دست کمی از اون نداشتم . یه خورده خودمو رو تخت خم کردم که کیرم کمتر توی دید نورا بیفته . -آهههههه بااااابااااااا -عزیزم درد داری ؟/؟ -یه خورده . نوک سینه هامم درد می کنه . .نمی خواستم بازم ناراحتش کنم . دخترم یتیم بود و دلش شکسته و در هر حال یتیم نوازی هم واسه خودش یه ثوابی داره .  کف دست چپمو هم گذاشتم رو سینه اش و به نوبت هر کدوم از دو تا سینه اشو می مالیدم . یهو از پایین دو تا پاشو به هم جفت کرد کف دست راستمو محکم با فشار و قفل پاهاش محکم به کوسش فشرد . --نورا چیکار می کنی زشته -نهههههه نهههههه کجای معاینه کردن زشته .. دستمو از رو کوس و سینه اش بر داشتم و اونو که به شدت حشری و سرخ و بر افروخته و عصبانی بود به حال خودش رها کردم . -باشه بابا ایرادی نداره . اگه دوست نداری بهم آموزش بدی مهم نیست . یه همکلاسی ام بهم میگه خوش به حالت نورا پدرت دکترزنانه اگه یه موقع  بکارتتو از دست بدی واست ردیف می کنه . اینو هم به من گفت که خیلی راحت می تونی با پسرا دوست شی و باهاشون سکس کنی و حال کنی چون تو بعدا می تونی کمکم کنی که مثل اول شم . منظورش چی بود ؟/؟ البته  پسر عموش این روزا خیلی دنبالمه . نظرت چیه بابا . بهم آ موزش بده که باید چیکار کنم . نمی دونم از حسادت بود یا خشم که دستمو آوردم بالا تا بذارم زیر گوشش .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

4 نظرات:

دلفین گفت...

دمت گرم ایولا دادش گلم

ایرانی گفت...

ممنون دلفین مهربان ! خوش باشی ..ایرانی

علی تنها گفت...

خیلی قشنگه

ایرانی گفت...

درود به دلفین جان و علی آقای گلم . روز و شبتان خوش ..ایرانی

 

ابزار وبمستر