ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

لوتی سایت وabr135-هشت

انگشتای دلفین عین یک آهن ربای قوی کار می کردند . انگار چسبیده بودند به کون سامانتا و با نیرویی فوق العاده در حال بلند کردنش بودند . شهلا صداش دراومد .-دلفین خوشگله کون اگه دوست داری مال من برجسته تر و گنده تره و می تونی بیشتر باهاش حال کنی -دلفین به حرفاش گوش نکن . گوشتای مامان آب افتاده . داره آویزون میشه تو به همین بدن تازه و دست نخورده بچسب .. بیچاره پسر که از جرو بحث مادر و دختر خسته شده بود حرفی نزد و به کارش ادامه داد . پس از این که یه خورده با کون  سامانتا حال کرد دوطرفو از پهلوها بازکرد و کیرشو فروکرد تو کوس . زن سیربشو نبود . تازه به وصال کیر رسیده بود و حریصانه له له می زد . دلفین هم یه انگشتشو فرو کرده بود تو سوراخ کون سامانتا و مثل یه کیر اونو می کرد تو سوراخ و درش می آورد . سامانتا با این که سینه ها و شکمش به تخت جفت شده بود با جفت دستاش سینه هاشو مالش می داد و درواقع نوعی حرکات تکمیلی بود که همراه با گاییده شدنش انجام می شد . -اووووفففففف کوسسسسسسسم کوسسسسسسم دلفین زووووود زودتر . من که دیگه سوختم ماااااماااااان بگو من چیکار کنم -بخور دم نکش دختر . بهت گفتم اول من بیام قبول نکردی . -من چی میگم و تو چی میگی مامان . -آخ بزن بزن بزن بزن دلفین . این کوس تازه کارو با کیر کارکشته خودت حلش کن -سامانتا جون کیر منم تقریبا تازه کاره . این بار دلفین دستاشو یعنی کف دو تا دستشو گذاشت رو کمر زن ابر 135 و اونو به تخت فشار می آورد و همراه با گاییدن طوری عمل می کرد که سامانتا نتونه تکون بخوره و این جور مقاومت کردنش بیشتر سبب می شد که کوسش با کیر دلفین تماس بیشتری داشته باشه و بیشتر حال کنه . -جوووووون چقدر شیرینه . خوابم گرفته .. دارم حال می کنم . مامان پوست تنم زیر دلم دور کوسم انگاری همه دارن قلقلکم میدن .. اوخخخخ چقدر این ضربات کیر دلفین داره به من حال میده مامان مثل این که سر یه چیزی باز شده داره می ریزه بیرون . این از همه لحظه ها شیرین تره . دارم پرواز می کنم -کیرمن داره تو رو می بره آسمون . یادت باشه ابر 135 خوار مادر جنده با ما نیست ها .. -نه اون کونی گی چه به دردم می خوره . من کیر میخوام . اون کونی یعنی همون ابر 135  همجنس باز مفعول اگه بتونه کیرشو وارو میکنه تا از لاپای خودش کون خودشو بگاد و حالشو ببره . وقتی یه بار اینو بهش گفتم این قدر خوشحال شد و با کوس خلی هر چه تمام تر این مسئله رو جدی گرفت که یه روز دیدم دولا شده کیرشو گرفته تو دستاش و کمرشو خم کرده و از پشت می خواد بذاره تو کون خودش .. واقعا همون به درد سایت لوتی می خوره .. آخ دلفین آب کیرتو می خوام -سامانتا دخترم ! نه نه بچه دار میشی -اتفاقا من دوست دارم که این دلفین بار دارم کنه چون از این ابر 135 بی غیرت که بخاری بلند نمیشه و اون وقت من باید یه عمر در حسرت بچه بسوزم . تازه اگه دلفین تو کوسم آب بریزه موقع گاییدن تو مقاومت کیرش بیشتره . چیه مامان نکنه دوست داری یه اجنبی آب کیرشو تو کوسم بریزه و بچه دارم کنه .؟/؟ دلفین به سامانتا گفت که یه خورده بیاد بالاتر و یه حالت نیمه سگی و قمبل کرده به خودش بده . حالا زاویه اونا نسبت به دور بین در بهترین حالت قرار داشت ابر 135 خیلی راحت می تونست فیلمبرداری کنه و کلی ذوق زده شده بود . -سامانتا این کیرو داری ؟/؟ -آره عزیزم بکن . بکن آبتو میخواد . بچه میخوام . بچه درست کن . چشم ابر 135 هشت تا میشه خرج بچه تو رو می کشه . تازه یه چیزی هم باید بهت دستی بده که از خودت مایه گذاشتی و باردارم کردی . -وای وای وای سامانتا سامی جون سامی خوشگله داره میاد داره می ریزه .. از اون طرف ابر 135 اونقدر خوشحال شده بود که فکر می کرد یه کیری رفته تو کون اون و آب میخواد تو سوراخ کون اون خالی شه . تا این حد کیف می کرد و ذوق زده شده بود . آب دلفین طرف سوراخ کوس سامانتا سرازیر شد . وقتی کیر از کوس بیرون کشیده شد زن چند ثانیه ای به همان صورت قمبل کرده مونده بود و ابر هم از نمای کون زنش و آب های کیری که یه خورده اش بر گشت کرده بود با یه درشت نمایی جالبی داشت فیلم برداری می کرد . .. پسر عجب فیلمی بشه این ! از اون فیلمهایی که نظیرش تو هیچ سایتی پیدا نشه . خیلی معرکه میشه . حتما به من جایزه اسکارمیدن . خیلی سخته این جور فیلمبرداری کردن و اونم ماهرانه . از اون فیلمهای تک ایرونی میشه . هر چند با تک دور بین گرفته شده ولی شفافیت اون و زاویه عملیات واقعا بیسته .. از اون طرف شهلا امون نداد که دخترش از رو تخت پاشه و جا رو واسش باز کنه . حتی دلفین بیچاره نتونست چند دقیقه ای رو دم بزنه و یه نفسی تازه کنه -پاشو سامانتا پاشو حالا برو پایین که دیگه نوبت منه . خیلی دیگه زیر کیر دلفین بودی . یه خورده فکر این پسر بیچاره هم باش تازه از ایران اومده خسته هست گناه داره . -مامان اگه راست میگی خسته هست پس دست از سرش وردار بذار بره خوابشو بکنه . -من طوری بهش حال میدم که خستگی از تنش در بره . اول منو بکنه بعدا خوابشو بکنه ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 
 

ابزار وبمستر