ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

راز نگاه 94


چوچوله  ها و دوروبرکس و داخل و بالاش همه جا دچار لرزش  ولذت  خاصی شده بودند . نمیتونستم خودمو کنترل کنم . نفسهای تند وآرام من با نفسهای گرم مرد زندگیم در هم آمیخته بود . گرم گرم  شده بودیم ولی  از عرق  خبری نبود . بازم داشتم به  یاد یکی دوسکس دیگه  ام  می افتادم که فورا از فکرم خارجش  کردم . فقط می خواستم پیش خودم حلاجی کنم که سکس واقعی سکسیه  که   همراه با عشق باشه . وقتی دل و روح آدم تقدیم معشوقه بشه جسم  خیلی راحت می تونه خودشو در  اختیار  اونی که  دوستش  داره قراربده وقتی سینه های  اون  به تنم می خورد لذت  کس  من تو  تمام تنم پخش می  شد . هر چه  بیشتر  میگذشت کوروش خشن تر  میشد نه تا  آن حد خشن که دردم بیاره . خشونتی که من دوست داشتم و عاشقش بودم خشونتی که هوس منو  زیاد ترمیکرد . دوست داشتم هرجوری  که  دوست داره سینه هامو له ولورده کنه . سرشو به  سینه هام  چسبوندم تا میکشون بزنه . آخ که  چقدر  هوس  انگیز  میخوردشون . جسم وروحم  وجودم دیگه  مال خودم نبود -فرشته منوببخش  یه خورده دارم سخت میکنمت می  دونم تحملش برات  سخته -نه  من  همینو  میخوام  حالا من  دیگه وحشی شده بودم . حس  کردم که  با  چند  ضربه شدید  دیگه کسم میتونه  آبشو خالی  کنه  . بلندشدم  و کمر  کوروشوگرفتم وکسمو  با فشار  و شدت  روی کیرش  می کشیدم و درش می آوردم و  چندین  بار  این کار  را  انجام  دادم  یک  لحظه  حس  کردم  تمام  وجودم  بیحس  شده وبعد  ارگاسم شدم  . با  اشاره  از  عزیز  دلم  خواستم  که  خودشو  سبک  کنه  وکورو ش  آنقدر  از  خود  بیخود  شده  بود که  منو   با  القاب  خاص  خودش خطاب  می کرد -بیا  عزیزم بیاجلوتر  بیاحوری  بهشتی من.. بیاکستوببینم بیا کستوخوب  ببینم . میگن مرد موقع   آب  ریختن   توی کس اگه بهش  نگاه کنه ممکنه  بچه کور شه اگه حرف  بزنه ممکنه  بچه کر  یا  لال  شه . نمی دونی چه  کس  قشنگی داری . چشامم نباید ببندم . نمیدونستم  چی  داره  میگه. معلوم  نبود اینحرفاش علمیه یا دینی.؟/؟! منویادشیخها مینداخت. -من آب میخوام کسم داره آتیش میگیره.. سوختم.. سوختم اگه کسم خاکستربشه  دیگه  نمی  تونی  بکنیش کوروش . نگی  که  نگفتم من  آبتو  می  خوام . زود  هر چه  زود تر ... کورو ش  سوار  بر من  در  حالیکه  دو تا  دستا شو روی  سینه  هام  قرار  داده  بود و با ها شون  بازی  می  کرد  یک  نیم  نگاهی به  شونه  هام  داشت و پس  از  چند  ضربه آبشو  خالی  کرد . بی  اختیار  خنده  ام  گرفته  بود  . آنچنان خمار  و  عجیب  و  غریب  شده  بود  که  منو  یاد  معتادای  گوشه خیابون  انداخته  بود . واسه  این  که  به  من  فشار  نیاره از  پهلو  بغلم  کرده یک  بوسه  طولانی  رو  شرو ع  کرد . هوس  دو باره  داشت بر  می  گشت . سریع تر  از  اونچه  که فکرشو  می  کردم . هر دو تامون  آگاه  بودیم  که  بازم  جا داریم و هنوز  کار  تموم  نشده . داشتم  می  گفتم که  کو رو ش  بیا  از  طرف  کونمم یه دیدی  بزن  که  مردا همه شون اینجای منو  خیلی  دو ست  دارن که  البته  تا واژه دیدی  بزنو  گفتم ولی  بقیه اشو شانس  آوردم  که  ادامه  ندادم . وای  تا  چند لحظه رنگم  مثل گچ  شده  بود . اگه  سوتی  می  دادم  چی  می  شد ؟/؟ -فرشته  عاشق  کونتم . خیلی  خوش  استیل  و نازه . تحریکم  می  کنه پشت  کن  فرشته  جون  . قمبل کن  تا  من  بتونم  قرص  ماه  رو  کامل  ببینم مثل  ماه  شب  چهارده خو شگل  و رو شنه . سفید  و برق  انداخته . -عزیزم  منو ببخش  که  بهت  پشت  کردم . دستشو  به  کونم  زد و گفت گل پشت  و رو نداره -آدم با گل  چیکار می کنه ؟/؟ -گل برای  تما شا کردنه بعدش  بو ییدنه -حالا من  می  تونم این  گلو ببوسمو بمکم  وشیره  و شهدشو  نو ش کنم ؟/؟ -نوش  جونت  عشق  من -میخوام  تلافی  کنم تو عسل منو خوردی  منم  مال تو رو می خورم . حالا  فکر  می  کنی اگه  عسلت  کم باشه چه طوری  بکشمش  بیرون تا  بتونم سیر  سیر بخورم . -شیطون  بلا  چو دانی  و پرسی  سوالت خطاست . معلومه  دیگه این کیر  کلفت  و درازت به درد چی  می  خوره ؟/؟ میذاری  داخل  کسم  شیره  رو  می  کشی  بیرون . سرشو گذاشت روی  باسنم . با دستاش گوشتای کونمو لمس  می  کرد و طوری بومی کشیدکه  گویی  کونم شده گلستان پر از  عطر و گل  و گیاه با زبونش  سوراخ کونمو می لیسید و بعد تا آخر کس  این  کارو ادامه می داد . انگشتاشو فرو می کرد تو کسم . دو تا قاچ کونمو به  سینه  هاش  می  مالید کیرشو محکم می زد به بالای  کپلم . دوباره شق  کرده  بود . فکرشو  نمی  کردم کیرش یه دفعه دیگه مثل  تیر برق شده باشه . چند ثانیه نگذشته بود  که  دیدم  یه  چیز سفت با یه حالت  نرم رفت داخل کسم . عجب  حالی  می  داد چسبندگی  کیر من راه را برای حرکت  غلتکای  کیرش  آماده کرده بود . کیرش حسابی  به من چسبیده بود خودم از این که این کلمه چسبیده رو توی ذهن خودم مرور کردم به خودم آفرین گفتم آخه یه چسبندگی به معنا در هم آمیختن و سفت و سخت قاطی شدنه و یک معنی دیگه اش هم این بود که واقعا مزه می داد .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی

2 نظرات:

دلفین گفت...

دادشم همینجوری برو جلو عالیه

ایرانی گفت...

حتما در خدمتم دلفین گرامی ! فقط شش قسمت تا آخرش مونده ..ایرانی

 

ابزار وبمستر