ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فقط یک مرد 34

مستر کوروش کوس ماجانی گایید -قربونت میرم من . مثل این که شما زنای دنیا واسه کوس و کون دادن به من رفتین دنبال آموزش زبون فارسی و ایرونی .آره دارم تورو مجانی می کنم .  یه خورده از این کیر ایرونی هم  بخورین ببینین چقدر شیرین و با صفاست . دیگه واسم فرقی نمی کرد اگرم کسی می خواست مارو زیر نظر داشته باشه مهم نبود . مردا که همه بی خایه و بی احساس بودند و زنا هم که خب می دیدند من بیشتر حال می کردم . از زنا که دیگه خجالت نمی کشیدم . بذار ببینن حسرت کیر منو بخورن . آخ گه چقدر این زنه خودشو ناز کرده بود . اولش فکر می کردم که یه شورت و سوتین سفید پاش کرده ولی وقتی که بهم نزدیک شد و خوب وراندازش کردم متوجه شدم که اونا به یه رنگ فیروزه ای خیلی خوشگلن همراه با یه گوشواره فیروزه ای درشت و پشت چشمشو هم به همون رنگ در آورده بود و داخل چشاشو  چقدر خوشگل کرده بود . اینو به نظرم یه جایی دیدم . هرچی فکر می کردم نمی دونستم کجا . فکر کنم اومده بود خونه مون .. خنده ام گرفت . تو خونه قدیمی ما یه جنده باز نشسته هم باید دماغشو می گرفت و میومد . اکراهش می شد . تازه پولشم نداشتم .. اوه اوه پسر حالا یادم اومد یه عکس بزرگ از اون داخل کمد دیواری درب و داغون کتایون بود . افتاده بودم باهاش دعوا که این چه وضعشه و این عکسا چیه میذاری داخل کمدت که الگوی زندگی تو باشن -داداش نمیدونی این کیه . اگه بدونی نواراش چقدر خرید و فروش میشه . اسمشم به من گفت . یه چیزی تو مایه های جن یا جنی بود . اون روز کتایون به من گفته بود که این خانوم باسنشو تا مبلغ ده میلیون دلار بیمه کرده . به حق چیزای ندیده و نشنیده . تا حالا جایی نخونده بودم که هیشکی کونشو بیمه کنه . حتما از بس کیر کلفت می خورده می ترسیده . با اشاره انگشت حالیش کردم که یه دور واسم بگرده و اونم گشت . کون بدی نداشت خیلی تپل و هوس انگیز بود ولی همچین هم نبود که بر تری خاصی به سایر کونهایی که دیده بودم داشته باشه . تا خواستم برم بچسبم به کونش و همونو نوش جون کنم دیدم اون روکرد طرف من و دگمه های بلوزمو باز کرد و خیلی آروم لختم کرد . و منو از دست یابی به کون ده میلیون دلاری عقبم انداخت . در اتاقو از داخل قفل کردم که یکی سرشو نندازه همین جوری نیاد داخل .هرچند می دونستم کل ساختمون و سیستم اطلاعاتی امریکا باخبرن که من دارم این زنو میگام . هرکی بوده حتما خیلی پول داربوده که میون این همه کله گنده های در انتظار تونسته خودشو برسونه اینجا . خوب می دونست چه جوری وسوسه ام کنه . نوک سینه های منو گذاشت تو دهنش و از اونجا یواش یواش لبمو به لباش چسبوند . وقتی دستاشو دور کمر من حلقه زد منم همین کارو انجام دادم دیگه نتونستم بیشتر از این در حسرت کونش بسوزم دستمو داشتم می رسوندم قسمتهای پایین تر بدنش دیدم این موبایل لعنتی من زنگ خورد . یه موبایل دو سیمکارته گرفته بودم که این شماره رو فقط خونواده ام در اختیار داشتند .  کتی بود . طبق معمول بابا دو کلمه ای گفت و رفت مامان هم چند تا جمله گفت ولی کتی ول کن نبود . -داداش کی میخوای بیای ایران . بیای تو شهر خودت . توولایت شمال و مازندران زیبا . بیای یه دوری با هم کنار دریا بزنیم . داداش خیلی دوستت دارم . دلم واست یه ذره شده . یه خورده باید هوای منو هم داشته باشی . -آبجی من که میلیارد میلیارد دارم واسه شما پول می فرستم . ساکت شد و گفت داداش همه چیز زندگی که به پول نیست .. دیگه نفهمیدم چی داره میگه . واسه این که بحثو عوض کنم بهش گفتم اگه بدونی کی اینجا پیشمه . -واسم مهم نیست .  اصلا هیچ واست اهمیت داره که خواهرت تو ایران چشم به راهته ؟/؟ یادت رفته این چند سالی ما سنگ صبور هم بودیم ؟/؟ -کتی اون عکسی که به اون کمد قراضه چسبونده بودی رو یادته ؟/؟ .. یه اسمی رو برد که تو کله ام جا نگرفت واسه همین به دروغ گفتم خودشه البته دروغم نگفتم چون متوجه همون جنی شده بودم . فکر می کردم با بیان این مطلب خوشحال میشه و به داداشش می باله ولی دیدم همون پشت تلفن گریه کرد و گفت حالا رسیدی به اون بالا بالاها ما پایین پایینا رو فراموش کردی دیگه . صدای گریه اش میومد . برو با همون زنایی که هر شب تو بغل یکی بودن خوش باش -کتی اونا که الگوی تو بودن . تازه تو از کجا می دونی اونا همچین خصلتی داشتند . یه مسلمون که غیبت نمی کنه . داشتم واسه خودم حرف می زدم . ظاهرا کتی یه جور خاصی به این زنه حسادت کرده بود ولی اون که خواهرم بود دوست دخترم نبود که از این حسها نسبت به من داشته باشه . این خانوم جنی هم منتظر بود و منم بهش گفتم پلیز ویت .. یه خورده منتظر باش . خودم براش زنگ زدم . کتی جون داداش قربونت میام ایران .. بر می گردم و چند روزی پیش شما می مونم فقط این بنیامین گفته باید یه سری به اونا بزنم -پسر عمه بنیامین که توانگلیسه -نه بابا همین نخست وزیر اسرائیلو می گم -وای کوروش تو می خوای بری مملکت یهود ؟/؟ پدر مسلمونا رو در میارن . من می ترسم . -نترس آبجی هیشکی ندونه ما که می دونیم بنیامین نتان یاهو  هم وطن هم استانی و هم شهری ماست اون نمیذاره به من سخت  بگذره . درسته اوایل دهه پنجاه  اون وقتی که من هنوز به دنیا نیومده بودم شهر ما , استان ما و ایران ما را به مقصد اسرائیل ترک کرده ولی هنوز خون ایرونی تورگهاش جاریه . -خودت می دونی کوروش ! آب یهود و مسلمون تو یه جوب نمیره اگه خیلی هموطناشو دوست داشته باشه این قدر ما رو از حمله نظامی نمی ترسونه -من چه می دونم کتی شاید اون از سیاستشه . کتی بهت قول میدم چند روزی رو بیام پیش شما .. -خوب دسته گلی کاشتی . هنوز هیچی نشده عمه ام کردی -افسانه رو میگی ؟/؟ -کتی جون میگی چیکار کنم . برای بقای نسل مجبورم این ایثارگریها رو انجام بدم . ای که دستت می رسد کاری بکن پیش از آن کز تو نیاید هیچکار -با این که همه اینا رو می دونم ولی دلم میخواد از این واقعیتها فرار کنم داداش -کتی جون بگو ازم دلخور نیستی . بگو داداشتو دوست داری . -تو منو دوس داری کوروش؟/؟  -بیشتر از همه دنیا . یه عشق و دوست داشتن واقعی .. اینایی که دور و برمنن همه از روی اجبارویک نوع رسالت جهانیه -منم دوستت دارم کوروش . منتظرم که زودتر برگردی -سعی می کنم زود بیام فقط چند روزی رو باید تو اسرائیل بمونم .. با کتی خداحافظی کردم . حوصله این زنه دیگه سر اومده بود . .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

4 نظرات:

علی تنها گفت...

دم کوروش آریایی گرم این بار جنیفرم گائید.
اگر راه داره با آنجولیا جولی هم برنامه بزار و همچنین نانسی عجرم و حیفا.
دمت گرم ایرانی.

دلفین گفت...

ایولا داری دادشی

ایرانی گفت...

علی آقای گل و نازنین خسته نباشی بدک نیست با این افراد هم رابطه داشته باشه .منتها چون در اسراییل و ایران هم خیلی کار داره بخواد با این همه هنرمند هم سکس کنه اگه جریان سکس و صحنه هاش یکنواخت نشه شاید بشه نوشت . هیفا وهبی هم گزینه خوبیه . چون خودم خیلی شکیرا و نوال الزغبی رو دوست دارم رو اونا از این فکرا نکردم . بااین حال پیش خودم گفتم نکنه این هنرمندان بیان سایت امیر سکسی و ببینن که هنر پیشه سکسی هم شدن ..ای خدا عجب دنیایی شده . علی آقا جمعه خوبی داشته باشی ..ایرانی

ایرانی گفت...

ذلفین عریز لطف داری و محبت . خسته نباشی ..ایرانی

 

ابزار وبمستر