ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

لوتی سایت وabr135-- یک

بازم روز زن شده بود و این ابر 135 کاربر سایت لوتی غصه اش شده بود . امسال دیگه واسه مادر و خواهر م چی کادو بخرم ؟/؟  تازه یه نامزد و مادر نامزد هم به این جمع اضافه شدن . شدن چهار تا . تو این بی پولی و وضع خراب اقتصادی .. با خودش گفت یکی برم توی سایت امیر سکسی ببینم این ایرانی داستان جدید چی نوشته و ازشون کپی برداری کنم .. رفت و تو قسمت نظرات داستان فقط یک مرد 28 نظر ایرونی رو دید که به شدت  به خاطر کپی بر داری داستانهاش بدون ذکر منبع و نام نویسنده و حتی حذف عنوان داستان عصبانی شده .. تازه این بار ایرانی اونو تهدید هم کرده بود که اگه ابر 135 به این روش ادامه بده داستانهایی می نویسه که درش خواهر مادر و زن داستان دزد حذف کننده نام منبع رو به گاییدن میده .. با خودش گفت ایرونی حالا ما رو تهدید می کنی ؟/؟  ما بیدی نیستیم که از این بادا بلرزیم . ما الکی این سوراخ کونمونو زیر کیر زندگی گشاد نکردیم . جنده رو از کیر کلفت می ترسونی ؟/؟ ما خودمون واسه خار مادرمون عمریه که معشوقه می بریم و تازه گاهی وقتا  یواشکی وغیر یواشکی از نزدیک گاییده شدن اونا رو   می بینیم . کور خوندی ایرونی . من یکی از رو برو نیستم . صد دفعه تذکر دادی گوش نکردم این هم برای بار صد و یکم .. با این حال یه خورده فکرش آشفته شده بود . درسته که من بی غیرت و بی ناموسم و خودم خیالم نیست ولی اگه ایرانی این چیزا رو در سایت خودش بنویسه آبروی سایت ما به خطر میفته . تازه حساب کاربرای با شخصیت دیگه از من جداست .. زنگ زد و به مادرش روز زن رو تبریک گفت . امسال دیگه کی رو پیدا کنم که اونا رو بگان . پارسال روز زن که بزرگترین هدیه رو به خواهرم دادم . یه کیر کلفت آوردم و دختری اونو گرفت و آبجی می گفت داداش  این بهترین هدیه ای بود که تو تمام عمرم گرفتم . تازه مادرش رو هم یه کیر کلفت گاییده بود . این یه سالی خیلی فعالیت داشتند و کوس و کونشون حسابی گشاد شده بود . حالا از کجا کیر گیر می آورد تا بتونه جوابگوی خواهر و مادرش باشه ؟/؟ خودشم از بس کون داده بود دیگه بی خایه شده بود . بعد از ساعتی پاشد و اول رفت سراغ خواهر و مادرش . پدرش تو ایران مونده بود و خودشون خارج از کشور زندگی می کردند . دو تا کیر مصنوعی خرید ه بود تا به عنوان هدیه تقدیم اونا کنه . کلفت تره رو داد به مادرش و نازک تره رو داد به خواهرش .. -پسرم من سلامتی تو رو میخوام . چرا شرمنده ام کردی -داداش اصلا انتظار این چیزا رو نداشتم . دوست نداشتم تو این وضع بد اقتصادی خودتو بندازی تو هزینه .. ابر 135 رو کله هر یک از این کیر ها هم مغزی یه گل رو کاشته بود و یه کیر گل تقدیم اونا کرده بود . -عزیزم کاش می شد مثل پارسال یه هدیه بی هزینه واسمون می آوردی . هر چیزی طبیعی اون خوبه .. -مامان اینو داشته باش من برم بیرون ببینم چیکار می تونم بکنم . -داداش منم هستم . منو فراموش نکن .. ملوک خانوم مادر کاربر ما تا دم در همراش اومد و زیر گوش پسرش گفت یادت باشه کیر کلفته رو برای من بیاری خواهرت طاقتشو نداره -راستشو بگو مامان فکر خودتی یا فکر آبجی شهناز . ابر خان ازشون خداحافظی کرد و رفت ببینه چیکار می تونه بکنه . هنوز خانمش شهلا رو خونه نبرده بود و دختر بود . یه چیزی واسه مادر زنش مولود هم باید می گرفت . اونا هم آدمای مقیدی نبودند . سال قبل می خواست یه نفر رو بیاره که خواهر مادرشو بگان ولی زنا قبول نکردند و گفتند باید دو نفر باشن . که هر کدوم از ما جدا جدا با یکی از اونا طرف شیم . ولی ملوک و شهناز حسابی به اون رو دست زده بودند . چون اون دو نفر نه تنها به نوبت با مادره و خواهره حال کرده بودند بلکه سکس دو به یک هم انجام داده بودند . در همین افکار بود که دید رفته تو مقر یکی از همین اربابان خودش در سایت لوتی -چیه متقلب بازم سگرمه هات تو همه .. موضوع تهدید ایرونی رو گفت و هم این که روز مادره و از کجا چهار تا کیر گیر بیاره که بفرسته سراغ این چهار تا زنی که دورشن . -ابر جان به من نگاه نکن . من چند وقت پیش خواهر و مادرتو گاییدم و راستش هرکی رو هم که میگام بار دوم بهم حال نمیده .. -خواهش می کنم . حقوق این ماه رو به من نده .. راستی زن و مادر زنمو که می تونی بگایی .. -خیلی دلم میخواد ولی این زنای دور و بر من ول کن نیستند . یه خورده بگرد اگه کسی رو پیدا نکردی من حاضرم . ولی این ایرانی هم خیلی قاطی کرده . معلوم نیست حرف حسابش چیه . یه سنگ تو دستش گرفته و می خواد پرت کنه طرف یه کوه . آخه مرد حسابی اونم سایته که تو توش داستان می نویسی . اونم مگه چی می نویسی ایرانی ؟/؟  شبی سه تا چهار تا داستان می نویسی  همش کوتاه کوتاه . هفته ای دو تا داستان تک قسمتی می نویسی .. اون که از لینک های دانلود فیلمتون .. اون که از وضع انتشارتون .. -ولی آقا رئیس اون سایتو یکی دونفری اداره می کنن . ما اینجا لشگریان سلم و تور رو جمع کردیم و تازه به داستان دزدیهامون نمی رسیم . بعضی وقتا داستانهایی رو که کپی می کنم می بینم برای چهارمین یا پنجمین باره که کپی کردم -خاک بر سر کون گشادت . تو دو سره کون گشادی . یه کون گشادی به خاطر این که از بس کون دادی کونت گشاد شده و یک کون گشادی هم به خاطر معنی تنبلی اگه تا حالا می نشستی از ماجراهای گاییده شدن خوارمادرت داستان می نوشتی کلی داستان هیجان انگیز درست می کردی -اوخ قربون دهنت آقا رئیس .تو هم مثل ایرونی ایهام های خوبی به کار می بری .. ولی من نمیدونم چرا این ایرانی ول کن ما نیست . الان این جا افتاده که همه دارن از هم داستان می دزدن اشاره به منبع و نویسنده نمی کنن . این دست از سر ما ورنمی داره  . از رو هم نمی ره -ابر جان این حرفو نزن . تو که  روی سیاه سنگ پای قزوینو سفید کردی . ما مجبوریم این کا را رو انجام بدیم . این قدر دردسر و مشکلات داریم که کجاست این سر و صداهای ایرانی رو تحویل بگیریم . ایرانی کیلویی چند ؟/؟ ! اصلا آدم حسابش نکن . اون دفعه داشت یه چیزایی می گفت که اگه تبلیغات دهنده های ما بفهمن خیلی ناراحت میشن . ایرانی گفت که تمام این قرصها و دارو ها و وسایل سفت کننده و دراز کننده و.. جنسی یه مشت آشغالند که مصرف مداوم اونا کلی عوارض داره و همه اینا که کیر بزرگ میشه و کوس تنگ میشه موقتیه و کوس شره .. اینم گفت که از این قرصهای تبلیغاتی فقط یکیشون خوب و موثره و اصلش اگه گیر بیاد کلک نیست -کدومه آقا رئیس -ابر جان از من نخواه اسمشو بگم تبلیغات میشه . تو که خودت می دونی ما فقط چیزای مزخرف و زیان آور و به درد نخور رو تبلیغ می کنیم تا موقعی که اون کمپانی با من قرار داد نبنده اسم اون قرص رو نمی برم که کیر رو چند سانت دراز می کنه -پس رئیس جان خودتم میدونی که تمام تبلیغات ما کوس شرو بچه گول زنه .. -چیکار کنیم باید یه جوری پیش ببریم دیگه . این خواننده ها هم به هر حال خیلی به ظاهر کار و این جور چیزا اهمیت میدن . معرفت و این جور چیزا چه ارزشی داره . دنیا فقط رو پول و تقلب می گرده . دیدی امریکا چه هارت و پورتی می کرد .. تو جیب گشاد تر از جیب آخوندیش پول ریختن و لال شد -ولی ایرونی این جوری نیست . میگه من با نامردا کار نمی کنم . تازه خیلی هم افاده می کنه . مگه چی می نویسه .. اون دفعه یه خواننده تو سایتشون نظر داده بود که ایرانی داستانهات یکنواخت شده کسی که اولشو بخونه تا ته قصه رو میره .. اونم در جواب گفته بود چه اشکالی داره بذار بره . هر نویسنده سبک خودشو داره . داستان سکسیه و مهم هیجانات سکسشه . تازه خیلی از داستانها هم هست که نمیشه اونو حدس زد و شما یکی از چهارده پونزده هزار خواننده هستین و یه نظر دارین و برامون قابل احترامه و یه مشت از این حرفا تحویل داد -خیلی زرنگه این ایرانی . خودشو زده به موش مردگی و سادگی -ولی آقا رئیس خداییش ما هم خیلی نامرد و نالوتی هستیم . فقط در مورد یه داستانش به نام تبسم داغ بگم که اون طبق گفته خودش حدود 11 ساعت واسه این داستان وقت گذاشت و منم در ظرف 11 ثانیه ازش استفاده کردم . به این میگن فن و تکنولوژی بر تر . حالا میخواد بره چهار تا کوس شر بگه و بگه که من زن جنده ام و خوار مادر جنده ام و مادر زنم به زمین و زمان کوس و کون میده و منم کونی مادرزادی هستم . اینا که همش واقعیت داره . چیزی که عوض نمیشه . بذار بگه . تازه بی ادبی خودشو ثابت کرده . آدمی که طبق گفته خودش اهل منطق و صبر و تحمله دیگه این جوری که از کوره در نمیره . -واقعا که خیلی خوار مادر جنده ای ابر 135 هر غلطی که دلت میخواد می کنی تازه از این ایرانی طلبکار هم هستی . اون تا حالا صد دفعه بهت تذکر داده و از رو نرفتی  -من مخلص آقا رئیس خودم هستم . تازه خود شما و مدیران سایت لوتی که از این وضع راضی هستین . و همش با زرنگ بازی میخواین توپو بندازین تو زمین من . این امیر سکسی نامرد عضویت منو در خبر نامه خودش لغو کرد منم خوب دارم انتقام می گیرم . راستی رئیس جان من اون دفعه تو خبر های گوگل خوندم که قراره در مورد کپی رایت سایت از سایت سختگیری بکنن . یعنی در آینده نزدیکی اگه ما بریم از سایت امیر سکسی  بدون رضایت اونا داستان بدزدیم و اونا برن شکایت کنند  سایت ما رو از موتور جستجوی گوگل حذف می کنند و در حرکت بعدی مرحمت زیاد . یعنی باید کاسه کوزه هامونو جمع کنیم .. مدیرک لوتی رنگش پرید و بعد از چند لحظه که به خودش مسلط شد گفت فعلا که هنوز به مر حله عمل در نیومده . تازه اگه به اونجاش برسیم کاری می کنیم که امیر از ما شکایت نکنه با یه عذر خواهی سر و ته قضیه رو می بندیم . این ایرانی هم آدم احساساتی و مهربونیه . -یعنی منظورت اینه کوس خله ؟/؟ -ابر جان زدی تو خال . اگه نبود که تا حالا صد دفعه دم تو رو قیچی کرده بود . من اگه جای اون بودم تو رو می بردم بالای قله دماوند یه تیر برق می کردم تو کونت و از همون بالا پرتت می کردم پایین . -آخ که چقدر دوست دارم یه روزی تیر برق بره توکونم رئیس جان ما نمی تونیم بهشون اعتراض کنیم یا ازشون شکایت کنیم که چرا بر علیه ما داستان می نویسن ؟/؟-ابر جان راستی راستی که یک کوس خل به تمام معنا هستی . اگه داخل کشور بودیم می تونستیم به عنوان دزد پررو یقه صاحبخونه رو بگیریم  ولی فعلا برو یه فکری برای خوار مادر و زن و مادر زنت بکن که باید چهار تا کیر گیر بیاری تا اونا رو بگان . ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی ..........درصورتی که abr135 ومسئولین سایت لوتی درخصوص اشتباهات گذشته که تا به امروز ادامه دارد از من و امیر عذرخواهی نمایند و شیوه ای صحیح در امر کپی برداری  به کار گیرند نه تنها از نگارش و انتشار ادامه این داستان خود داری خواهم کرد بلکه این قسمت را هم حذف خواهم نمود . درخصوص قانون کپی رایت اینترنتی هم پیگیراین  مسئله خواهیم بود که نحوه وزمان آغاز اجرای آن به چه صورت می باشد . چون در این مورد قاضی وبازرس  این مسئله شخصیت حقوقی گوگل می باشد ..ایرانی

9 نظرات:

ایرانی گفت...

هرگز دوست نداشته وندارم داستانی به این سبک و سیاق بنویسم ولی وقتی که یک سوسک محیطی رو آلوده می کنه و یک موش موذی و کثیف همه چی رو می جوه و قانون رو زیر پاش میذاره چیکار میشه کرد . البته اون موش یا سوسک هم حق زندگی کردن داره و زندگی فقط واسه ما آدما نیست به شرطی که این موش یا سوسک محیط سالم و تمیز رو آلوده نکنه و بره به جایی که حقشه . من تا آنجایی که در توان داشته باشم با این سوسکها و موشها مبارزه خواهم کرد . در ضمن در قسمت نظرات داستان فقط یک مرد 28 هم پیامها یی در این خصوص داده مطالبی نوشته ام که دوست دارم اونا رو هم مطالعه بفر مایید . نمی دونم دیگه با چه واژه ای این پر روها و اربابان پر رو تر از خودشونو قلقلک بدم . نوشتن این داستان وقت منو هم برای نوشتن قسمت دیگه ای از داستان هر کی به هر کی گرفت . منو از کارام عقب میندازن . درهر حال منو ببخشید که به این صورت نوشتم گفتم شاید این جوری زبون لالشون بازشه چون صدبار با زبون خوش و با احترام باهاشون حرف زدم حالیشون نشد گفتم یه بارم به همون سبک خودشون که حقشون هم هست باهاشون بر خورد کنم اگرم حالیشون نشد بالاخره همین آش و همین کاسه و همین داستانهای دنباله داره که حتما خوانندگان سایت لوتی که به این جا سر کشی می کنند مطالعه کرده و متوجه میشن که جریان چیه . ظاهرا اگه گوگل هم حرفش حرف باشه داره یه بر نامه هایی می چینه که در صورت شکایت و اثبات تخلفات وکپی برداری بدون اجازه , سایت متخلف و متقلب تو قیف شه . دوستان عزیز و گلم پاینده باشید ..ایرانی

ناشناس گفت...

ایرانی جون دمت گرم جواب دندان شکنی به این ابر 135 دادی همانطور که میدانی من خودم هم ازبازدیدکنندگان پروپاقرص لوتی هستم خیلی ازکاربرا وخودممحترمانه ازاین آقا درخواست کردیم که اینکار نکن همه میدانیم نویسنده داستان ایرانی عزیز میباشدواین کار تو جزاینکه خودتو خراب میکنی کاری بیش نیست وسایت به گند میکشی قبول نداره عیب نداره داداش اونیکه داستان خونه حرفه تودوخط اول میفهه این سبک واثرنویسنده بزرگ ایرانی است .بازهم ممنونت هستیم. دوستدارت فردین

ناشناس گفت...

ایرانی جون دمت گرم جواب دندان شکنی به این ابر 135 دادی همانطور که میدانی من خودم هم ازبازدیدکنندگان پروپاقرص لوتی هستم خیلی ازکاربرا وخودممحترمانه ازاین آقا درخواست کردیم که اینکار نکن همه میدانیم نویسنده داستان ایرانی عزیز میباشدواین کار تو جزاینکه خودتو خراب میکنی کاری بیش نیست وسایت به گند میکشی قبول نداره عیب نداره داداش اونیکه داستان خونه حرفه تودوخط اول میفهه این سبک واثرنویسنده بزرگ ایرانی است .بازهم ممنونت هستیم. دوستدارت فردین

دلفین گفت...

دادش گلم خوب ادبش کردی خوب زدی تو دهنش فقط ای کاش منو میذاشتی تو داستان تا با مامانش سکس میکردم تا دفعه دیگه نیاد داستان کپی نکنه

ایرانی گفت...

فردین بسیار عزیز و دوست داشتنی من !خیلی خیلی از حمایتت ممنون و سپاسگزارم .بچه که یه غلطی می کنه بزرگترشم بی تقصیر نیست و من فعلا یه خورده بچه و بزرگترشو قلقلک میدم . فعلا قسمت دومشو هنوز ننوشتم . راستش وقت نکردم ولی این بهونه رو میارم که ببینم آیا نالوتیها جواب درستی دارن بدن یا نه . گاهی یه خورده وجدانم منو قلقلک میده و پیش خودم میگم ایرانی تو که این جوری جبران نمی کردی خوار مادر این آقا چه گناهی داره . فوری به یاد این میفتم که من که این مرتیکه و خاندانشو نمی شناسم این آقا با بیشرمی و وقاحت و پوست کلفتی تا به حال پونصد شیشصد ساعت کار منو کپی کرده بدون اشاره به منبع ..اون چه بگه چه نگه نفعی به حال من نداره ولی من باید این عقده ای های روانی و بچه ننه و بچه سوسولها و بزرگترا و اربابان بی خیالشون رو در قالبی داستانی شیرین که هضمش برای خوانندگان راحت و جذاب باشه رسوا کنم . این انسانها به احتمال قوی همان شخصیتی را دارند که من در داستان خودم تشریحش کرده ام چون صاحبان این چنین شخصیتی هستند که در مقابل این همه اعتراض و بیان منطقی من همچنان سکوت اختیار کرده اند و از این همه پوست کلفتی ککشان هم نمی گزد ولی من در کمال خونسردی به کارم ادامه می دهم و از آنجایی که نیازی به تایید و تکذیب آنها ندارم خیلی هم راحت پیش می برم . از این که شما و بسیاری از دوستان در سایت مذکور که این روز ها سرعتش هم خیلی پایین اومده ازمن و امیر حمایت کرده اید بی نهایت سپاسگزارم دست گلت درد نکنه ..ایرانی

ایرانی گفت...

دلفین خیلی خیلی خوبم اینو جدی میگم که من به ذهنم رسید که از چنین موردی استفاده کنم ونمیدونم چرا بی اختیار اولین هنرپیشه ای که به ذهنم رسید با فامیل abr135 سکس داشته باشه تو بودی . می خواستم در یه پیامی از تو و اونهایی که داوطلب این کار یعنی این نقش هستند اجازه بگیرم ولی راستش بعدا پشیمون شدم گفتم شاید این یه بدعت گذاری بشه و عادت شه برای من و از طرفی دلفین جان هیچ بعید نیست که این آقا و فک و فامیلش ایدز داشته باشند و شر بشه و بعد هم این که خواننده سایت ما اگه بره تو سکس ممکنه آدم اولش با یه ذوق و شوقی بنویسه ولی یه حالتی در بیاد . در هرحال دلفین جان تو لیاقت بهتر از این ها را داری و این امر واجب کفاییست فعلا هر وقت قسمت دوم داستان لوتی سایت و abr135را شروع کردم خودم یه چند تا مرد رو پیدا می کنم که این ابر خان به عنوان هدیه تقدیم زنهای در جه یک و یک ونیم و دو دور و برش بکنه . من اگه جای این abr135بودم به خاطر این که ایرانی رو از رو ببرم و نشون بدم خیالی نیست این داستان لوتی سایت و abr135را بدون اشاره به منبع و نام نویسنده در سایت لوتی کپی می کردم . اون وقت دیگه باید شغلشو عوض می کرد و می نشست به خواننده های سایت لوتی نوبت می داد . شاد باشی دلفین جان لطف داری که ازم حمایت می کنی به هر حال از اونجایی که می دونم اینا عذر خواهی بکن نیستند حس می کنم یه خوراک و سوژه خوبی پیدا کردم و طوری هم این داستانو می نویسم و مسائل رو حلاجی می کنم که حتی اونایی هم که مخالف این کار من باشند توجیه بشن و منطق کار رو درک کنند و به من حق بدن . یعنی هر سوالی که داشته باشند جوابشونو داخل همون داستان می گیرند . در هر حال امیدوارم که این افراد داستان دزد و اربابان آنان هدایت شده تا دیگه شاهد چنین اشخاص پررو و پوست کلفتی نباشیم که به این اعتراضات ما پاسخی نمیدن . سایت شهوتناک و آیدین عزیز با یه اعتراض من مسئله رو حل کرد . از اونجایی که شاید واسشون سخت باشه از اون به بعد تا اونجایی که بررسی کردم دیگه داستانهای منو منتشر نکردند . این دیگه بسته به خودشون داره با اشاره به منبع موردی نداره .دوست هم نداشتن منتشر کنن بازم مسئله ای نیست . هدف من کار من وقت من تلاش من فقط برای اینجاست . ما خواننده های خودمونو داریم . روشن تر بگم چه داستان مارو بذارن چه نذارن چه به منبع اشاره کنن چه نکنن دردی از ما دوا نمیشه ولی من از زرنگ بازی بی نهایت نفرت دارم . از این که خیلی از بیرون رفتن هامو کم می کنم تا بشینم و بنویسم و این آقایون اگه آقا باشن میان و با وقاحت حتی به خودشون اجازه نمیدن چهار کلمه اسم منبع رو بیارن حرصم می گیره ولی از این به بعد می دونم چیکار کنم . دلفین گلم گفتنی زیاده و وقتتو نمی گیرم .پاینده باشی ..ایرانی

دلفین گفت...

خیلی هم خوب بود دادش گلم حق با توست این ابرخان باید ادم بشه ولی دادش گلم درباره خودم میگم من حاضرم یه نقش تو این داستانت داشته باشم به نظر من یه نظر هم از بچه های گروه بگیر شاید بعضی هاشون راضی باشن تا درس عبرتی باشه واسه این ابرخان تا بینه بچه ها چقدر باهم متحد هستن ولی از طرف من خیالت راحت من راضیم. دوست دارم دادشی

ایرانی گفت...

دلفین عزیزم خوشحالم که حاضری این فداکاری رو بکنی که با یکی از فک و فامیلهای abr135 طرف شی . من نمی دونم چرا حس می کنم اگه تو رو در سکس وارد کنم یه توهین حساب میشه اگه بر این حس غلبه کردم تورو وارد داستان می کنم وگرنه به احتمال زیاد به همین صورت پیش می برم . از محبت و این احساس همبستگی که داری بی نهایت سپاسگزارم ..ایرانی

ایرانی گفت...

راستی آقا دلفین عزیز تا یادم نرفته اینو بگم که امشب می خوام یه داستان تک قسمتی بذارم به اسم ساده ولی شیطون و تنظیم کار که سکس مادر با پسر و مادر با غریبه هست . چون گفته بودی یه چیزی بنویسم شبیه تو هم گوش کن و منم هنوز اون جوری فرصت نکرده بودم یه چیزی نوشتم که یه اثر خفیفی از اونو داره با حجم کمتر و یه داستان کوتاه . بدک نشده . چند تا وجه تشابه با تو هم گوش کن داره ولی مثل اون نیست . گفتم این علی الحسابی رو بنویسم تا شرمنده نشم . مگه این نالوتیها میذارن آدم به کارو زندگیش برسه . داستان هم زیاد شده و این کار برهای سایتای دیگه هم می دونن که نویسندگی وقت و تمرکز میخواد مدام در حال گشت و گذارن تا راحت رو هوا بزنن . من نمیدونم چه مرگشونه که کوفتشون می گیره وکسرشونه که به منبع داستان اشاره کنن . این جوری که بدتره رسوای خاص و عام بشن . یه خورده که سرعت سایت لوتی زیاد تر شه میرم تو سایتشون هرچی کار بر خلافکار و داستان دزده اسمشونو یاد داشت می کنم تا خوراک خوبی واسه این داستانم ردیف کنم . هرکدومشون اگه یه خوار مادر داشته باشن کلی داستان ادامه دار میشه و کش پیدا می کنه . خوش باشی دلفین گرامی ...ایرانی

 

ابزار وبمستر