ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فقط یک مرد44

بابا من خسته شدم . این چه قبرستونیه که من اینجا اومدم . اینجا دیگه کجاست . نکنه این مرز سوریه باشه و من باید برم با این بشار اسد گی روبرو شم . با اون زنای کوس کلفت عرب . اون وسط گیر کرده بودم . از ترس داشتم می لرزیدم . پشت سرم اسرائیل بود و جلو روم لبنان . چهار تا قدم عقب می رفتم و سه تا قدم به طرف جلو بر می داشتم . صدای شلیک گلوله قطع شده بود . از یک طرف اسرائیلی ها آهنگ گذاشته بودند و این طرف هم ظاهرا حزب الله لبنان و مجاهدین فلسطینی ترانه فلسطین فلسطین رو گذاشته بودند . روبرو هم دینام بودند ولی بدبختی اینجا بود که تو این دور و زمونه آدم مسلمون مثل اورانیوم غنی شده کمیاب بود . خسته شده بودم . ظاهرا اون بالا بالا ها هم در جریان فرار من قرار گرفته بودند . دستور اکید دادند که از تیر اندازی به طرف من خود داری شه تا آسیبی بهم نرسه .. اسرائیلی ها با بلند گو بهم می گفتند که بر گرد و از اون طرف فلسطینی ها به همون روش و به زبان فارسی می گفتند کوروش آریایی . خیر مقدم ما را بپذیر . ازدیاد سربازان اسلام برای جهاد در میادین حق علیه باطل ضروری می باشد . به وجود توانمند شما نیاز مندیم .. ما فلسطینیان افتخار می کنیم که تداوم نسل آزادگان از خون و با ریشه یک مسلمان باشد . کوروش با گامهای استوارت به سوی ما بیا .! چند تا زنو هم گاییده بودم و خسته بودم واسه همین دیگه رمق نداشتم . ترجیح دادم برم طرف مسلمونا . البته احتمالا بیشترشون شیعه بودند ولی دیگه برام فرقی نمی کرد .. داشتم تو ذهنم اندازه کوس ها رو مقایسه می کردم .. شرق آسیا مثل هیکلشون کوس کوچیکتری دارن ولی از قیافه هاشون خوشم نمیومد  همه شبیه هم هستند . دور و برمو نگاه کردم دیدم زن نیست . الحمدالله حوصله گاییدن نداشتم . همه برادران اسلحه های خودشونو بالا گرفته و فریاد می زدند الموت لاسرائیل . یا کوروش اهلا و سهلا . یکی از اونا که یه جوانی شپشو و بوگندو بود و قیافه اش   تو مایه های کون نشسته های  پاسدار بود اومد جلو و گفت خائن حالا میری با اسرائیلیها آمیزش می کنی ؟/؟ -تقصیر من چیه . دولت من و تو این طور خواسته . من از طریق امریکا رفتم . عوضی ! من دارم خدمت بین المللی می کنم . اصلا تو چیکاره ای که کاسه داغتر از آش میشی ؟/؟  اینا همه با هم دست اتحاد و برادری دادن و تو داری خودتو واسشون پاره می کنی . تا دسته گذاشتن تو کونت و با همین مرگ بر مرگ بر ها شیره تو و ملتو دارن می کشن . -حیف که زبونم بسته هست کوروش . ماالان سی ساله که داریم با امریکا و اسرائیل می جنگیم و اونا از ترس ما نمی دونن چیکار کنن . در همین لحظه معلوم نبود کدوم پدر آمرزیده عرب تو دستشویی بود همچین گوزید که من یک لحظه فکر کردم اسرائیل موشک انداخته -بگیر اینم جوابت .. آخ که چه حالی کردم وقتی که صورت این پاسدار عین کون بوزینه قرمز شد ولی منو انداختن تو یه اتاقی که ای کاش مینداختن تو یه قفس و اونجا نمینداختن . یه زن عرب گردن کلفت قوی هیکل رو دیدم که چادر و مقنعه و پوزه بند و همه چی داشت و تا اونو دیدم هول کردم . می خواستم بزنم به چاک و دوباره برگردم اسرائیل دیدم که به این نون و ماستها نیست . این خراب شده کجا بود که نصیبم شده بود .حالا من با این زن چیکار می کردم . چند لحظه بعد در باز شد و همون پاسدار ایرانی با یه آخوند بد ترکیب اومدن داخل .. ای ای ای این که قیافش خیلی آشناست . هرچی می خواستم اسم این عوضی مال مردم ایران خور رو به یاد بیارم یادم نمیومد .. خیرالله ... شیخ الله .. لطف الله .. نفت الله ..خسرالله ...نشرالله ..آخرشم یادم نیومد -کوروش به جای این که سرباز اسرائیل و یهود زیاد کنی بیا و به این شیخ ما کمک کن که لشگریان حزب الله لبنان زیاد شه تا بتونیم ریشه یهود و اسرائیل را از روی زمین بر داریم . -آخه این سی سالی چه غلطی کردین که از این به بعد می خواین بکنین . -من این جمله تورو برای شیخ ترجمه نمی کنم . این یکی از همسراشه که از همه خوشگل تره و بهش علاقه داره . توباید به چهل پنجاه تا از دور و بریهاش سرویس بدی تا ما در آینده با کمبود نیرو مواجه نشیم . خودت می دونی هر وقت پنجاه تا از زنای فامیلشو گاییدی و آب تو کوسشون ریختی ما تو رو تحویل دولت ایران یعنی کشور خودمون میدیم . خودت می دونی میخوای روزی ده تا رو بگایی می خوای دوتا رو بکن . -همه رو باید تو همین کوه و بیابون بکنم ؟/؟ -نخیر می بریمت تو هتلهای بیروت .. خونم به جوش اومده بود . آخه من اینجا چی بخورم سر حال بیام . تازه اینی که می گفت سوگلی این شیخه یه مادر فولاد زره ای بود که با دیدنش آب کیرم خشک می شد وای به اون بقیه ضعیف تراش . -هی پاسدار فوکلی من اسم این آخوند لبنانی عوضی رو نمی دونم چیه بذار همون طور محرمانه بمونه فقط میدونم چمدون چمدون بیت المال ما رو از کیسه خلیفه میگیره و می بره . تا دویست میلیون دلار از اون پولا رو تو حساب من نریزه من کیرمو حرکت نمیدم .. -کوروش اونا خرج ملت محروم لبنان میشه . خرج گسترش اسلام میشه .. -عوضی ها آشغالا ! بیت المال دزد ها ! مگه دولت لبنان خودش مرده .. مگه فقط شما هستین که تو دنیا مسلمونین . زنای روسپی تو کشورمون ندارن بخورن . حالا هم که کیر مردا از کار افتاده بدتر . بد بختا باید چیکار کنن . اون وقت شما کثافتا دارین مال ملتو می ریزین تو حلقوم اینا ؟/؟ کوفتو بخورن زهر مارو بخورن . خاک بر سر توکه اسم خودتو نذاری ایرانی . عرب صفت بو گندو . اول برو مشکل خودتو حل کن بعد بیا به درد همسایه هات برس . پاسداره با شیخ صحبت کرد و گفت شیخ ما می فر مایند دویست میلیون دلار واسه گاییدن همین زنه یا برای کل اهل بیت .. گفتم برای کلشه . نگران نباشه .. دو سه ساعت بعد پول رو ریخت به حسابم در ایران . زنگ زدم واسه کتایون که اون از حساب من حق بر داشت داشت و تازه کلی چک آماده کرده برای این موارد بهش داده بودم .. -کتایون هر چی پول تو حسابمه بر می داری به یه جای امنی می رسونی  . چون من می خوام خوار این لبنانی رو بگام هر جوری شده از دستش در برم و یهو دیدی دولت ایران دارایی های منو مسدود کرد . -داداش کاریت نباشه ترتیبشو میدم . فقط زودتر بیا که باهات کار دارم دلم برات یه ذره شده . خودتو هم این قدر هلاک نکن .. صحنه دیگه رسیده بود به جایی که جمیله  آهنگ عربی گذاشته بود و داشت می رقصید وقتی چادر و روبندو از سر و تنش در آورد و اون لباس رقص عربیش اون زیر مشخص شد و تکون دادنهای تنشو شروع کرد کیر داخل شلوار منم همراه با اون , رقص ایرونی خودشو شروع کرد ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

دلفین گفت...

مرسی عالیه دادشم

ایرانی گفت...

متشکرم داداش دلفین عزیز ! پیروز باشی ..ایرانی

 

ابزار وبمستر