ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

لوتی سایت وabr135-چهارده

ابر 135 فوری موبایل خودشو در آورد و از این صحنه فیلمبر داری کرد . دلفین اونقدر غرق در هیجانات ناشی از این لحظه های جذاب شده بود که اصلا حواسش نبود . نزدیک بود شیشه رو سوراخ کنه .درهمین لحظه موبایل دلفین زنگ خورد .. -الو سلام ایرانی جان ! پارسال دوست امسال آشنا . کجایی خبر ما رو نمی گیری ؟/؟ -تو که می دونی سرم چقدر شلوغه . امیر به من گفته که چه کولاکی داری تو اون خارج انجام میدی . حسابی به این ابر 135 داری سرویس میدی . گوشی رو بده به ابر کارش دارم . ابر گوشی رو گرفت و ایرانی بهش گفت به چه عجب بالاخره خانوم سگه واق واق کرد به جای این که تو و اون پرنس و پرنسست از من و امیر عذر خواهی کنین حالا تو قسمت چت روم امیر سکسی به من و خوارمادرم توهین می کنی و به من میگی بچه کونی کجات سوخته ؟/؟ حرف تو پشم کیر منم نیست . البته من همیشه برقش میندازم . خوشم اومد که زبون باز کردی و پارس توله سگ رو هم شنیدیم . حیف از سگ که بخوام اونو به تو تشبیه کنم . سگ یه وفایی داره .-آقا ایرانی چی داری میگی من گوه خورده باشم . به کوس ننه ام خندیده باشم . کوس آبجیمو خر بگاد اگه اون پیامو من داده باشم .-ابر 135 همه اینا که گفتی یه واقعیتیه که داری بیان می کنی . تو الان باید بیایی از من عذرخواهی کنی از امیر عذر بخواهی . یواش یواش دارم مطمئن میشم که چند تا از مدیران سایت باهات دست دارند و سر شما تو یه   آخوره ..من اسم مدیرای شما رو نمی دونم می خواستم پنج شش قسمت دیگه این داستانو تموم کنم ولی اگه بی ادبی و بی تربیتی شما ادامه داشته باشه پرنس و پرنسس رو هم میارم تو داستان . مرده شور تو و اون سایتت رو بردند که وارد شدن به اون کار حضرت فیل شده . اگرم واردشیم سرعتش به یک پنجم سایت امیر نمی رسه .. -ایرانی جان مادرم خواهرم زنم مادرزنم عمه و خاله و زن دایی و زن عموم همه تقدیم توباد . -ابر 135 تو ازخداته من اونا رو بگام دوست ندارم کاری کنم که تو حال کنی و کیف کنی . دلفین هست و اومد خارج داره حالشو می کنه و از این نظر که هنوز اونا ایدز ندارن خاطر جمعیه ولی خودتو چون بچه کونی سابقه داری مشکوک به ایدزی . -ایرانی جون من کارت بهداشت دارم . هروقت میخوام کون بدم کارت بهداشت خودمو نشون میدم . -درهرحال اگه  به قانون شکنی وکپی برداری بدون اشاره به منبع حالا اشاره به نویسنده سرتو بخوره ..ادامه دادی همین آش و همین کاسه تازه آشو داغ ترش هم می کنم خوارمادرتو می فرستم وسط خیابونای خارج میدم دم مردای کیر کلفت . -ایرانی جون راستشو بخوای من مثل خر کیف می کنم این داستانها رو می نویسی خیلی مشهور میشم ولی اگه با پادشاه وملکه سایت لوتی بپیچی و اونا رو وارد سکس کنی ناراحت میشن -منم میخوام که ناراحت بشن . بعد از دو هفته به جای این که بپرسی چی شده چی نشده ارث پدر طلبکاری ؟/؟ دزد پررو . -ایرانی جون با این پررو بازیهامه که بچه کونی شدم و قراره در مسابقه کونیها شرکت کنم جایزه نفر اولش اینه که زیر یه کیر کلفت که کیرش 25 سانته تا صبح حال می کنه . به نفر دوم کیر 20 سانتی و به نفر سوم 15 سانتی می رسه . -دعا می کنم اول بشی . فقط ابر جان یادت باشه هروقت داری کون میدی از اونایی که دارن تو رو میگان کارت بهداشت تحویل بگیری .. -ایرانی جون کون دادن اینقدر مزه میده که من هر خطری رو تحمل می کنم -بدبخت اگه ایدز بگیری هیشکی دیگه تو رو نمیگاد . واقعا تو کوس خلی . واسه همینه که هر کوس شری که از دهنت در بیاد چون میدونم از دهن یه کوس خل بی شعور زبون نفهم در میاد اصلا ناراحت نمیشم -حق داری ایرانی جان . دیگه تکرار نمیشه -اگرم شد میذارم به حساب نفهمی و بی شعوری همیشگی تو و اون اربابان نفهم تر و خفه خون گرفته تر از خودت . خداحافظ .. دلفین و ابر 135دور زدند و رفتند داخل . ابر فامیلاشو یکی یکی به دلفین معرفی کرد و دلفین هم همه رو یه ماچی داد و هرکدومشون بهش اشاره می زدند اول من اول من . -بابا چشم به همه تون می رسم . ابر خان نزدیک شد و در گوش دلفین گفت یادت باشه چه قولی به خواهر و مادرم دادی گفتی که اول اونا رو می گایی . اونا پدرمو در میارن . ننه ام منو عاق می کنه اگه زیر قولت بزنی . دلفین دستشو به طرف ابر دراز کرد و گفت رد کن بیاد تو خیلی ها رو تیغ زدی ده هزار دلار چیه . تو با این پولایی که از کون دادن خودت و فامیلات و این بر نامه کوس کش بازی راه انداختی و با فروش فیلم و تبلیغات داری میلیونر میشی . زود باش وگرنه ننه تو نمیگام و اون وقت امشب بزن بزن میشه و پول خسارت هتل و متل و این ظرفایی رو که می زنن سر همدیگه می شکنن باید بدی . ابر 135 دست کرد تو جیبش و یه دو هزار دلار دیگه به دلفین داد -بدبخت گدا خیر میدی .. -پنج چوب فعلا بده تا بعد .. دلفین پنج هزار دلار دیگه از ابر گرفت . می دونست اون مادر قحبه خیلی بیشتر از اینا کاسبی کرده . واسه این که با این چند تا زن همخونی داشته باشه خودشو لخت کرد و زنا همه جیغی کشیدند و یه لحظه عقب رفتند . هورا هورااااااا آفرین به دلفین ... یکی یکی میومدند طرف کیر دلفین و یه ساکی بهش می زدن و می رفتن مثل آدمایی که به نوبت میان و یه حاجتی دارن اونا موقع ساک زدن یه زمزمه هایی با خودشون می کردن . -ببینم ابر خان این فک و فامیلات چی دارن به هم میگن -هیچی دارن  دعا میکنن و میگن که اگه حق ماست امشب اول دلفین میاد سراغ ما . بر نامه ها ردیف شد و چند تا مرد گردن کلفت دیگه هم گیر آوردن و سکس پارتی شروع شد . جالب اینجا بود که دوتا گارسن که یکیش زن بودند و یکیشون مرد از مهمونا پذیرایی می کردند و اونا هم لخت مادر زاد بودند . کلا با گارسونا 9 تا زن بودند و 9 تا مرد به اضافه ابر 135 که این دیگه نه جزو مردا بود نه آدما وگرنه اگه اونو هم به حساب می آوردند می شد ند 19 نفر . البته ابر 135 رو می شد به حساب دو جنسه ها گذاشت . به همه چی می خورد در ظاهر گی بود . انواع و اقسام آهنگهای غربی گذاشتند و دلفین گفت بابا یه بابا کرمی چیزی بذارین ما که رقص غربی بلد نیستیم . پشت شیشه و تو سالن دهها نفر که از قبل بلیط گرفته بودن داشتن این سکس پارتی رو تماشا می کردن . قرار شد که اگه نظمو رعایت کنن این شیشه وسط بر داشته شه . ابر 135 سخت مشغول فیلمبر داری بود دلفین در یک آن حس کرد که یه زن شونه راستشو و یکی دیگه شونه چپشو گرفته و اونو از زمین بلندش کردن و بردن یه گوشه ای -هی یادت رفته باید اول ما رو بگایی تا مجلس افتتاح شه ؟/؟ -نه یادم نرفته ولی باید آب داشته باشم به همه برسه یا نه . -ما نمی دونیم اگه ما رو نصفه و نیمه هم گاییدی باید یه وعده دیگه بیایی خونه مون من و دخترمو اونجا تکمیلی بگایی . ملوک و شهناز به دلفین رحم نکردند و اونو همونجا خوابوندند . در این لحظه سامانتا و شهلا اومدن طرفشون .به چه حقی خود خواهانه عمل می کنین اینجا مجلس عمومیه . جنده های عوضی -جنده خودتی شهلا که پسر دسته گلمو تور کردی -کثافت مرده شور تو و اون پسر کونی تو رو بردن ارزونی خودت . همون آشغال نامرد داستان دزد که داستانهای ایرانی رو از سایت امیر سکسی می دزده و میذاره تو سایت لوتی . -اونش دیگه به خودش مربوطه .-یعنی چه هر غلطی دلش میخواد بکنه و تو ننه اش لالمونی بگیری .اون نامرده . بر خلاف مقررات سایت عمل کرده قانون حالیش نیست . مثل تو بی قانونه .-فاحشه هر جایی تو و دختر جنده ات دوروز پیش کوس و کونتونو تقدیم دلفین کردین من و شهناز گذاشتیم واسه امروز . و هنوز باهاش رابطه نداشتیم .-اون دیگه ربطی به ما نداره میخواستین از حق خودتون نگذرین . دوتایی افتادن به جون هم و موهای سر همو می کندن و یه سر و صورت هم می کوبیدند . ابر 135 به جای این که ناراحت شه از این خوشحال بود که سوژه خوبی واسه فیلمبر داری پیدا کرده . دلفین که داشت زیر دست و پای اونا له می شد یه واسطه ای شد و رفت وسطشون و بعد مادر زن و خواهر زن ابر رو کنار کشید و گفت حالا ولش کنین شما کوتاه بیایین من دوباره میام سراغ شما ..یه خورده خرشون کرد و بعد واسه این که شر رو بخوابونه رفت وسط سالن دراز کشید . و ملوک مامان ابر اومد رو کیرش نشست و سالن منفجر شد ..این شهلا دست بر دار نبود و اومد جلو -بابا شهلا جان نگاه کن 7 تا کیر کلفت سیاه و سفید اونجا منتظرن -نه کیر ایرونی یه مزه و حال دیگه ای داره .-برو من بهت چی گفتم . رفت و ملوک دوباره مشغول شد و رو کیر دلفین خودشو حرکت می داد و از اون طرف هم خواهر ابر 135 پاهاشو از وسط باز کرد و رفت رو سر دلفین و کوسشو گذاشت رو دهنش که دلفین واسش میک بزنه . جمعیت داخل محوطه و پشت شیشه محو این صحنه مهیج شده و اونایی هم که پشت صحنه بودند دستشونو گذاشته بودند داخل شورتشون و با کیر و یا با کوسشون ور می رفتند .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

7 نظرات:

ناشناس گفت...

سلام ایرانی جان،آیدین هستم. دوست عزیزم میدونین با نوشتن این سری از داستان‌ها چه خدمت بزرگی‌ به سایت لوتی می‌کنین؟ به لطف شما و این سری داستانها ( که یه تبلیغ غیر مستقیم حساب میشه و خوانندگان شما رو راجع به این سایت کنجکاو میکنه) آمار بازدید کنندگان سایت لوتی ( بهتره بگیم انجمن تا سایت) عملا به دو برابر رسیده و همچنین در آمدشون رو به دو یا سه‌ برابر قبل رسونده. در واقع شما با اینکار مدیر احمق و پر از فیس و افاده انجمن لوتی (منظورم پرنس ،این موجود بی‌ شعور) رو کلی‌ خوشحال کردین و می‌کنین. از من میشنوین این داستان‌ها رو تمومش کنین و به جاش قابلیت کپی کردن رو با اضافه کردن کد اسکریپت ضّد کپی کردن از کپی کنند‌ها بگیرین. شاد و پیروز باشین.

ایرانی گفت...

آیدین جان بی نهایت متشکرم از دلسوزی و راهنمایی شما . از این که این همه لطف و محبت نسبت به بنده و این مجموعه دارید . کاش آنها فهم و درک شما را داشتند . عیبی ندارد خدای به آن بزرگی قطع کننده روزی کسی نیست که ما بندگان ناچیزش بخواهیم روزی بندگان اورا قطع کنیم . درهر حال ما که منافع مالی نداریم و بخیل هم نیستیم وادعایی هم نداریم ولی آنان که باید متقلبین و متخلفین را بشناسند می شناسند . من قصد داشتم تا پنج شش قسمت دیگر این داستان را ادامه دهم ولی در حال حاضر از آنجایی که قصد دارم پرنس و پرنسس را هم وارد سکس و داستان نمایم و بلایی چون ابر 135 و خواهر و مادرش را بر سر این دو نفر هم بیاورم ممکن است هفت هشت قسمت دیگر هم طول بکشد و دیگر تمامش می کنم چون داستان را نمیشود ناقص ول کرد . خودمن هم از کار های دیگرم مانده ام و این یک داستان اضافی بوده که وارد کار هایم شده است . این روز ها سرعت این سایت یعنی لوتی بسیار کند شده و نمی توان مانور زیادی داد و به سرعت از این صفحه به آن صفحه رفت . تعجب می کنم که چطور خوانندگانش زیاد شده اند . اتفاقا خوانندگان ما هم نسبت به قبل از عید دو برابر شده اند . فعلا تا قسمت شانزدهم این داستان را آماده کرده ام و با ورود پرنس و پرنسس شاید حداقل تا قسمت 22 ادامه داشته باشد .سایت لوتی سایتی است که نیاز به تبلیغات ندارد . گسترده فعال و متنوع است و خود من از این گستردگی آن بار ها و بار ها گفته ام و منکر آن نمی گردم اما به خاطر عدم رعایت مسائل قانونی باید با آنان بر خورد شود و من علاوه بر مسائل سکسی مسائلی را هم که بابت کپی برداری و عدم رعایت موازین قانونی از سوی سایت لوتی بوده در داستانم بیان کرده ام و در قسمتهای آینده هم باز هم به نوعی دیگر اشاره خواهم کرد و مطمئن باشید پرنس و پرنسس خوشحال نمی شوند. تازه پس از پایان این داستان و مدتی صبر کردن اگر این رفتارشان ادامه داشته باشد داستانهای تیز تری خواهم نوشت ومن باز هم از شما سپاسگزارم به خاطر عنایتی که به این مجموعه دارید ولینک ضد کپی که در پیام قبلی فرستاده اید و باعث افتخار من خواهد بود که داستانهایم را با اشاره به ماخذ در سایت خود منتشز بفرمایید . شاد و سر بلند باشید ..ایرانی

دلفین گفت...

داداشم دمت گرم خوب جوابشو دادی

دلفین گفت...

داداشم حالا که اینجوری من باید ابمو بریزم رو سینه های مامانش بعد مامانش به طرف ابر بگه ببین چه ابی ریخت رو سینه هام بعد گوشی ابر میگیره وزنگ میزنه به دادش گلم ورسما معذرت خواهی میکنه

علی تنها گفت...

عالیه خیلی قشنگه.
دمت گرم ایرانی

دلفین گفت...

دادشم راستی یادم رفت وقتی دارم ارضا میشم عمه بیاد التمو بگیره که ابمو بریزم روسینه های مامانه ابر راستی دادشی مامانه ابر اگه از عمه حساب ببر باحالتر نمیشه راستی دادشم جریان معذرت خواهی هم یادت نره مرسی

ایرانی گفت...

با تشکر و سپاس بسیار از دلفین خوب و علی آقای مهربان ! البته آیدین عزیز از روی دلسوزی و توجه به من چنین حرفی زده وکاش درمورد بی شعور بودن مسئولین لوتی این نکات را به خود آنان هم می گفت برای من کپی کردن آثارم و قرار دادن آن در سایت خودشان تا به آن حد اهمیت ندارد که پوست کلفتی پررو بودن و طلبکار بودن آنها برایم مهم است و این که چرا برای دیگران ارزشی قائل نیستند . هرکه باید آنان را بشناسد می شناسد وبیشتر هم خواهد شناخت. من در حال حاضر دو قسمت بعدی این داستانو نوشته ام و فکر کنم یه عشقباری مختصر با مادر و خواهر داشته ولی این مطلبی رو که گفتی اگه نشد با دستکاری در این دو قسمت جورش کنم قبل از پایان داستان حتما ردیفش می کنم و لطف زیادی هم به من داری از این که می خواهی ابر عذرخواهی بکنه و علاوه بر عذر خواهی ابر , عذر خواهی پرنسس و پرنس یعنی مدیران سایت لوتی از بنده می باشد که این قسمت بد جوری آنها را خواهد سوزاند و جای خوشحالی برایشان نخواهد گذاشت . عیبی ندارد حالا که مشتریاشون زیاد شده اند ؟؟؟؟؟!!!!!!! بگذار این چند روزه هم زیاد باشند ولی تا اونجایی که من می دونم و واقعیت را باید گفت و مثل اونا ریا کار نیستم سایت لوتی نیاز به تبلیغات ندارد که من بخواهم این کار را انجام داده باشم . درهر حال بر یک طبل تو خالی بزرگ اگر بکوبی صدایی عظیم خواهد داشت ولی همان طبل با یک تلنگر خواهد ترکید . این سایت کاربران زیادی دارد که بیشتر آنها نکات قانونی را رعایت نمی کنند و انگشت شمارانی هم که رعایت می کنند به غیر از جاکسونر یا ژاکسونر که کاملا مراعات نموده , رعایتی نصفه و نیمه داشته اند که باز هم از آنها ممنونم و متشکرم . باز هم می گویم مجموعه لوتی به من نیازی ندارد بدون این چهار تا نوشته من سر پا بوده و بعد هم خواهد بود اما می خواهم به آنها گوشزد کنم که در عمل هم باید لوتی بود وفقط ادعای آن را نباید داشت .اگر ظلمی در سرزمین لوتی اتفاق می افتد باید با بر قراری عالت آن ظلم را از بین برد .اگر مدعی هستند که نمی دانسته این چنین ظلمی اتفاق افتاده حالا که می دانید چرا جبران نمی کنید . از غرورتان پایین بیایید مسئله خیلی فراتر از اینهاست و من به هر قیمتی که شده تا یک هفته دیگر این داستان را به داغ ترین وجه ادامه خواهم داد وتازه پس از آن این پایان کارنخواهد بود و حکم صادر شده برای سایت لوتی تعلیقی خواهد بود . دلفین جان و علی آقای گل صحبت بسیار است و بسیاری از مطالب می ماند برای پیامها و نظرات بعدی . کامروا باشید ...ایرانی

 

ابزار وبمستر