ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

راز نگاه 93

-عزیزم هر جوردوست داری لذت ببر. فقط باردار نشی ؟/؟ چه عیبی داره ما می خواهیم ازدواج کنیم . (راستش یک ماهی می شد که از قرص ضد بار داری استفاده نکرده بودم ) -فرشته من می خوام که راضی باشی و بشی . -دوستت دارم من که دارم پرواز می کنم پس با کیرت هم منو بفرست آسمون که با هم بپریم -بیا !همش مال تو .. دیگه سکوت بود و سکوت ومن جز به ترانه و هوس به چیز دیگری نمی خواستم فکر کنم . آهنگ روی تکرار قرار داشت ومن به یاد لحظه های غمی که کنار خونه کوروش منتظرش بودم واشک می ریختم احساس شادمانی می کردم . آدم تا سختی نکشیده باشه قدر لحظه های راحتی رو نمی دونه و من به یاد تمام رنجها و عذابهای زندگیم احساس خوشبختی می کردم . دیگه با شنیدن ترانه غریبه هلن احساس مظلومیت نمی کردم ... غریبه اومد از راه شد آشناترینم .. اومد که باشه عمری امید آخرینم . غریبه توی چشماش یه آسمون ستاره هس توی عطر نفسهاش زندگی دوباره س ... دوستت دارم غریبه , دوستم داری می دونم میخوام تا زنده هستم کنار توبمونم .. خدای من چی شد که خدامنوبا اینهمه گناه به این در جه از خوشبختی و آسایش رسوند .. نمیدونم کیر کوروش داشت چیکار می کرد .. وایییی کیرش  دیواره صوتی منو شکسته بودبا موهای بلند و بلوندم بازی می کرد یه موقعی رنگ موهای سرم به مشکی گرایش داشت . دیگه  نمی تونستم  فکرمو فقط به یه جا متمرکز کنم اگر هم چیزی داشت منو به آرامش و هیجان  می رسوند عشقبازی با عشقم بود . تماشای سینه های مردونه اش ,چشای قشنگش , صورت سفید و موهای صافش . -کوروش جون  یه خیلی باید منو بکنی . اونقدر منو بکن تا بهت بگم سیر شدم .  حالا دو سه دقیقه تا ته بکن بعد  همه کیرتو بیار بیرون که تمام کیرتو می خوام یک دفعه ببینم و لذت ببرم . همین پدر سوخته بود  که اون  دفعه به  من  ندادیش . -ناز من فرشته من به  همون حکمتی  که اون  دفعه  ندادمش این  دفعه  هم  حتما  یه حکمتی داره که  دارم  این  نا قابلو تقدیمت  می کنم . -من که نمی فهمم کیر  دادن دیگه  چه  حکمتی داره ؟/؟ -خب تو فرض کن رفتن  به  پیشواز عروسیه . -جوووون  قربون  کیر دامادم برم . یه خیلی  بچه ازت  می خوام ... کوروووششش  جووون  بزن راضیم کن  تشنه  ام اول  آبمو بگیر  بعدا بهم آب بده . آب بده می خوام ازت بچه داشته باشم . میگن  بیشتر بچه  های کوهستان  همه  دخترن . -نه بابا  این حرفا چیه . اولا دختر و پسر شدن بچه دست خداست تازه بیشترش بستگی به  نطفه مرد داره . مرد باید  چند ماه بیشتر از غذای  گرم استفاده  کنه . با این حال بازم فقط  احتمالش  زیاد میشه که بچه پسر بشه . -من نمیدونم  می خوام از کیرت  لذت ببرم حال کنم می خوام بیشتر باورم بشه که زیر کیر تو وتن توام . -اونقدر از این روز و شبا بعدا داریم که دلتو می زنه و دیگه  کوروش  کورو ش نمی گی . -نه کیر تو برام  همیشه تازه و موندنی و خواستنی  می مونه مگر این  که خصلت  تو مثل بقیه مردا این جوری باشه . می کشمت  اگه بخوای ازم سیر شی . دوستت دارم با همه احساسم و با ذره ذره وجودم . هیچوقت تنهام نذار بکن  منو کیرتو بکش بیرون و دوباره بذارش تو . بذار من  لغزندگی هوسمو روی کیر گرم و داغ تو ببینم . کیر تو تب منو بالا برده داره منو می سوزونه . آخ که کس تشنه  من  آبتو می خواد . تبش باید بیاد پایین .وگرنه خطرناکه . بزن عزیزم .. عشق من .. منو بکن . دوستت دارم  من بدون  تو می میرم . بکن منو .. ادامه بده .  من دیوونتم . ببین در اختیار توام تیکه تیکه ام کن . کسسسسسمو گشاد کن . گردش کن . جرررررششششش بده نازشششش کن بوسسسسسشششش کن .. مالل توست . .تو عزیزم مال تو که عاشقتم  فدایی اتم . فقط تو چرا ازم جدا شدی دوباره بیاروم . دیوونه شده بودم . هر لحظه از کوروش  می خواستم که یه جور مخصوصی به من حال بده و حالت  قبلی  رو عوض می کردم . آخه  مگه می شد در ان واحد  چند مدل کار ازش خواست ؟/؟می گفتم باید کیرتو تا آخر بکشی بیرون من ببینم دوباره بفرستیش تو . بعد دوباره می گفتم باید روی من بخوابی تا هر دوتامون دستامونو دور کمر هم حلقه بزنیم ومن بتونم کاملا تسلیم تو شده و لبات رو لبای من قرار بگیره . -فرشته جون فردا و پس فردا و پس این فردا ها رو که از ما نگرفتن ... بیچاره راست می گفت . من طوری رفتار می کردم که انگار این آخرین  عشقبازی ماست . در حالیکه این تازه اولش  بود و من  به خوبی  می دونستم که سالهای سال  در کنار او از این لحظه  های شیرین  فراوان  خواهم  داشت . لحظه  هایی  که  منو به اوج تمتع  و آرامش برسونه وسالهای رنج و عذاب رو از یادم ببره  . و گناه  دوماهه منو که  به رحمت  خدا امید وار بودم که  منوببخشه .. جرات  اینو نداشتم  که از عمق  فا جعه برای  کورو شم بگم . لزومی  هم نداشت  وقتی  که به من گفت گذشته تو برایم مسئله  ای نیست مگه مرض داشتم  سری  رو که درد نمی کنه دستمال ببندم ؟/؟.. ادامه دارد . .نویسنده .... ایرانی 

2 نظرات:

دلفین گفت...

عالیه داداشم ادامه بده

ایرانی گفت...

متشکرم دلفین خوبم ! هفت قسمت دیگه مونده ..ایرانی

 

ابزار وبمستر