ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مامان آمپولی من 30

خیلی ها داشتند به بدن لخت من و لیدا نگاه می کردند . زیر نور خورشید و پوست براق و مخصوصا کون براق و ژله ای لیدا خیلی تحریکم کرده بود . دستمو گذاشتم رو کون آغشته به شن خانوم دکتر لیدا .. کف دستمو گذاشته روش آروم می غلتوندم لیدا چشاشو می بست و باز می کرد . زیر دستا و نوازشهای من داشت خوابش می برد . -رویا جون . نمی تونم تکون بخورم همه جای تنم .. بیشتر از همه جا کوسم و زیر سینه هام داره می لرزه . لبمو گذاشتم رو لباش  اول خیلی آروم بهش گفتم که خیلی دوستش دارم و بعد ش سریعتر و با چسبندگی بیشتری لباشو می بوسیدم . . دهنمو گذاشتم زیر گوشش و گفتم لیدا جون یه خورده از شن کونتو بکشم طرف کوست غیر بهداشتی نمیشه که .. -هر کاری که فکر می کنه سر حالم می کنه درسته . این که چیزی نیست رویا جون . اگه یه کیر ایدزی هم داشتی می گفتم که بکنش تو کوسم و هر بلایی رو به جون می خریدم عزیز دلم . راستی راستی سالی که نکوست از بهارش پیداست . کوسش خیلی خیس کرده بود و یه لغزندگی خاصی داشت وقتی باکف دست شنی چوچوله هاشو می مالوندم صدای ناله های لذت و هوسش ساحلو پر کرده بود . جمیله  مغرور با حسرت و حسادت بهمون نگاه می کرد . یکی دوبار قصد جلو اومدن داشت و می خواست خودشو نخود تو آش کنه که لیدا اونو از خودش روند و گفت دختر بیکار نشین خیلی ها دارن سماق می مکن . یه خورده برو سر وقت جوونای دیروز بهشون حال بده و خودتم حال کن ... وقتی لیدا جونو با یه مالش و ماساژنرم و بوسه ها و نوازشهایی با تمام وجود آماده آماده اش کردم اونو به طرف خودم بر گردونده و طاقبازش کردم . فضای کوسش پهن تر بود و هیکلش هم درشت تر . واسه همین وقتی پاهاشو به دو طرف باز کردم کوسمو خیلی راحت تر می تونستم رو کوسش بکشم و با مالش و فشار های کوس رو کوس اون دوتایی مون داشتیم حال می کردیم .  دو نه های شن رو کوس اون به کوس منم لذت می داد منم دیگه نمی تونستم جلو ناله هامو بگیرم . خودمم داشتم لذت می بردم . لیدا طوری حشری شده بود که از طرف مقابل اونم خودشو رو کوس من می کشید . یه چیزی تو مایه های اثر کیر ویبره . با این تفاوت که دور تماس کوس به کوس ما  به اون حد کیر ویبره که ما رو از هوس فریادی فریادی کنه و یهو ما رو به ار گاسم برسونه نمی رسید .. دستای لیدا رو دادم بالا و رو شنا به طرف هوا دادم . زیر بغلشو غرق بوسه های آروم خودم کردم . هم خوشش میومد و هم قلقلکش . یه چند دقیقه ای که این کارو انجام دادم دستاشو دور گردنم گذاشت و سرمو به  سرش نزدیک کرد و این بار اون بود که بوسه لب به لبو شروع کرد .. سینه هام به سینه هاش چسبیده بود و اونا رو رو هم می گردوندم . دست لیدا رفته بود رو کونم . -رویا چیکار کنم که خوشت بیاد .. انگاری همه گوش وایساده بودند که ببینن این زنه چی داره میگه . سر و صدای تعجب از گوشه و کنار بلند شد . یکی می گفت ببین بادش خوابیده .. صدای عزیزو می شنیدم که می گفت این دختر منه .. مامان می گفت دختر منه و نوه توهه .. و فریده جونم می گفت عروس منه بالاخره میاد پیش خودمن .. -پسرت که بر گرده امریکا دوباره میاریمش پیش خودمون .. هنوز هیچی نشده بود داشتند منو بین خودشون قسمت می کردند واسه این که حواسم پرت نشه سعی کردم دیگه به حرفای کسی توجه نداشته باشم و به کار خودم ادامه بدم . ..  -لیدا جون میریم سایه ؟/؟ -هر جا توبگی عزیزم .اگه بگی تا جهنم هم باهات میام . من و لیدای گر گرفته رفتیم یه گوشه ای که یه سایبون و سایه ای داشت . -رویا عزیزم من میخوام با دستای تو ارضا شم . با تو تو .. فعلا نمیخوام کیر قلابی حالمو جا بیاره . اگه دوست داری می تونی با اونا بهم حال بدی . هیشکی مث من نمی تونست فن دست تو کوسو به خوبی انجام بده . البته دستام یه خورده نسبت به گذشته چاق تر شده بود . باید چند تا تکنیک دیگه رو هم به کار می گرفتم تا در مواقع ضروری ازش استفاده کنم . من برای موفقیت و این که  پیش بقیه سر بلند باشم خیلی زحمت کشیده بودم . دیگه مثل دو تا عاشق سخت تو بغل هم می لولیدیم و تو شنهای ساحل می غلتیدیم .  دوتایی بهم چسبیدیم . اون دستشو گذاشت رو کوس من و منم همین کارو با کوسش انجام دادم . هر دو کوس خیس خیس بود . -رویا جون یه حالی شدم . فقط میخوام منو به اونجایی برسونی که فریادم برسه به اون ور آب .. آب کوس من این شنا رو بسوزونه . .. به خودم گفتم رویا عیبی نداره یه بار دیگه از این شگردت استفاده کن بعدا یه فنهای دیگه ای هم واسه خودت درست کن ..لبه های کوس لیدا رو بازش کرده کف دستمو گذاشتم وسطش و حرکت دورانی رو از دور کند شروع کردم ... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی

2 نظرات:

دلفین گفت...

دمت گرم دادشی هرچند این داستان برای خانماست ول ماهم میخونیم

ایرانی گفت...

لطف داری داداش . هفته دیگه قسمت آخرشه .ولی همونجوری که قبلا هم گفتم به جاش بازهم داستانهای لز بینی می نویسم . کامیاب باشی ..ایرانی

 

ابزار وبمستر