ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فقط یک مرد 27

اگه تا یه ماه پیش به من می گفتند که ممکنه یه همچین روزایی داشته باشم و میون دو تا زن کاملا لخت گیر کنم و خودمم لخت باشم و ندونم که زودتر  کدومشونو میل کنم پیش خودم می گفتم که حتما منو دست انداختن . راستش شبا همش به فکر زنای لخت و سکسی می خوابیدم شاید نصفه شبی یه خوابی ببینم و  این جوری به مرادم برسم . ولی بیشتر وقتا خبری از خواب هم نبود . چون غذای درست و حسابی نمی خوردم که  زیادی آب من نصفه شبی توی خواب تبدیل به فیلم سکسی بشه و ازم بریزه . ولی حالا میون دو تا زن بودم . هم هوس فرار داشتم وهم هوس گاییدن اون دو تا زنو . علاوه بر لوبیا غذاهای متنوع هم خورده بودم و ظاهرا این نصفه شبی هم از خواب سیر شده بودم . فکر فرار هم به سرم زده بود ولی کجا می رفتم . یه مثالی هست که میگه درویش هر کجا که رود سرای اوست . حالا منم شده بودم  مثل یه درویش . سرم بود طرف دختره . حس کردم کیرم داره از لاک دفاعی میاد بیرون .. کیرم یواش یواش رسید به لاپای دختره . لبمو گذاشتم رو صورتش و یواش یواش بوسیدنشو شروع کردم .. دیگه همه غمها و هرج و مرج های روز های اخیر از یادم رفته بود . کاخ ریاست جمهوری و استادیوم سر پوشیده و طالبان و سرخپوستان و..... حالا که  از خواب و غذای خوب بهره داشتم فقط کوس می خواستم . این کیرم خیلی معتاد شده بود . اعتیاد هم بد چیزیه . دوستایی داشتم که به سیگار و مشروب و بعضی هاشون هم به تریاک معتاد بودند و من همش اونا رو مسخره می کردم حالا من خودم داشتم به کوس  کردن و سکس معتاد می شدم . دستامو دور کمر دختر جوونه که بعدا متوجه شدم اسمش مریلینه حلقه زده و اونو که بیدار شده بود داشتم با خودم هماهنگ می کردم که دیدم مادرش جین از پشت دستاشو دور کمرم حلقه کرد و از پشت پا و کونم دستشو به کیرم رسوند وبا یه دست دیگه اش از بالای گردنم و کمرم شروع کرد به نوازش و یواش یواش رسید به کونم و انگشتشو طوری گذاشته بود رو سوراخ کونم و با کیرم بازی می کرد که هوس مثل  جریان برق تمام تنمو لرزوند . این مدل سکسو دیگه این چند روزه تجربه نکرده بودم و برام خیلی جالب بود که دو تا زن  اونم مادر و دختر با هم کنار بیان و بیان سر وقت من . احساس کوفتگی خاصی می کردم . دوتایی شون یه حرکتی به خودشون داده و منو وسط تخت درازم کردند . مثل یک کشور اشغال شده منو قسمت کرده هر کدومشون یه گوشه هایی از منو گرفته و همراه با ماساژطوری بهم حال می دادند که اصلا دلم نمی خواست از جام تکون بخورم و دوست داشتم به همون شکل تا صبح بخوابم و هر وقت احساس کردم دیگه ریلکس و آماده شدم دست به کار شم . مریلین کیر منو گرفت و گذاشت تو دهنش و جین هم با موهای سینه ام ور می رفت . و خودشو به صورتم چسبوند و لبمو بوسید و با یه بوسه چسبون حس داغ و داغ تری رو در کیر من که تو دهن مادرش بود به وجود آورد . از کیف زیاد خیلی خواب آلوده و خمار شده بودم . دیگه خیلی تنبلم کرده بودند . چه حالی می کردم . یه آهنگ ملایمی هم تو فضای اتاق خواب به گوش می رسید . فکر کنم مرد خونه یعنی شوهر جین و بابای مریلین از یه گوشه ای گاییده شدن زن و دخترشو می دید و لذت می برد . به نظرم  یه چند دقیقه ای خوابم برد . چون وقتی به ناگهان از اون حالت سابق لب به لب خاج شدم که حس کردم لبای مریلین وارونه رو لبام قرار گرفته تو نگو که دختره کونشو گذاشته روسرم و کوسش رو دهنم قرار گرفته که من فکر کردم لبش تغییر مسیر داده . دیگه باید تنبلی رو کنار میذاشتم و دست به کار می شدم . کوس مریلین خیلی خیس کرده بود . چقدر خوشمزه بود . گاییدن کوسهای مفت واقعا عجب حالی می داد . یه چند درصدی هم درجه مقاومت کیرم بالا رفته بود از بس این روزا آبم اومده بود . کف دوتا دستمو گذاشته بودم رو دوتا قاچ کونش و یه خورده فاصله رو با چشام طوری تنظیم کردم که بتونم کون خوشگل و برش و چاک وسطشو ببینم هر چند کوسشو انداخته بود رو دهنم و در حال لیس زدن اون بودم . داشتم فکر می کردم کیر من اول نصیب کدوم کوس میشه . اگه می خواستم فرو کنم تو کوس دختره باید کیرمو از دهن مادره بیرون می کشیدم و این به نوعی بی ادبی حساب می شد . مگر این که خودش دهنشو از روکیرم در می آورد و من فوری می افتادم رو مریلین و کیرمو می کردم تو کوس دختره .. فقط منتظر فرصت بودم .. ولی این جین از اون حرفه ای ها بود . می خواست سر گل کیر منو واسه خودش داشته باشه . وقتی دهنشو از رو کیرم ورداشت اومدم تا به خودم بجنبم اصلا نفهمیدم چه جوری در یک آن اومد رو من نشست و کوس خیسشو گذاشت رو کیر من وطوری با ورود کیرم به کوس جین حال کردم که انگار این من نبودم که شونزده هفده ساعت پیش کبوتر صحرا رو گاییدم . ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

دلفین گفت...

داداش گلم این داستان هم داره عالی پیش میره دمت گرم

ایرانی گفت...

درود بر تو دلفین جان با نظرات گرمت ..ایرانی

 

ابزار وبمستر