ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرکی به هرکی 103

تنها کیری که یه خورده می شد اسمشو گذاشت کیر همونی بود که می خواست توی کوس آرمیلا خواهر نازنینم بره . ولی قیافه این مامان جونم خیلی خنده دار شده بود . نمی تونستم کاری براش کنم . مهر آسا از همه شون هیجان زده تر بود . -دختر تو انگار کیر نخورده ای .-نمی دونی وقتی داداش اومد سراغ من و گفت که تو طلب منو کردی من چقدر خوشحال شدم . انگاری که دنیا رو بهم داده باشن . کیرمو گرفتم طرف دهنش و گفتم هنوز کو تا به دنیا برسی -می دونم بهش می رسم عزیزم . بهش می رسم . کف دستشو دور کیر کلفتم حلقه کرد و اونو فرو برد تو دهنش . مامان از اون چند متری چشمش به کیر من بود که مهر آسا چه جوری با حشر و هوس خودش داره اونو ساک می زنه .. یه دستی براش تکون داده و گفتم مامان خوب با خارجکی ها حال می کنی -یادت باشه این دومین باریه که منو دست میندازی -مامان !غلط !من کی از این کارا کردم . مامان رو کیر چینگ سوار بود . کیر مشخص نبود . دقیقا معلوم نبود که رفته تو کوس مامان یا همون بیرون به زیر شکمش چسبیده .. مهر آسا رومو بر گردوند . یعنی این که حواسم باشه به اون . کیرمو از دهن خواهر مهرزاد خان کشیدم بیرون و لباشو بوسیدم . -جاااااان اون لباتو . چه کوسی داری . دستمو گذاشتم لای پاش . -ببینم این رستم خانو از کجا گیر آوردی .. مهر آسای ناز و بی زبون من . -از شانس ما بود دیگه . از لبای مهر آسای گلم یواش یواش اومدم پایین تر . جون عجب سینه هایی .. راستش نمی دونستم مهر آسا جونم شوهر داره یا نه ... به کوسش که رسیدم با این که یه خورده تپل می دیدمش ولی انگار دو طرفش تراز به نظر نمی رسید . بی اختیار خنده ام گرفته بود . داشتم به این فکر می کردم که نکنه یک کیر کج اونو گاییده باشه . با همه اینها جون می داد برای لیسیدن و یک میک زدن دبش و جانانه . هیچ عجله ای هم نداشتم که مهر آسا رو زودتر از دستش بدم . چون اون سه تا زن دور و برمو یعنی مامان و خواهر و دختر عمومو به اندازه کافی گاییده بودم .-عزیزم چه هیکل نازی داری . کوست هم خیلی خوش فرمه . -یه خورده انحراف داره نه ؟/؟ -مهم اینه که اون داخل و سوراخش انحراف نداشته باشه .. ببین این کیر رو می بینی همه کوسهای دنیا رو صافش می کنه . -پس بیارش بیارش . من با همون یه بار ردیف میشم . یه بار منو گاییدی ولی هنوز کیرتو توی کوسم نکرده اونو بیرون کشیدی . حالا تا هر چقدر که دلت بخواد می کنمت . تا هر وقت که تو بگی . تا هروقت که تو بخوای و دوست داشته باشی .-پس معطل چی هستی زودباش که دلم رفت . دیگه با خودم عهد بستم که تا اونجایی که می تونم فقط حواسم به کار خودم باشه . هرچند نمی تونستم تو گوشم پنبه فرو کنم ولی چشامو می تونستم فقط روی مهر آسا زوم کنم .در حالی که با هوس توچشاش خیره شده بودم و در نگاهش التماس موج می زد کیرمو یه   فشار دادم به کوسش .. داغ و نرم و خیس و چسبون .. تنوع هم رو من خیلی اثر میذاشت . یه تیپ خوشگل و ناز و جدید با یه کوس دیگه . این خودش به تنهایی کافی بود که من بتونم از سکس خودم لذت فوق العاده ای ببرم . خوب حواسم بود که سرمو بالا نگیرم . یه جنس اعلا به تورم خورده بود . دیگه یواش یواش بعضی حساسیتها رو باید کنار میذاشتم . خواهر و مادر و عشق من آهو صبح تا حالا چند بار گاییده شده بودند حالا یه بار دیگه چه فرقی می کنه . درعوض خودم با اعصابی راحت داشتم حال می کردم تاکی باید غصه اینو داشته باشم که انواع و اقسام کیر ها میان رو کوس فک و فامیلام . ولی خودمونیم گاهی به کیر های کلفت بقیه حسادتم می شد هرچند به  مال من نمی رسیدند ولی خب دیگه با این حال بی غیرت نبودم . اما ما اینجا نیامده بودیم که حرص بخوریم . از پریسا هم خبری نداشتم . واقعا جای زن داداش گلم خالی . بابا و داداش و زن عمو و عمو و .. بقیه دست اولها هم معلوم نبود کجان . در هر حال هیشکی به کیر و کوسش سختی نمی داد . حتی این چینگ چینی هم به اندازه و توان خودش داشت از این مجلس حال می کرد . -هی آریا جون . ببینم حواست به منه یا رفتی به یه عالم دیگه ای . -نه عزیزم من در عالم تو هستم . یه لحظه بی اراده چشمم افتاد به اطراف و جالب اینجا بود که در یک نظر هر سه گروه دیگه رو دیدم . مهرزاد چه جور کمر آرمیلا رو چسبیده بود و از پشت محکم به کوس آرمیلا فرو می کرد . خواهرم طوری جیغ می کشید که انگار صبح تا حالا کیر نخورده . حلقه کوس آرمیلا و کیر مهرزادو که اون داخل دیدم یه جوری شدم . هوس کردم که بازم خواهرمو بکنم و  با قدرت و هیجان بیشتری مزه این سکس رو از زیر کوسش در بیارم و خودم بهش حال بدم . یعنی اونو فقط به خودم وابسته کنم .. ای آریا ولش کن .. رستم که با کیر نصف و نیمه اش داشت آهو رو می گایید و مامان هم که در همون وضعیت قبلی خیس عرق شده بود . منم در جا به مهر آسا گفتم که در یک حالت قمبلی و زانو زده کونشو بگیره طرف کیرم تا از همون طرف فرو کنم توی کوسش . و این جوری منم بتونم کلفتی کیرمو که داره میره توی کوس مهر آسا به رخ داداشش بکشم ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر