ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

یک عروس وهزار داماد 38

اوهههههه اسسسسی همیششششه بهششش برسسسسسی -وای شکوه عجب کوسسسسی .. فعلا که بهش رسیدم .. فعلا که جز این هیچ کس و کوسی رو نمی خوام . -نههههه نگو نگو .. دیوونه ترم نکن . تو زن داری منم شوهر دارم .. -شکوه تو زن من وومنم شوهر تو ..-فدای کیر شوهرم . ولم نکن . همین طور بچسبون و بکن توش و درش بیار . کیر تازه و تازه نفس اسی بهم حال می داد . دلم نمی خواست حالا حالا ها کیرشو از تو کوسم بکشه بیرون -اسی همون داخل داشته باشش . ولش نکن . فقط بکن فقط بکن . از زن برادر زنت لذت ببر . منم  با شوهر خواهر شوهرم کیف می کنم . اسی رو من دراز کشید و لبامو با لبای خودش بست . دیگه نمی تونستم حرف بزنم چقدر لباش هم خوشمزه بود . بوسه داغ و شیرینش کوسمو بیشتر می سوزوند . آتیش رو آتیش  می ذاشت . دلم می خواست دهنم باز بود و ساختمونو می لرزوندم . پس از این همه سال بازم وقتی یه مردو می دیدم می لرزیدم . نمی دونستم چیکار کنم . با این که بر خودم تسلط داشتم و دست شیطونو از پشت بسته بودم ولی هیجان و لرزش درون داشت منو از پا در می آورد . شاید تنها چیزی که لرزش خاصی در من ایجاد نمی کرد این بود که یه روزی فرشاد از همه این جریانات با خبر شه . با جفت لبام هر یک از لبای اسی خوشگله رو می مکیدم و اونم همین کارو با هام انجام می داد و با خوشی بوسه کیرشم اون زیر حرکت می داد . دستشو هم به کار انداخته اونو بالای کوسم می کشید -نهههههه اسی اسی . با این کارت بیشتر داری آتیشی ام می کنی . اصلا خنک نمیشم . مثل این که دوست داشت در سکوت باهام حال کنه چون دوباره فاصله لبهامونو بست . دستاشو دور کمرم حلقه زد و با مالش دور کمرم و سینه هام منو به رقص آورده بود . وقتی شروع کرد به بوسیدن زیر گلو و صورت و گونه هام و لبامو آزاد کرد این بار دیگه بی خیال همه چی با فریاد هام اونو سرحال ترش کردم . -شکوه چقدر تو حشری هستی .. می ترسم ولت کنم .. -نههههه نهههههه این حرفو نزن فقط کیر تو می تونه آتیش هوس منو کنترل کنه .. فکر می کنی من به اسی جون خودم خیانت می کنم ؟/؟ دلم می خواد جلو فرشاد همچین بکنی تو کوسم تا اون بفهمه معنی زن داری , گاییدن و ارضا کردن زن چیه . دلم می خواد جلو اون کونمو جرش بدی . یه جوری باهام حال کنی که اون چشاش در آد . حال کنه .. هم بسوزه از این که یکی دیگه داره به زنش حال میده هم اون قدر کیف کنه که کیرشو در آره و باهاش جق بزنه . دلم می خواد آب کیرتو اون قدر رو تنم رو سینه هام و شکمم خالی کنی که اون ببینه که تن زنش با آب یکی دیگه سفید شده مث یه دشتی که روش برف نشسته باشه . شکم خودمو از نظر صافی به یه دشت تشبیه کرده بودم .. -شکوه مثل این که خیلی دوست داری بازارمون خراب شه --نمی دونم نمی دونم اگه بدونی چقدر خوشم میاد بالاخره یه آدم که می تونه از رویا ها و آرزوهاش بگه -آره عشق من عزیزم تو آزادی هرچی دوست داری می تونی بگی می تونی . می تونی ..-فدای تو اسی . بگو چی می خوای تا بهت بدم -هر چی که خواستم بهم دادی شکوه . فعلا که دارمت -داشته باش نذار در بره . -اون که خودش بهم چسبیده و نمیذاره که من در برم . راست می گفت . وقتی که ازم فاصله می گرفت خودمو بهش می چسبوندم .  چطور می تونستم اونو کنار زنش یعنی خواهر شوهرم ببینم . حالا یه انگیزه بیشتری داشتم از این که از فرشیده بدم بیاد . -ببینم اسی اندام من قشنگ تره یا فرشیده -تو تو با این که چند سال ازش بزرگتری و یه شکم زایمان کردی ولی خیلی توپ تری . اون کون گرد و تپلت یه بر جستگی خاصی داره که من تو هیچ زنی ندیدم . زیر دامن و زیر شلوار و مانتو همه شون اون حالت هوس انگیز رو نشون میده -کدومش بیشتر حشریت می کنه .. -لختش لختش مثل حالا که همه شو بریزی بیرون -اگه بخوای همیشه برات می ریزمش بیرون . من مال تو میشم و تو مال من میشی ..-مگه حالا این طور نیست شکوه -آهههههه چرا چرا اسی جونم من چی دارم میگم .. بازم بگو بازم از اندامم بگو بگو بازاز کجام خوشت میاد . -از این شکمت که تخت و صافه . مثل دختر بچگی هات . چقدر خوشم میاد که زنا این مدل شکمو داشته باشن . -اسی خجالت نمی کشی ؟/؟ مگه چند تا زن می خوای داشته باشی که این جور حرف می زنی . مگه با چند تا بودی .-واسه چی می زنی . قبلا هر چی بوده گذشته . تو که می دونی من حالا فقط مال توام . وقتی با این حرفاش کیرشو هم توکوسم حرکت می داد دلم می خواست همونجا می موندم تا فرشاد برسه و من بی خیال عالم نشون بدم که زندگی من بدون اون دنیای دیگه ایه . چون هنوزم گاهی که با خودم خلوت می کردم و به خود و زندگی خودم می اندیشیدم دلم هوای کامی از دست رفته امو می کرد . تا حالا سه تا کامی تو زندگیم داشتم . عشقی که از دست داده بودم .. اولین مردی که باهاش سکس داشتم یعنی دوست شوهرم که بابای کامی من می شد و پسرم کامی که منتظر بودم زودتر بزرگ شه و به مامانش حال بده ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر