ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرکی به هر کی 108

-حالا نمیشه این قدر قهر نکنی و ناز نکنی ؟/؟ می خوای چیکارم کنی پریسا جون . تنبیه می کنی کوستو نمیدی ؟/؟ -اینم از اون حرفاست . کاری می کنی که من به تو بچسبم و نذارم دنبال بقیه راه بیفتی -فکر نکنم ازت بر بیاد . تو خیلی مظلوم و گوشه گیر تنشون میدی -فکر کردی سیاست منو ندیدی -اوناهاش اون که خواهرمه و اونجا نشسته از هر سیاستمداری سیاستمدار تره .. ظاهرا این آرمیلا گوشش متوجه ما بود . -پریسا حواست هست که داداشمو اذیت نکنی ؟/؟ اون خودش صاحاب داره . تو که زنش نیستی این قدر سر به سرش میذاری --آرمیلا زیر کیر مهرزاد نشستی خوب بلبل زبون شدی . فکر نکن ما کیر نخورده ایم . اون وقتا که دهنت بوی شیر می داد دهن ما بوی کیر می داد -معلومه سن مادر ما رو داری .. معلوم نبود این پریسا رو چه حسابی این حرفو زده بود که بقیه یه لحظه از حاضر جوابی آرمیلا خندیدند . واسه این که از دل زن داداشم در بیارم بوس دادنای خودمو به سر تاپاش شروع کردم . -پریسا اگه حالتو گرفتم و تو هم می خوای حالمو بگیری و بهم نرسی من حرفی ندارم . حاضرم هر جوری که دوست داری تنبیهم کنی . من که اعتراضی ندارم . -داداش این قدر روش نده . اون داره واست ناز می کنه . اون واسه این که کیرتو بکنی توی کوسش داره پر پر می زنه . -آریا به این خواهرت یه چیزی بگو . مثل این که یادش رفته چه بلایی سرت آورده . نمی دونم این چرا همش دوست داره با یکی بپیچه . من اگه بخوام حالشو می گیرم . -پریسای گلم تو کوتاه بیا . بیا از لحظه های خوش خودمون لذت ببریم .  تا چند ساعت دیگه میریم تو چهار دیواری خودمون و دوباره باید بریم تو تشکیلات زندگی . اومدیم این جا خوش بگذرونیم و تفاهم داشته باشیم . نگاه کن مامانو چطور داره زیر کیر دامادش شوهر آرمیلا خوش می گذرونه . ببینم اصلا می دونی آرین و بابا کجا هستند ؟/؟ زندگی یعنی کیف و حال . کی به کیه .. دستمو مالیدم به کوس پریسا و گفتم این اگه سر حال و تنظیم باشه همه جات تنظیمه .. زن داداش ناز منم دستشو به کیرم مالوند و گفت آریا جون این تو تنظیمه ..؟/؟ کیرمو به کوسش مالیدم و گفتم حالا با یه حرکت و یه روبوسی این دو تا همه چی تنظیم میشه . بازم متوجه شدم که آدم هر چقدر در سکس خسته شه اگه کس دیگه ای رو بکنه و طرف سکسشو عوض کنه همین تنوع سبب میشه که تا حدود زیادی احساس خستگیش در بره و منم نسبت به پریسا همین حسو داشتم .. -جووووون زن داداش انگار نسبت به دفعه اولی که گاییدمت هیچ فرقی نکردی . همون جور آتیشی و داغ و خوشگل و خواستنی هستی -و هوس انگیز -عزیز دلم وقتی همه این چیزایی رو که گفتم هستی حتما هوس انگیز هم هستی دیگه . -نمی دونم نمی دونم فقط بغلم کن . بغلم کن منو بکن .. زودباش .. -پریسا حالتت مثل کیر نخورده ها می مونه . ..-نمی دونم چرا امروز هر کی به پستم خورده همه بی عرضه و فقط به فکر خودشون بودند . همین که خودشونو خالی می کردند منو ولم می کردند . لعنت بر این شانس تا رفتیم کیرمونو بکنیم تو کوس پریسا جون موبایلم زنگ خورد . فقط موبایلو برای شب  در اختیار ما گذاشته بودند که اگه توافقی بخواهیم به چادر هم سرک بکشیم از این نظر راحت باشیم . وای بازم لعنت بر من اصلا چرا گوشی رو گرفته بودم . به شماره اش دقت نکرده بودم . صدای یه زن بود . گفتم حتما یکی از اونایی که هوس کیر منو کرده و می خواد که بیاد اینجا . راستش ما دیگه جا نداشتیم و کم نمونده بود که بیفتیم سر و کول همدیگه . از بس دور و بری هام سر و صدا می کردند که بکن .. بکن بگیر .. و اوووففففف و هووووففففف می کردند من دیگه متوجه نمی شدم طرف چی میگه .. رفتم تو راهرو .. ببینم جریان چیه .. وااااییییی عجب گندی .. خواهرم کوچیکه ام آنیتا بود که یه سالی ازم کوچیک تر بود . چه خاک بر سری شده بودم . کاش این صداهای سکسو نشنیده باشه . تازه اون چه می دونه چی به چیه .. -داداش دلم واست تنگ شده بود گفتم یه تماسی بگیرم -آنیتا نصفه شبی ؟/؟ -خب می دونستم این وقت شب بیداری و رو کامپیوتر نشستی و یا داری چت می کنی یا این که سرتو یه جوری با سایت ها گرم کردی . -خب آنیتا  چی شد یاد من کردی -گفتم که دلم واست تنگ شده بود . خوب درس منو تنهایی مامان بزرگو بهونه کردین و منو از سر خودتون وا کردین -منظورت چیه آنیتا ما هر کاری کردیم واسه خودت بود .. یعنی چه این دختره چرا امشب این جوری شده بود . یعنی اونم فهمیده ما بکن بکن داریم . ؟/؟ تازه اون که نمی تونست بیاد مجلس ما . چند ماه مونده تا به 18 برسه و تازه هنوزم دوشیزه هست . بعد از 18 هم باید بی پرده باشه تا بتونه بیاد به مجلس .. نههههه من اصلا دلشو ندارم که اونو تو ی این جور جا ها ببینم .. نمی دونم چرا یه مظلومیت و معصومیت خاصی داشت که باعث می شد اونو تا حد پرستش دوست داشته باشم . راست می گفت خیلی بی معرفت شده بودم . این کوس کردنا و تفریح زیادی منو از یاد اون غافل کرده بود . .... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

1 نظرات:

ایرانی گفت...

آره داداش جان کل پاسخهای چند روزه اخیر به نظرات خوانندگان محترم سایت لوتی تا این لحظه در ذیل داستان فقط یک مرد 139 آورده شده که ضمن تشکر از زحماتت امیدوارم با موفقیت این روز های سختو پشت سر بذاری و در همه امور زندگی پیروز و سر بلند باشی ...ایرانی

 

ابزار وبمستر