ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

به دادم برس شیطان 47

عارف هنوز یه انگشتش داخل کون منیره بود و کیرشم داخل کوس اون .. -اووووففففف خواهر خواهر اگه بدونی چه ثوابی داره در این محیط به نیاز مندیهای جامعه جواب دادن . البته من دوست ندارم تو خواهر گلم جز به داداش عارف جوابگوی کس دیگه ای باشی . -برادر! برادر عارف . رابطه برادر خواهری ما در دل آسمونا بسته شده . اگه بدونی من چه صفا و عشق و حالی دارم می کنم . منیره در عین این که چشاشو بسته بود تا از گاییده شدنش نهایت لذتو ببره داشت به این فکر می کرد که باید کاری کنه که اینجا اگرم تبدیل به جنده خونه شد کسی نفهمه . حالت جندگی خودشو فقط واسطه طرف روبرویی داشته باشه. هیچوقت رازشو با کسی در میون نذاره . بیشتر از دو نفر هم نباید وارد یه معرکه شن . یعنی دو تا مرد نباید از وجود هم به صورتی با خبر باشن که یکی بدونه که اون یکی هم منیره رو میگاد و با هیچیک از زنا هم نباید دختر خاله شه . چون این اسلامی های جوراب ساق بلند که بیشتراشون بوی گند عرق میدن اگه پاش بیاد از هر چی جنده هم جنده ترن اون وقت بازار اونو هم خراب می کنند . تازه منیره مگه چقدر کار داره اینجا روزی چند ساعت اونم بعد از نماز ظهر می تونه بره . . چقدر خوشش میومد از این که عارف کف دستشو گذاشته بود رو کوسش و با التهاب و هیجان داشت اونو می گایید . بیشتر یا همه اونایی که تا حالا اونو گاییده بودند ازش جوونتر بودند . چه حالی هم می کرد . عارف یک ریز و با سرعت داشت اونو می کرد و منیره هم  دو تا کف دستشو گذاشته بود جلو دهنش تا جلو جیغشو بگیره . در تمامی مدت زندگی مشترکش با شوهرش این همه ارگاسم نشده بود که در این دو ماهه اخیر به این فیض نائل شده بود . -عارف جوووووون -جووووووون یاد میدی به من با کامپیوتر چه جوری کار کنم ؟/؟ -چرا که نه .. حالا یه خورده با حرکت این عادت کن . -این دیگه چیه کیرتو میگی ؟/؟ -اوخ نگو دلمو بردی .. چی میشد منم روزا میومدم وردست تو کمک منشی می شدم . منیره با خودش گفت درسته کیر باحالی داری ولی اون باید از هر باغ و بستانی یه گلی بچینه و بره . به هر جا رسید و یه خوش تیپی رو که دید یه حالی بکنه و بره . دنیا جای عشق و حاله . تا کی این کلاغ سیاهها حال کنند و دم از دین و ایمان بزنن . بقیه رو از آتیش جهنم بسوزونن تا خودشون وارد بهشت دنیا شن . -آخخخخخ عارف عارف جان عجب کیری . دیگه من تحملشو ندارم . بزن بزن . کف دستای عارف رو سینه منیره قرار داشت و طوری هر سینه رو می گردوند که انگار یه دستی داره رانندگی می کنه . -آخخخخخ چقدر با حاله یاد گرفتن کار با کامپیوتر . -آره  خواهر منیره . خیلی هم راحت تر از کردن کیر توی کوسه .-وای چی داری میگی برادر این قدر راحته ؟/؟ -خب کیر تو کوس کردن سخت تره -تو که راحت منو به چنگ آوردی -خواهر خوشگلم اون قدر ها هم که فکر می کنی ساده نبود . آخه نمی دونی پاره کردن پرده های شرم و حجاب برای کسی که یه عمر خجالتی بوده چقدر سخته -ببینم پرده حجابو تو پاره کردی یا من -من پاره کردم خواهر -پس من چی . منم شوهرم مرده و تازه سنت رو شکستم . واسه یه زن خیلی سخته تحمل بی شوهری . نیاز هایی که داره .. -من خودم تامینت می کنم . هر وقت که بخوای . -آره ولی محیط اداری به این صورت خطر ناکه اما برای افتتاح عالی بود .. بوسه های عارف منیره رو به یه حالت خلسه و خماری برده بود . کمرش خسته شده بود ولی عارف سرعت و فشار کیرو زیاد کرد . تقریبا تمام کیرشو در می آورد و اونو فرو می کرد تو کوس منیره . محیط طوری بود که واسه مانور زیاد جا نداشتند برای همین  نمی شد که حالت و موقعیتو عوض کرد .ولی منیره تصمیم گرفت که کنار میز وایسه و نیمتنه اشو رو میز قرار بده و در یه حالت قمبلی عارف کیرشو از مسیر کون توی کوسش فرو کنه .عارف کون درشت و توپ و بر جسته منیره رو که دید نتونست حتی یه ثانیه هم مکث کنه . کیرشو انداخت طرف سوراخ منیره . هدفش خوب بود -آخخخخخخ برادر برادر صبر انقلابی داشته باش .. -خواهر وقت طلاست . باهمت مضاعف وکارمضاعف باید سازندگی نمود و به خود کفایی رسید . اینک کار از جهاد اکبر و اصغر گذشته و باید که جهاد اقتصادی نمود .  جاااااان خواهر خواهر منیره چه کیفی داره . من فدای این تن و بدنت . -اوه برادر عارف .. خدا نکنه فدای این تن و بدنم شی . -خواهر چه نعمتی بالاتر از این که من فداش شم از این نعمت بالاتر دیگه وجود نداره درراه این هیکل جون دادن . اندام منیره هوش از سر این تازه به دوران رسیده ربوده بود .. -خواهر خواهر بیشتر از این ها باید بیای تا من به تو آموزش بدم با هم آموزشی کار کنیم -برادر! آموزشی یا آمیزشی ؟/؟ -اوخ که من چقدر از حاضر جوابی تو خواهر گلم خوشم میاد . . منیره سرشو به طرف عارف برگردوند و گفت برادر عارف میگن ثواب داره که یه مرد به وقت گاییدن یا آمیزش با یه زن اونو ببوسه . تو نمی خوای لبامو ببوسی ؟/؟ ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر