ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مامان تقسیم بر سه 45

-عزیز دلم پسر خوشگلم نمی خوای این کبابو به سیخ بکشی ؟/؟ کباب دوست داره خورده شه . -مامان همین یه باره  یا بازم از این کبابا داریم ..-تو بخورش ببینم چه جوری می خوری خود به خود درست میشه و دوباره رشد می کنه . پسر گلم خوشت میاد ؟/؟ -مامان می خوام قبل از این که به سیخش بکشم یکی بخورمش ببینم نمک و فلفلش خوبه یا نه .-اووووووههههه همون نمکش خوب باشه خوبه . فلفلشو دیگه اونو باید روی تمام بدنم ببینی . دهنشو گذاشته بود روی کون و کپلم و آروم گازشون می زد . -اووووووخخخخخ عزیزم عزیزم .. کبابو قبل از این که به سیخ بکشی و بذاری رو آتیش داره می سوزه . چیکار داری می کنی . برات ایمیل بفرستم ؟/؟ تلفن بزنم ؟/؟ -چی می خوای مامان .. نز دیک بود بگم اگه داداشت بود الان معطل نمی کرد . هر چند اونم در حشری بودن دست کمی از برادرش نداشت . تا برم حرف بعدیمو بزنم حرکتی رو داخل کوسم حس می کردم حرکت ملایم و لذت بخش کیرپسرمو توی کوسم . اون لحظه اون قدر نیاز داشتم که اندازه اش هر قدر بود اونو کلفت ترین چیزی می دونستم که داره توی کوسم حرکت می کنه . یه زن وقتی که داره کوس میده و با تمام وجودش حال می کنه حاضر نیست که اون لحظه رو با هیچ چیز دیگه در این دنیا عوض کنه اون می خواد با تمام وجود از ثانیه های زندگیش استفاده کنه . وقتی آرامش و سبکی رو در جسم و روحش احسا س کنه اون وقته که حس می کنه به یه درجه ای از خوشبختی رسیده که از اون بالاتر نمی تونه بره . اون خوشبختی رو نمی تونه حتی با  بالاترین ثروت  مادی دنیا عوض کنه . من هم همین احساسو داشتم می خواستم که مبین هم منو به اون بالابالا هابرسونه . می دونستم که می تونه .. -کف دستتو محکم رو قاچای کونم داشته باش با فشار پهنای کف دستت شکاف کوس و کونمو به دو طرف بازشون کن و همین جور به کردنم ادامه بده .. -مامان جونم چه کیفی داره . چقدر باحاله . -دیدی دیدی بازم باید مامانتو داشته باشی . فقط یادت باشه یه زن  هم مثل مرد یه حسی داره . دنیا فقط مال شما مردا نیست . اونا هم آدمن .   باید به فکر لذت بردن طرف هم باشی . اگه نتونی کارتو انجام بدی و طرفو نا امید کنی بعدا ممکنه دودش تو چش خودت بره .. حالا نمی دونم اینو گرفت یا نه ولی دیگه کشش ندادم .. عزیز ولم نکن . ولم نکن .. یه خورده هم دوست داشتم هیجان و پیاز داغشو زیاد تر کنم و بهش روحیه و اعتماد به نفس بدم . -مبین خیلی عالیه فقط نباس آبتو زود بیاری . باید با قدرت بکنی منو . تا منو سر حال نکنی نباید خیس کنی . هر وقت من گفتم . یه خانوم خیلی طول می کشه که سر حال شه . مثل آقایون نیست که تا کیرشو حرکت داد درجا بتونه آبشو خالی کنه . اکثرا , نه خانوما آقایونو درک می کنن و نه آقایون خانوما رو ولی من و تو باید خوب همدیگه رو بفهمیم . -می فهمم مامان .  طوری بهت حال بدم که وقتی داداش برگشت بازم دوست داشته باشی هر شب پیش من بخوابی .. وقتی این حرفو بر زبون آورد یه جوری شدم . پس اونم یه چیزایی رو دیده و از خیلی چیزا مطلعه . آخه چند بار پیش اومده بود که من و معین  ناشی گری کرده بودیم و در اتاقو قفل نکرده بودیم که هیچ بازم بود . حتی یه بار هم یه صدای مشکوکی رو نزدیک اتاق خواب شنیدیم که درو بستیم . عیبی نداره بذار بدونه . حداقل این مسئله براش حل و روشن شده باشه تا راحت تر بتونم با اون یکی کنار بیام هر چند معین غرور خاص خودشو داشت و می دونستم به این سادگی با قضیه کنار نمیاد . -مامان تند تر بکنمت یا سرعتمو کم کنم -نهههههه همین خوبه خوبه خوبه .. ولش نکن ولم نکن .. فقط همینو می خوام حالا همینو می خوام .. بهم عشق بده .. لاو .. هوس حال بده حال بده . -مامان مامان چته . دندونامو بهم می فشردم . -عزیزم باید بدونی باید بدونی که یه زن وقتی حشری میشه دیگه هیچی نمی تونه جلوشو بگیره . می سوزه و می سوزونه .. باید اون گلوله آتیش از تنش بیاد بیرون . اون گلوله یه قسمت از تنشو داغ داغ می کنه .. هنوزم نمیشه گفت که اون آب داغ هوس از کجا میاد و می ریزه ولی وقتی کیرتو با هوس بکوبونی به ته کوسم و ولم نکنی می تونی مامانتو برسونی به اون حال .. دیگه میشی برام یه مرد رویایی . سلطان قلبی که می تونه دوای درد کوسمم باشه . عزیزم عزیزم دوستت دارم .. -مامان می تونم جاهای دیگه رو هم نازشون کنم و ببوسم ؟/؟-تو هر کاری که دوست داری انجام بده پسرم . اول راهی ولی خیلی با مهارت رانندگی می کنی و می تونی خیلی خوب قلق این جاده رو به دست بیاری . دوست داری این جاده رو ؟/؟ -آره مامان من از جاده های صاف و اتوبان خیلی خوشم میاد -عزیزم یادت باشه که این جاده صاف و تنگه و فقط یه ماشین می تونه ازش عبور کنه . اونم ماشین تو با موتور داغ خودش .. هر چند که معین هم با موتور داغ خودش بار ها و بار ها از این جاده گذشته بود و می دونستم که مبین هم اینو می دونه . ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر