ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 23

اومدم رو کیر فرزاد نشستم . -فرزاد دوربینو تنظیم کردی -آره . سریع خودتو ردیف کن .. -ببینم کیر چقدر باید فرو بره توی کوس -بسته به این داره که چاک کوست چقدر باز شه هر قدر این حفره گشاد تر و باز تر نشون بده جذابیتش بیشتره . بقیه چی حالت و استیل و کون ؟/؟ -اوخ از اون نگو که قربونش برم . هر حالتی رو که به  خودش بگیره جذابیت و استیل و دلبری خودشو داره . فرزاد طوری رفتار می کرد که انگاری دیگه نمی تونه جلو ابراز احساسات خودشو بگیره . منم لحظه به لحظه کنترل ازد ستم بیشتر در می رفت .  رو کیر فرزاد نشستم .. اوووووووفففففف چه حس خوبی داشت .. کیرش همین جور داشت می رفت توی عمق بیشتری -فرزاد خوبه ؟/؟ -آره همین جا داشته باش .. این جوری نمیشه . فکر کنم باید این حالتها رو با دور بین فیلمبرداری قوی گرفت و بعد تبدیل به عکسش کرد . چون عکس گرفته شده بود .. -فرزاد جون اگه فکر می کنی عکس خراب شده دوباره بگیرمش .. -باشه باشه طناز هر جوری که دوست داری همونو عمل می کنیم .. جااااااان چه عکسایی از آب در میاد دل همه رو می بره . همه رو به آتیش می کشونه . همه میگن ما تمام عمرمونو می دیم فقط یه لحظه تو رو داشته باشیم چون همین کونی که خودت گفتی به اونا زندگی جاودانه میده اگرم بمیرن لذت و خوشی رو چشیدن و رفتن ولی طناز من می تونم به خودم افتخار کنم و ببالم و بنازم که از همه شون خوشبخت ترم -فرزاد جون این قدر احساساتی نشو . طوری حرف می زنی که انگار داری باهام سکس می کنی -میگی همین قدر لذتو هم نبرم ؟/؟ احساسات خودمو نشون ندم ؟/؟ خب منم یه انسانم دیگه . طناز تو خوشگلی و نازی . پس بهتره که احساسات نازی هم داشته باشی . دلت میاد عاشقا و خاطر خواهاتو بکشی  ؟/؟ -دلم نمیاد فرزاد ولی اینم دلم نمیاد که خودمو بکشم  ؟/؟ -حق با توست ولی این کشتنی که تو میگی بعضی ها از اون به عنوان جون گرفتن تعبیر می کنن -به جای این حرفا بیا به کارمون ادامه بدیم .. این بار دور بین فیلمبرداری رو انداختیم  تو کار .. شاید یه مقدار جزیی در کیفیت  تبدیل به عکس اثر میذاشت ولی فرزاد کارشو خوب وارد بود چون می گفت در این حالت می خواد کیر رو از همون اول تا اونجایی که فرو میره توی کوسم فرو کنه و لحظه به لحظه در هر سانت و پوزیشن عکس رو بندازه و چاپش کنه . حالا یه بیننده ای از اون صحنه ای که نصف کیر توی کوسه بیشتر خوشش میاد و یکی هم مثلا اگه کیر بیشترش بیرون باشه بیشتر می پسنده و حالتای دیگه .. در هر حال با این حرفاش مخمو کار گرفته بود و منم میذاشتم هر کاری دوست داره انجام بده دیگه خسته شده بودم و شایدم حس می کردم نباید این قدر دیرم شه هوس هم داشتم و دلم نمی خواست که به شوهرم مهر داد خیانتی کرده باشم . یه خورده هم از خودم می ترسیدم که نکنه بالاخره این شیطونه گولم بزنه . دوباره شروع کردیم . -طناز خیلی بهتر شد با دور بین فیلمبر داری مشغول شدیم . اگه می بینی دستام خیلی تحرک داره و تکون می خورم به خاطر جذابیت بیشتره .. -جووووووون .. آهههههه -فرزاد چته حالت خوبه -نمی دونم فکر می کنم توبهشتم .. -ببینم یه موقع توی کوسم آب نریزی ها -چیه بار دار میشی ؟/؟ -نه اونو قرص می خورم ولی یه احساس عجیبی بهم دست میده -خوبه یا بد -نمی دونم یه احساس و حالتی که تا حالا بهش فکر نکردم . یه شر مندگی و عذاب وجدان -بازم همون حرفای همیشگی حس می کنی که به مهر داد خیانت کردی دیوونه ! اون که اگه بفهمه تو با یکی دیگه رابطه داری که  انگاری دنیا رو بهش دادن حاضره بیشتر سر مایه شو به پای تو بریزه تا همچین کار ی رو انجام بدی -خب من این طور نمی خوام .. -باشه هر چی تو بگی و بخوای ولی طناز اینو هم بدون که وقتی آب کیر میره توی کوس و کیر بیرون کشیده میشه و آب از کوس بر گشت می کنه چه صحنه ای درست میشه .. چش همه در میاد .. دست همه مردا بی اختیار میره روی کیرشون تا جق بزنن . این جلق زدنها به اندازه یه گاییدن زنای معمولی کیف داره و گاییدن خود تو یعنی گاییدن حوری بهشتی . -چقدر شاعرانه حرف می زنی . شاعرانه و.. حرفمو خوردم می خواستم بگم شاعرانه و پر هوس اون وقت حس کردم تا حالاشم به اندازه کافی پررو شده و از این هم پررو تر میشه .. دو تا کف دستشو رو کون برجسته ام  به خوبی احساس می کردم . دوربین رو صحنه زوم شده بود . یکی از روبرو هم مشغول بود و با این که  گفته بود چشامو نمیندازه ولی یه خورده سرمو انداخته بودم پایین . دوست هم نداشتم نگاه پر هوس منو ببینه . داشتم از حال می رفتم . فرزاد دو طرف کونمو به پهلوها باز می کرد و این بار کیرشو میلیمتری فرو می کرد توی کوسم و با این سبک به پیشروی خودش ادامه می داد . قلبم به شدت می زد .. خیلی تند .. تپش هوس بود . من چه جوری ار گاسم نشده می رفتم خونه . نه نه نه من نباید به مهرداد خیانت کنم . نباید آرمان بهترین و زیبا ترین بودنمو فدای هوسم کنم . .... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر