ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرجایی 37

ببینم پسر تو چته مگه دوست نداری باهام حال کنی . واسم داری کلی پول خرج می کنی . نکنه بابات اوناسیس باشه و من خبر ندارم -بابام که خیلی پولداره و منم تنها بچه خونواده هستم و همیشه هم بهم می رسن حالا هم دوست دارم که باهات عاشقانه حال کنم .. بیچاره کوس خل شده بود -دوست دارم فقط مال تو باشم -ولی من که مال یکی  نیستم پسر . -ولی وقتی لذت عشقو بچشی و احساس کنی اون وقت توهم می رسی به حرف من .. داشت حوصله امو سر می برد . من فعلا عشقم به دخترم بود و این که پول و پله واسه بزرگ کردنش کم نیارم . دیگه کارم از این حرفا گذشته بود . چاره ای نبود . جز این که خودم دست به کار شم . رفتم طرفش و شورتشو پایین کشیدم . بدک نبود . دستمو گذاشتم روش . اول از ته تا سرشو یه لیسی زدم و بعد یواش یواش کیرشو گذاشتم تو دهنم . یه کیر داغ و باحال بود که وقتی به پول صاحبش فکر می کردم دوست داشتم درسته قورتش بدم . -شقایق عزیزم عشق من جا داشت که من اول کوستو میکش می زدم و بعد تو این کارو می کردی . چرا خجالتم میدی . فکر نکن که باید در مقابل من سرت پایین باشه . من دوستت دارم .. .. نخیر این راستی راستی رفته بود تو حس و ول کن هم نبود . تا اونجایی که می دونستم جنده ها نباید عاشق شن .ازطرفی عاشقش می شدم که چی بشه . با یه بچه و سابقه هرزگی برم تو یه خونواده ای که لعنت پدر و مادرش همراهم باشه ؟/؟ -عزیزم نمی خوای به من حال بدی ؟/؟  منم از این که تو جوون با کلاس و با احساسی هستی خوشم میاد . بیا بیاد عزیزم . می بینم که کیرت چقدر شق و سفت شه . می دونم که تو هم دلت میخواد . آخه هوس هم جزیی از عشقه . نشون بده هوستو . عشقتو همراه با هوس و این که می تونی منوراضی کنی نشون بده . با این حرفا آمپر هیجانشو بالا برده و اونم به خاطر این که رضایت منو جلب کنه خودشو به آب و آتیش می زد . حالا اون سعی در لخت کردن من داشت . اول سوتین منو باز کرد و رفت رو سینه هام . چند دور که اونا رو تکون داد و راستی راستی هوس منو پخش کرد اون وقت رفت پایین تر . دلش می خواست شورتمو با دوندوناش پایین بکشه .. ولی بالاخره با دستش این کارو انجام داد . وقتی کوس کوچولو و خوشرنگ منو دید آهی کشید و گفت میخوام این مال من باشه فقط مال من . هیشکی دیگه بهش دست نزنه . شقایق دوستت دارم می خوام خوشبختت کنم . -میثم عزیزم همین که هفته ای یه بار بیایی بهم سر بزنی من خودم احساس خوشبختی می کنم -نه من هرروز میام بهت سر می زنم . .. کارم در اومده بود . نزدیک بود خیر دوهزارتومن رو بخورم و بگم بره پی کارش . اون اگه هرروز می خواست بیاد دم در خونه مون که موی دماغ و مزاحم کاسبی من می شد . نمی دونم چی شد که دلم سوخت . راستش اول کوسم سوخت . چون وقتی دهنشو گذاشت روش همون حرارت لب و نفسهاش کافی بود که منم برم تو فاز و گرمای هوس . یه خورده که کوسمو میک زد دوتا شونه هامو گرفت و منو بوسید . این پس از مدتها برام یه بوسه داغ و شیرین بود . بوسه ای که هوس منو زیاد می کرد . بوسه ای که با خیلی ها داشتم . خیلی هایی که اونا رو یکرنگ و صمیمی و دلسوز فرضشون می کردم و شایدم که بعضی هاشون این طور بودند . ولی همه اونا در یه چیز وجه اشتراک داشتند واون این که مردا همه شون به نوعی هوس باز و تنوع طلبند و نمی تونن بی زن باشن . حالا درجه هوس و تنوع طلبیشون بیشتره و یکی کمتر . لاپامو باز کرده کوسمو به کیرش می چسبوندم و خودمو از زیر روش حرکت می دادم و اونم که هیجان منو دیده بود یه دستشو گذاشته بود رو کوسم و چنگش می گرفت . -شقایق خوشت میاد ؟/؟ -توچی میثم جون . -واسم بیشتر این اهمیت داره که تو خوشت بیاد شقایق . تو چشاش که نگاه کردم راستی راستی نمی شد فقط هوس خالصو دید . ظاهرا با کوس خلی یعنی همون عشق قاطی شده بود-عزیز دلم این قدر منتظرم نذار . نمی دونم نیلوفر اون طرف چیکار می کنه . یهو می بینی اومد این طرف . -عیبی نداره . -پسره دیوونه من چی . کمرمو سنگین کردی می خوای ولم کنی . مگه تو خواجه ای . خواجه که نیستی این کیرت داره می ترکه . نگران چی هستی . می ترسی دوشیزه نجیبتو یکی پس از تو تورش کنه ؟/؟ ببین میثم لاپامو واسه تو بازش کردم . فقط تو تو . ببین چقدر کوسم خیسه ؟/؟ هوس تو و کیر تو رو داره .. -خوشحالم شقایق . این حرفا رو که می زنی هوسمو زیاد می کنی . حس می کنم که با عشق دارم کیرمو تو کوست فرو می کنم . -پس زود باش با کیرت بهم عشق بده . اگه دوستم داری یه کاری کن که منم حال کنم . شیر شجاع شده بود . ضربات شدید کیرشو یکی پس از دیگری به کوسم وارد می کرد . راستش خیلی کیف می کردم . یه جورایی بهم آرامش می بخشید -اون کوس تک و کوچولوتو بخورم شقایق که تک تک و بیست بیسته -شیطون تو که میگی فقط با یه زن اون جوری بودی پس چه طور این همه رو مقایسه می کنی -مجله سکسی زیاد دیدم . از رو اون میگم. ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر