ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 25

طناز الان داره میاد جووووووون -فرزاد زاویه عکس یادت نره یادت باشه در بهترین حالت خالی کنی .. کمرم از هوس داشت می ترکید دلم می خواست منو  بکنه و بکنه و بکنه تا ارضا شم .. آب کیرش توی کوسم فوران کرد .. طوری پخشش می کرد که تمام بدن و شکممو از اون داخل غرق هوس و یه سوزشی لذت بخش کرده بود . منم سینه هامو می مالیدم .. -طناز من حس ندارم . با دستای خودت دو طرف کونتو به پهلو ها بازشون کن که من الان که می خوام کیرمو بکشم بیرون بر گشت آب خیلی زیبا و جذاب نشون بده .. خیلی جالب میفته . همین کارو هم کردم ولی کاش منو بیشتر می گایید . حالا اگه یه خورده هم بیشتر لذت می بردم چه اشکالی داشت من که نمی خواستم چیزی بهش بگم . سیاست خودمو حفظ می کردم اونو میذاشتم به حساب عکس و زیبا ترشدن در سایت . یه آهنگ تند و هوس انگیز غربی  یه لحظه شروع شد به پخش شدن نمی دونم این دیگه چه جورش بود . این صدا که نمی خواست توی عکس بیفته .. -طناز اگه بدونی چی میشه -معلومه با این سیلی که تو راه انداختی دیگه چه طوفانی که به پا نمی کنی .. -مگه همینو نمی خواستی -آره فرزاد جون دستت درد نکنه کیرت درد نکنه . قربونت برم کارتو خوب انجام دادی .. خیلی عکس گرفته بودیم . من چیکار می کردم . داشتم آتیش می گرفتم . دیگه چه بهونه ای داشتم -طناز چیزی می خوای مشکلی داری . انگار خیلی داغ شدی . حالت خوبه ؟/؟ -آره خوبم فقط در این فکرم که آیا بازم مدل هایی هست که من و تو  پیاده نکرده باشیم ؟/؟ -فراوون اگه تا فردا و پس فردا هم با هم باشیم و از این مدل ها رو انجام بدیم بازم تموم نمیشه ولی تو که باید بری .. -نه اگه فکر می کنی برای کیفیت کار لازمه که یه چند ساعتی رو بیشتر باشم زنگ می زنم واسه مهرداد یه بهونه ای می تراشم . چطوره -عالیه . در ضمن طناز! اونم یه خورده به کار های محرمانه ای که با عکسای تو داره و مدتیه که نمی تونه انجامش بده می رسه . ظاهرا همین طور هم بود چون وقتی که به مهرداد گفتم شبو نمیام و با دوستان قدیم می خواهیم چند ساغتی رو بیشتر بمونیم و تجدید خاطره ای کنیم با کمال میل پذیرفت . حالا دیگه می تونستم فکرامو رو هم بذارم و ببینم چه جوری می تونم به یه نتیجه ای برسم که نه سیخ بسوزه و نه کباب و هم سیخ بسوزه و هم کباب .. آخ که من قربون سیخ این فرزاد برم ولی نه طوری نباید عمل کنم که این احساس در من به وجود بیاد که دارم به مهرداد خیانت می کنم . اصلا از این واژه بدم میاد اگه من آدم خیانتکار و بی وفایی بودم وقتی که اون دوست داشت منو زیر کیر یکی دیگه ببینه یه چراغ سبز هایی نشون می دادم که همگام با اون حرکت کنم . این آرزوی هر زنیه که احساس آزادی کنه و این که شوهرش از این که اونو با بقیه ببینه ناراحت نشه و گرنه نود درصد مواقع این ترسه که سبب میشه زن خیانت نکنه ولی من به خودم افتخار می کردم .. کف دستمو مالوندم به وسط کوسم .. حس می کردم که یه خورده که چه عرض کنم خیلی هم کوس خل شدم .. هوس زده بود به سرم . هر کاری رو که فرزاد می گفت انجام می دادم . بوسه در حالات مختلف . لب روی کوس .. دهن روی کیر . مکیدن سینه .. طاقتم طاق شده بود . بی حس شده بودم . اگه واقعا خواسته ای هم داشته , داشت به هدفش می رسید ..-حالا طناز جون می تونی کیرمو تو دستات بگیری با هوس به اون نگاه کنی طوری که انگار فقط این کیر می تونه بهت حال بده -مگه تو می خوای کیر خودتو به رخ بقیه بکشی ؟/؟ -از یه نظر شاید تو درست بگی ولی این جوری بقیه مردا می فهمن که ول معطلن و حسرت تو رو می خورن .. نمی دونم چی داشت می گفت ولی تسلیم حرفاش شده بودم و اگه هم یه خورده یکی بدو می کردم نه به خاطر این بود که مخالف باشم بلکه واسه این بود که می خواستم بهش بفهمونم که هنوزم حرف منه که باید خریدار داشته باشه وگرنه با لذت کیرشو از ته توی دستم نگه داشته و شق شق به نوکش نگاه می کردم . دلم می خواست این کیر فرو بره توی کوسم . بره تا ته و بر گرده ومن از این مانیتور های دور و بر گاییده شدن خودمو ببینم . جیغ بکشم فریاد بزنم .. لبامو گاز می گرفتم . هر کاری می خواستم خودمو کنترل بکنم نمی شد . من چی بهش بگم . چه جوری بگم که کوسم می خاره . اون باید درکم کنه . نمی دونم که چی رو باید درکم کنه . هر بار که خواست بیاد طرفم من اونو ترسوندم ردش کردم بهش اجازه ندادم که منو اون جوری که دلش می خواد بکنه . شاید دستمو خونده باشه .. یه فکرایی داشت به سرم میفتاد . یه جوری که بدون این که خودمو کوچیک کنم و هوس خودمو نشون بدم ازش بخوام که تر تیب منو بده البته نه مستقیم بلکه اون کاری که داره می کنه خود به خود ترتیب من داده میشه .. -فرزاد ببینم خسته که نیستی -نه چطور مگه .. -من یه فکری به نظرم رسید می خواستم ببینم اگه حالشو داشتی بتونیم با هم یه فیلم بازی کنیم فیلم سکسی دو نفره که خیلی هم طبیعی باشه بد نیست . البته این فیلمو برای خودم می خوام . نمی خوام جایی پخش شه . دیگه خسته شدم از بس یه سری فیلمهای کلیشه ای دیدم . ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

3 نظرات:

ناشناس گفت...

ایرانی جون این هوس اینترنتی خیلی باحاله واسه من البته تاقسمت 22خوندمدوست دارم تموم بشه بعدا بخونم تامیام حس بگیرم داستان دنباله دارها تموم میشه ضدحال میخورم دوست دارم تواین هم همانند20سال بعدبه فانتزی سکسی لباس تیپ زدن لاسیدن بیشتربهابدییه جورایی لختی پاتی بیشترداشته باشه برای من یک داستان سکسی فانتزی به از100فیلم سکسی ارزش داره حال میده واین قلم توان ونگارش زیباایرنی عزیزهمواره درکنار خانواده محترم سالهای خوبی برای شما آرزومندم . باسپاس پارسا

ناشناس گفت...

ایرانی جون هوس اینترنتی باحاله دوستدارم تموم بشه بعدابخونم آخه داستان دنباله داره تامیام حس بگیرم تموم میشه ضدحال میخورم این داستان هم مانند20سال بعدسکسی لختی بنویس مثل طنازسکسی ترین تیپها را انواع اقسام رنگ موومش بزنه تحریک کننده ترین الفاظ توسکس باشوهرش یافرزاد درضمن داداشی توتاحال توداستانت اینکه مثلاباشوهرش بره خریدتوپاساژتیپ بزنه جوری شوهرش بخواهدتوپرولخت بشه لباس پروه کنه فروشنده را توکف بزاره خصویا قبلا اشاره کردی شوهرش دوست داره گاییده شدنش ببینه بیان توخونه حینه سکس لاس بزنن فانتزی سکسی بکارببریممنون میشم برای من یک داستان سکسی فانتزی به ازصدفیلم سکسی ارزش داره حال میده.این قلم تواناونگارش عالی ایرانی عزیزه .همواره درکنار خانواده سالهای خوبی آرزومندم. دوستدارت پارسا

ایرانی گفت...

حتما داداش پارسا من خودمم قصد ندارم این داستانو به این زودیها تموم کنم ولی سعی کن هر یک ماه در میون مطالعه اش کنی چون در هر صحنه ای من توقف و پردازش زیاد دارم و قصد هم داشتم بعد از این صحنه یه پارتی هم ترتیب بدم که طناز درش باشه و دلبری کنه از اونجایی که اسم داستان هوس اینترنتی هست مسائل حاشیه ای مربوط به اینترنت و عکسهای سکسی هم نباید فراموش شه و هم چنین من هم از راهنمایی های ارزنده ات تا اونجا که بشه استفاده خواهم کرد و خوشحالم که یک بار دیگه حضور گرمتو در کنار خودم می بینم . درکنار خونواده روز و روز گار خوب و خوشی داشته باشی و برای همه شما آرزوی سلامتی می کنم ...ایرانی

 

ابزار وبمستر