ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 22

چی ؟/؟ نفهمیدم چی گفتی ؟/؟ این تو قرارمون بود ؟/؟ -طناز یه جورایی بهش اشاره کرده بودم . کاری که نمی خواهیم بکنیم چرا این قدر ناراحت شدی . ما که با هم سکس نمی کنیم همه اینا به خاطر اینه که این عکسها هیجان بیشتری داشته باشه و طبیعی تر جلوه کنه . تا حالا دیدی که من خلاف اون عهدی که با تو بسته بودم کار کنم ؟/؟ -نمی دونم فقط منتظرم یه خلافی ازت ببینم اون وقت نظرم راجع به تو عوض میشه . من از اول هم بهت گفتم نمی خوام یه زن بد و خلاف باشم . این کارا به خاطر هیجان و اینه که دوست دارم زیباییهای خودمو نشون بدم و از این کارم لذت ببرم . خوشم میاد دیگران مخصوصا آقایون بدونن که چه اندام زیبا و کار درستی هم وجود داره و هر ننه قمری بی خود نیاد عکسشو توی این سایتا نذاره .. -می دونم طناز جون احساس تو رو درک می کنم . واسه همینم هست که من اینجام و حس می کنم که روح من در وجود توست . بازم از این حرفا زد و با این که بازم برق هوسو توی چشاش می دیدم و می خوندم قبول کردم که دور بین رو روی کوسم زوم کنه و کیرشو بجسبونه به سر کوس و یه چند تا عکس توپ بگیره . حالا عکسارو که گرفت نمی دونم از فیلمش بود یا واقعا هم جدی بود کیرشو چسبونده به همون کوسم داشت با دو تا دستاش رون پامو یه خورده میاورد جلوتر طوری که قسمت جلو کیرمو بپوشونه -فرزاد داری چیکار می کنی ؟/؟ -می خوام یه کاری بکنم که بیننده فکر کنه کیرم رفته توی کوست . چون کسی که این عکسا رو می بینه طوری به هیجان میاد که طالبه یه کیر رو توی این کوس ببینه . اون وقت همه تصور می کنند که کیر خودشونو توی کوس فرو کردند . توی کوس کسی که از نظر اونا ملکه زیبایی و اندام دنیاست .. آخ که این فرزاد چقدر زبون باز بود و چه سریع و تیز می خواست به خواسته هاش برسه . راستش اول از این که داره این قدر پررو بازی داره در میاره بدم میومد ولی یواش یواش با این اخلاق و روحیه اش تا حدودی خوگرفتم و کمی هم خودمو جای اون گذاشتم و دیدم بیچاره یه زن خوشگل و بیستو جلوی خودش دیده و این همه صبر کرده تا حالا خودش کلی بوده .. -فرزاد جان حالا این کارا رو که می کنی مشکل حل نمیشه . پس فکر می کنی چیکار باید کرد . یه من و منی کرد و گفت راه که داره ولی بهتره که بی خیال شیم .. یه نگاهی بهش انداخته و گفتم حالا دیگه غریب بازی در میاری ؟/؟ اگه نمی خوای کارتو انجام بدی به من بگو اگرم مسئله ناراحت کننده ای وجود داره بازم به من بگو رو راست باش -نه طناز ولش . من نمیخوام تو بر داشت بد کنی . یه تعبیر دیگه ای کنی و فکر کنی فرزاد کیر طلا هوسباز شده واسه خودش می کنه .. دیگه حدسم به یقین تبدیل شده بود . چه می گفت و چه نمی گفت من موضوع رو فهمیده بودم . فقط می خواستم از زبون اون بشنوم .. -طناز راستشو بخوای یه راهی هست که این مشکلو حل کنه و اون این که من کیرمو فرو کنم توی کوست . در یه حالت ثابت نگه می دارم وخب قاعده عکس گرفتن هم همینه . ولی می دونم این بر خلاف خواسته ات بوده و تو نمی تونی اینو بپذیری . در هر حال این اون چیزی نبوده که تو می خواستی -فرزاد بس کن از بس به جون من نق زدی . تو فکر کردی که من به خاطر این مسئله میام بقیه کار هامونو خراب می کنم ؟/؟ هر چند می دونم که تو هم یه جورایی بدت نمیاد از این که به همچین تنگناهایی بخوریم . -طناز یعنی خوب بود من تا حالا بهت جسارت می کردم ؟/؟ یه آخوند یه بسیجی یه برادر پاسدار مکتبی جان بر کف که تقوا از سر و رو و ریشش می باره این قدر تحمل نداشت که من تا حالا تحمل کردم . یه سری تکون دادم و با این که دلم نمی خواست این کار منجر به این بشه که طرف سوءاستفاده بکنه ولی قبول کردم . -باشه فرزاد قبوله . دوربینو تنظیم کرد و من و اون در حالتهای مختلف عکس کیر توی کوس هم گرفتیم . از روبرو که عکس می گرفتیم اون کیرشو که داشت تا نیمه به طرف کوسم می فرستاد گفت حس کن که کیر مهر داد داره میره توی کوست تا با یه لذت طبیعی بتونی در تصویر ظاهر شی و از این کوس شرات . آخه مرد حسابی من الان لخت زیر کیر یکی دیگه هستم چطور می تونم به مهر داد فکر کنم که داره منو می کنه . من همون قدر هنر کنم که بهش خیانت نکنم و به یکی دیگه کوس ندم . حالا گفتن طناز خوشگله یه خورده ساده هس ولی نه تا این حد کوس خل . در هر حال از روبرو که کیرشو کرد توی کوسم یه بار چش تو چش شدیم . یه بار هم من سرمو بردم طرف عقب و اون نگام می کرد و یه بار دیگه دو تایی مون به کیری که توی کوس بود نگاه می کردیم -فرزاد این چشامونو نندازی ها -طناز جون ما رو کوس خل گیر آوردی ؟/؟ مثل این که می خوای سرما رو بالای دار ببینی ها ؟/؟ .. یواش یواش کنترل داشت از دستم خارج می شد . ترسیده بودم کار دست خودم بدم و به شوهرم خیانت کنم . نه نباید این طور بشه . من با یه هدف دیگه اومدم اینجا .. -طناز ..-چیه .. یه حالت خیلی با حال و هوس انگیز دیگه مونده .. خیلی خوشگل در میاد -نه بسه دیگه دیگه نگو ..-باشه هرچی تو بگی .. وقتی دیدم آروم و رام شده خودمم وسوسه شده بودم که حرف این کارگردان و هنر پیشه رو گوش کنم -خب بگو ببینم چیه . -تو بیای رو من و از طرف کونت عکس بگیریم . اون کون خوشگل و بر جسته و ناب و توپ تو توی عکس میفته همراه با حفره کوست و کیر کلفت من که رفته داخلش . نمی دونی چه عکس بیستی میشه ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر