ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

بابا تقسیم بر سه 44

این کار بده بابا ؟/؟ -چرا بد باشه عزیز دلم . من باباتم و دارم تست می کنم . تازه من دوستت دارم تو هم دوستم داری . من خوبی تو دختر گلمو می خوام . تو هر چی که می خوای به من بگو . اگه یه وقتی بیشتر از اون چه که من به تو توجیبی میدم پول می خواستی به من بگو . اگه نیاز های دیگه ای هم داشتی به من بگو .. نگاش داشت داد می زد که خیلی چیزا می خواد ولی روش نمیشه که بگه . لبمو گذاشتم رو لباش . لبی رو که با اون کوسشو لیس و میک زده بودم . این یه تیکه رو غیر بهداشتی کار کرده بودم ولی موقع سکس یه خورده تخفیف اومدن اشکالی نداره . کف دستمو گذاشتم رو سینه های کوچولوی نینا خوشگله ام . دیگه می دونستم که داره سر خ سرخ میشه . سر خ و سوزنده . می دونستم که بالاخره خودش لباشو باز می کنه تا حقشو بگیره . تا حقشو بذارم کف دستش . تا حقشو اگه بشه فرو کنم تو کونش . اگه بخواد و تحملشو داشته باشه . حتما می خواد . میشه یه دختر در این سن و سال حس و هوسی نداشته باشه . ؟/؟ حتما دلش می خواد . سینه های گرد و کوچولوی دخترمو تو دستام می گردوندم . نوکشون تیز  تیز شده بود . با این سه تا دیگه جاش نبود برم دنبال زن . یکی از یکی تازه تر و تپل تر . اون دو تا که داشتند خودشونو می کشتند و نینا رو هم می شد به سادگی آورد توی خط ولی یه خورده حجب و حیاش بیشتر بود . چشای خوشگلشو بسته بود و آروم آروم ناله می کرد . -بابا اینم جزو آزمایشه پریوده .. ناقلا دستمو خونده بود . -عزیزم من گفتم که می خوام ترشح هورمونهاتو بر رسی کنم . یه قسمت از این ترشح رو سینه انجام میده و یه قسمتش رو هم در دستگاه تناسلی میشه پیدا کرد . -حالا بابا یه جایی رو هم که بتونی دست بزنی و متوجه شی که میزان ترشح چقدره دست بزن .. اون داشت بهم می گفت که دستمو رو کوسش بکشم . کوسی که هنوز بوی خون می داد و اگه بهش دست می زدم خیسی هوس و خونو می شد با هم لمس و جذبش کردکف دستو گذاشتم رو کوس و یه دست رو سینه و لب روی لب .. دیگه نمی تونست چیزی بگه . فقط نفسهای گرمشو  رو صورتم حس می کردم . یه لحظه لباشو باز کرد و گفت بابا چطوره خوبه ؟/؟ -یه خورده زیاده باید کمش کنم . کمش کنم تا فکرت آزاد شه و بتونی راحت درساتو بخونی . البته این این جوری نیست که من حالا کمش کنم فردا هم کم باشه -پس بابایی هر چند وقت در میون باید کم شه .. -عزیز دلم من  روزا که مریض دارم و شما هم مدرسه میرین و به درس و مشقتون می رسین . شبا هم که هر شب یه دختر پیش من می خوابه . خب هر سه روز یه بار این ترشحات و خیسی ها کم شه بد نیست . البته اگه فرصت شه و بازم افت کنه  بد نیست ولی در این شرایط چاره ای نیست . -یعنی میگی حالا یه موقعیت خوبیه که میشه کم شه ؟/؟ بابایی خسته نیستی ؟/؟ -عزیزم من واسه مردم خسته نیستم . واسه تو می خوام خسته باشم ؟/؟ -بابا می تونم یه چیزی ازت بپرسم ؟/؟ -بگو دخترم بگو . حالا که با هام تنها شدی و اون دو تا خواهر پر حرفت هم نیستند هر چی دوست داری ازم بپرس .-بابا تو به اندازه ای که نونا و نورا رو دوست داری منو هم دوست داری ؟/؟ -چرا که نه . این چه سوالیه که می کنی . عزیز دلم . در همین حالی که حرف می زدم کف دستمو رو کوسش حرکت داده ویه دست دیگه ام هم رو سینه هاش کار می کرد .. -اوخخخخخ بااااابااااا نمی دونی چقدر خوشم میاد . خیلی تست خوبیه .. اگه منو اندازه اونا دوست داری پس چرا اون کارایی رو که با اونا می کنی با من انجام نمیدی . من دیگه دختر بچه نیستم . منم بزرگ شدم . اونا ازم خوشگل ترن ؟/؟ -عزیزم کی گفته . اتفاقا یه  زیبایی خاصی در تو وجود داره که در اونا نیست . یه مظلومیت و حیای خاصی داری که تو رو خیلی خوشگل تر می کنه . تو دختر ناز منی . بابا قربونت شه . خب من چیکار واسه اونا کردم که واسه تو نکردم . داشتم مطمئن می شدم که ازم می خواد کیرمو بکنم تو کونش . می دونستم که درد داره . نمی تونه تحملش کنه . یه دختر در سن اون بیش از اونی که بخواد از کون دادن لذت ببره درد می کشه و اگه ور رفتن با کوس و سینه ها و سایر اعضای بدنشون نباشه کون دادن واسشون زجر میشه  پاهاشو به شلوارم مالید . -بابا این هر موقع سفت و و دراز و کلفت تر میشه  دوست داره یه کارایی بکنه؟/؟ -آره دوست داره یه کاری بکنه و بره به یه جایی . ولی اگه صاحب اون جا راضی نباشه و خونه اش تنگ باشه و جا واسه پذیرایی نداشته باشه خب اینم نمیره دیگه .. -دیدی گفتم منو به اندازه نونا و نورا دوست نداری -بابا فدات چی شده من نبینم تو عذاب بکشی . -نونا و نورا می تونن ازت  و از اون تو پذیرایی کنن (منظورش سوراخ کون بود ) ولی من نمی تونم . لیاقتشو ندارم که بابایی بیاد دعوتی خونه دخترش . -سر دخترمو بوسیدم و گفتم عزیز دلم دردت می گیره .. دختر احساساتی من اشکش در اومده بود . بابا من بزرگ شدم . می خوام منو هم مثل اونا دوست داشته باشی . همین جوری که از اونا لذت می بری از منم لذت ببری . من خودم یادمه وقتی که رفتی خونه شون مهمونی چه جوری کیف می کردی و چشاتو بسته بودی .. دختره ناقلای من چه اصطلاحی رو برای فرو رفتن کیر توی کون انتخاب کرده بود . ... مهمونی .... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر