ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

آبی عشق 47

مهری و نستوه رفتند و ستایشو با دنیایی از درد و رنج تنها گذاشتند . دختر به این فکر می کرد که این دلیل نمیشه که بین اونا چیزی اتفاق بیفته .. از روزی که با شراره درگیر شده بود و بعدشم عاشق نستوه شده بود دیگه با بقیه زیاد بر نمی خورد از این سو به اون سو می رفت . یه گوشه ای می نشست . بلند می شد . می رفت دستشویی .. می رفت یه گوشه ای خلوت و سرشو به دیواری تکیه می داد تا اشک بریزه .. ولی یکی پیداش می شد و خلوت اونو بهم می زد . حس می کرد که خیلی بد بخته که حتی جایی هم واسه گریستن نداره . من دختر خیلی بدی هستم . من خیلی پر توقعم .. من لیاقتشو ندارم . اون خیلی خوشگله .. خیلی مهربون و باسواده .. من یه دختر احمق هستم با آرزوهای بزرگ . من هیشکی رو ندارم . هیشکی همدمم نیست . بابام رفته .. مامانم شوهر کرده حتی حاضره منو بده دست شوهرش که شوهره بالا سرش باشه .. خدایا من چقدر بد بختم . یعنی این حقو ندارم که یکی رو دوست داشته باشم ؟/؟ خب این برای من چه سودی داره . شاید اگه بدونه که دوستش دارم قبولم کنه .. شاید با من بمونه . دستشو گذاشت رو دلش .. یه فشردگی خاصی رو زیر سینه اش احساس می کرد . حس کرد که قلبش ازش می خواد که واسه نستوه بجنگه ولی قدرتی نداشت تا این کارو انجام بده .. .. تاکی باید هم کار کنم و هم درس بخونم و هم عذاب بکشم . خدای من پس کی روز روز من میشه ؟/؟ اونا حالا دارن چیکار می کنن .. ستایش شاید تو عاشق این پسره نباشی . شاید یکی رو می خوای که دوستت داشته باشه . یکی که باهاش از راز دلت  براش بگی . یکی که بهش بگی عشق چقدر قشنگه .. یکی که بهش بگی که یه عاشق وقتی که از خواب پا میشه دنیا رویه رنگ دیگه ای می بینه و وقتی که به خواب میره به امید دیدن همون رنگه که چشاشو میذاره رو هم . اگه بهش بگم دوستش دارم اون چه عکس العملی نشون میده .. نه من جراتشو ندارم . ولی اگه اون زود تر بهش بگه . استاد مهر آرا اگه زود تر بهش بگه چی . شایدم نگه .. بهتره برم سر کارم . اون وقت اگه کارمو درست انجام ندم ازم ناراحت میشه . اگه درسامو خوب نخونم و دانشجوی نمونه اش نشم بازم ناراحت میشه . پیش همه خجالت می کشه چون ازم تعریف کرده . منم اون وقت شرمنده میشم .. باید روی بقیه دخترا رو کم کنم ولی حریف استاد مهری شدن سخته . ستایش  عصبی و ناراحت رفت به محل کارش و نستوه و مهری هم رفتند به خونه نستوه .. به همون باغ و ویلایی که مجاور خونه نسیم بود . -ببینم اینجا تنها زندگی می کنی ؟/؟ -معمولا زمستونا کمتر میان پیشم . ولی چرا مامانم و خواهرم خیلی بهم سر می زنن و گاهی هم پدرم و بعضی وقتا همه دور همیم . تا تهرون سه چهار ساعت بیشتر راه نیست .. -به اینجا عادت کردی ؟/؟ -خیلی .. خیلی وقتا تابستونا یه دو سه ماهی رو از این هوای شرجی در عذابم ولی یه جوری باهاش کنار میام .-فکر کنم باید یه همسر شمالی بگیری که تو رو بیشتر پابند این منطقه کنه و به زندگیت سر و سامون بده -ببخشید اینجا یه خورده آشفته هست -نستوه اگه دانشجو بودی بهت حق می دادم ولی حالا دیگه خیلی طرفدار داری . واسه خودت کسی شدی -میگی دانشجو آدم نیست ؟/؟ -چرا موضوع رو عوض می کنی و به بیراهه می کشونی . در هر حال باید یه دختر خوب از بر و بچه های همین جا نشون کنی تا دوتایی همو به کمال برسونین . -میگن دخترای شهر شما آدمو پوست می کنن . -اتفاقا این دخترا با هر مرد غیر همشهری که از دواج کنن اونو پوست کلفت می کنن . -یعنی ممکنه این بلا سر منم بیاد ؟/؟ ..نستوه خودش مونده بود که چرا صحبت بین اون و مهری به این مسیر هدایت شده .-ببینم مگه شخص خاصی به فکرت می رسه که واسه من نشونش کرده باشی ؟/؟  این دخترای دانشجو چطورن ؟/؟ نستوه داشت شوخی می کرد ولی یه لحظه مهری به خودش لرزید . .یعنی ممکنه ستایش کار خودشو کرده باشه ؟/؟ این همه محبتی که بهش کرده . قدمهایی که واسش  برداشته .. دفاعی که پیش بقیه ازش کرده . آبروی خودشو واسه اون گرو گذاشته . همه اینا به تنهایی می تونه یه دلیلی واسه این باشه که نستوه ستایشو دوست داره . آخه دلسوزی هم یه حد و اندازه ای داره -ببینم تو عاشق یکی از همین دخترای همکلاست شدی ؟/؟ -مثلا کی ؟/؟ -ستایش .. -کی ؟/؟ همون ستایش ستوده ؟/؟ .. مهری داری باهام شوخی می کنی ؟/؟ یا این که جدی میگی ؟/؟ آخه منو چه به اون ؟/؟ اون جای خواهر کوچیک منه .. من همه دانشجوها رو دوست دارم . چه پسر چه دختر برام فرقی نمی کنه . متاسفم که این طور فکر می کنی . یعنی مثل قدیمیا فکر می کنی که اگه یه پسری با دختری چند کلام حرف می زد و می خندید می گفتند که پسره به دختره نظر داره و با این که دو تایی همو می خوان . اگه این طور باشه پس اینو هم باید گفت که من و تو همین الان که با هم هستیم منم به تو یه نظر خاصی دارم . اگه این طور می بود اون وقت تو سایه منو با تیر نمی زدی ؟/؟.... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر