ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

بیست سال بعد 7

-ببین هایده کون شهناز جون با این  اندازه لباسی که انتخاب کردم خوب جوردر اومده ؟/؟.. هوشنگ سرشو گذاشت روبروی کون شهناز و کف دستاشو گذاشت  رو دو تا قاچ کونش و اونا رو به دو طرف بازش کرده و گفت عالیه . استیلش حرف نداره .اون جای کوسشم حرف نداره . کوسش مثل کوس دختر بچه ها غنچه ای ودر عوض تپله .  فقط شهناز جون یادت باشه اون اول وقتی که وارد مجلس شدی باید یه کاری کنی که دیگه همون اولش مال خودم باشی .. البته هایده جون خودش وارده . حواست باشه که از دستمون در نرن . ولی اگه رفقا بفهمن که داریم برای خودمون پارتی بازی می کنیم خیلی بد میشه . در هر حال شروین خوش به حالت که زن خوش کونی داری . درسته که من حالا یه غرب زده شدم ولی هنوز به بعضی از رسوم و عقاید خودمون اعتقاد دارم . وقتی که رفتیم برای این کون  شهناز جون یه اسپند دود کنی بد نیست .  البته اگه توی خونه داشته باشی .. شهناز : چرا داریم می خوای الان دود کنم -نه من سرم درد می گیره .. هوشنگ یه اشاره ای هم بهم کرد و با انگشت وسط کون زنم رو که سوراخ کوسش تا حدودی مشخص بود نشونم داد و گفت ببین چه تر کیب خوشگلیه . این جوری دل هر مردی رو می بره و رونق مجلسو زیاد می کنه .. شهناز : هوشنگ خان دیگه زیاده از حد دارین شرمنده ام می کنین . من لایق این همه تعریف شما نیستم . فکر نمی کنین دیگه زیاده از حد مغرور شم ؟/؟ -شهناز جون غرور در سکس معنایی نداره . باید خاکی بود و در خاک غلتید تا گل وارانه رویید . ما همه از خاکیم .. آخ که چقدر حرصم می گرفت کنار من داشت کون زنمو بر رسی می کرد .. کیرمو گرفتم طرف صورت هایده که اونم یه چیزی بگه .. -هوشنگ جون من فکر نمی کردم تو ایران خودمون هم از این کیر ها باشه . عجب چیزیه . شنیده بودم که در مجموع اندازه کیر ایرونیهای خودمون متوسطه ولی این شروین جان از حد وسط خیلی به طرف بالاست . من که دلم می خواد همین الان بر نامه مهمونی ما ردیف شه .. شهناز : نکنه  بقیه تمایلی نداشته باشن . -شهناز جون به خاطر شما هم که شده اگه هیشکی دیگه هم نیاد خودمون چهار نفری این مجلسو بر گزار می کنیم . ولی مطمئن باشین حداقل بیست نفرو میان .. تازه اگه نشد فوقش چند تا جنده استخدام کنیم و مردای دیگه رو بیاریم .. -رفیق از این حرفا نزن مزه مهمونی از بین میره . منو تشنه کردی به این که همکلاسای قدیم دو ر هم جمع میشیم و تجدید خاطره ای می کنیم -شوخی کردم شروین جون هنوز همون زود با وری گذشته ها رو داری .. خب ما دیگه بریم بعدا خبرشوبهتون می دیم . تا یک هفته دیگه همه بر نامه ها ردیف میشه . احتمالا میذارمش برای شب جمعه و روز جمعه که ممکنه خیلی ها کار مند باشن و این جوری راحت تر بتونن به این مجلس پا بذارن . با این حساب که اون می گفت ما باید خودمونو زود تر آماده می کردیم .. دلم می خواست هایده با دستای خودش آب کیر منو خالی می کرد . چقدر از کیر من خوشش اومده بود . با یه لبخند و حسرت خاصی بهش نگاه می کرد که هم دل من واسش سوخت و هم دل شوهرش .. هوشنگ : چیه هایده دلت می خواد امشب اینجا بمونیم یه بر نامه چهار تایی پیاده کنیم .. اوه نه نمیشه شاید برای یه شب دیگه این بر نامه رو بذاریم که آمادگی ذهنی شما بیشتر شه . ممکنه الان این کارو بکنیم هیجان شما کم شه و پشیمون شین .. -داداش هوشنگ ما رفیق نیمه راه نیستیم .. شهناز : قول زن ایرانی از قول یک مرد هم بالاتره ..هوس کیر های تازه طوری شهنازو سر شوق آورده بود که مثلا می گفت ما قول دادیم به قول خود عمل می کنیم . اونا با این که ته دلشون می خواست یه سکس ضربدری باهامون داشته باشن ولی مثل یک مربی عمل می کردند و تشخیص دادند که به  مصلحت نظام نیست که اون شبو با ما سکس کنند . راستش منم یه جوری بودم هنوز اون جور که باید و شاید اون آمادگی رو نداشتم که زنمو زیر کیر یکی دیگه ببینم . ولی می تونستم خیلی راحت هایده رو بگام و باهاش سکس کنم . البته حالت شهناز طوری نشون می داد که برای سکس با هوشنگ پر پر می زنه . اونی که روسری خودشو حاضر نبود کنار یه غریبه و نامحرم از سرش در بیاره حالا تا اینجاش اومده بود . اونا که رفتند من و شهناز فقط داشتیم همدیگه رو نگاه می کردیم . با هم خیلی تفاهم داشتیم . می تونستیم فکر همو بخونیم . راستش هردومون شگفت زده بودیم .. انگار در یه حالتی بین زمین و آسمون قرار داشتیم . از دیدن همدیگه خنده مون گرفته بود .. می دونستم که زنم حالا داره به کیر هوشنگ و غریبه های مجلس فکر می کنه . با سه چهار تا از دوستای قدیم سلام و علیکی هم داشته و اتفاقا اونا در عروسی ما هم شرکت داشتند اگه اونا هم بخوان بیان توی مجلس حتما از دیدن ما تعجب می کنند . در هر حال بی شرمی همگانی جای شرم زدگی نداره پس همه مون خیلی راحت می تونیم خودمونو با این شرایط وفق بدیم .. چقدر باحال میشه .. نگاهم به کون گرد و بر جسته و تپل شهناز افتاد . هایده هم بد چیزی نبود ولی خب مرغ همسایه غازه دیگه . هوشنگ  بد جوری اسیر کون شهناز شده بود . وقتی تصورشو می کردم که کیر هوشنگ می خواد بره تو کوس شهناز و مردای دیگه مجلس هم با یه دید شهوت پرستانه ای به کون سفید و خوش دست زنم با حاشیه چرمی قرمزش خیره میشن یه جوری می شدم ..  با این که کمی احساس خستگی می کردم ولی حس کردم که اول یباید خودم این کونو این کوسشو بگام و باهاش حال کنم .. -شروین خیلی خوش تیپ شدی . این لباس بهت میاد .. یعنی واقعا کیر تو از همه کیر ها بهتر در میاد ؟/؟-نمی دونم شهناز تو که قدرشو نمی دونی -ولی دیدی که هوشنگ جون هم چه جوری از کون و هیکل من تعریف می کرد این همه زن غربی دیده باززن جنس وطنی رو بیشتر می پسنده . دستمو گذاشتم رو چاک کون همسرم . چقدر کوسش خیس کرده بود .. اونم از پشت دستشو گذاشته بود رو کیرم . -میای بریم  تو رختخواب من دیگه طاقت ندارم شروین . -آره منم مثل توام . یه کیری بهت بزنم که بعدا بفهمی هیچ کیری مثل کیر شوهرت نمیشه .... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

3 نظرات:

ناشناس گفت...

شب خوش توقسمت بعدی بیشتر ازنوع تیپ زدن زنها بیشتربنویس. ممنون پارسا

ایرانی گفت...

با سلام خدمت پارسای عزیز و دوست داشتنی ..وقتی که به مجلس ومهمونی برسیم و تعداد زنها بیشتر شه حتما . ممنونم از نماست . در کنار خانواده شاد و تندرست باشی ...ایرانی

ایرانی گفت...

راستی پارسا جان یادم رفت یه چیزی رو بگم در آغاز مجلس سکس گروهی یا ضربدری مردا یه جور و زنا هم یه رنگ ویه جور یا همون یک مدل لباس می پوشن که در قسمت قبلی داستان تو ضیح داده شده . و تیپ زدن همون میکاپ و آرایش سر و صورت باید باشه .موفق باشی ...ایرانی

 

ابزار وبمستر