ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مامان تقسیم بر سه 43

پاهامو از وسط بازشون کرده و به مبین گفتم که کارشو بکنه . -عزیزم زود باش زود باش قدرتتو نشون بده . زیادی صبر کردی -می دونم مامان می دونم . -حالا ول کن . نمی خواد این قدر پاهامو کوسمو ببوسی و لیس بزنی . من به اندازه کافی خوشم اومده و میاد و دارم حال می کنم . حالا اون چیز کلفتتو که از این هم باید دراز تر و کلفت تر شه بفرست بره توی کوسم . به جای این که نگاه کنم به کیر پسرم که چه جوری میره توی کوسم به چشاش نگاه می کردم تا برق هوسو درش ببینم دیگه تصمیم گرفتم باهاش هماهنگی کنم . -آخخخخخخ آخخخخخخخ مبین منو سوزوندی .. بذارش تو این قدر کیرتو به لبه های بیرونی کوسسسسم نمال . بذارش تو .. خیلی داغ و خیسش کردی -مامان دارم حال می کنم . نمی دونی  چند ساعته که فقط نگاش می کردم و حسرتشو می کشیدم . حالا یه  چند لحظه ای هم دارم نگاش می کنم و حال می کنم . نمی تونستم دیگه جلو آه کشیدنمو بگیرم . آروم آروم رو من دراز کشید و کیرشو رو کوسم قالب کرد . تمام درازای کیرشو به چاک وسط کوسم چسبونده بود و لبامو که گرد کرده بودم و در حال نالیدن اونا رو هم با لبای خودش بست .. . با نفسهای بریده بریده خودم بد جوری غرق هوس شده و حرکت آروم و خزنده کیرشو توی کوسم احساس می کردم . بالاخره شکار دوم رو هم به تور انداخته بودم . پاهامو دور کمر مبین حلقه کرده و به نوعی سنگینی قسمتی از تنمو انداخته بودم روش . وقتی به سینه هام دست می زد هوسو طوری توی تنم پخش می کرد که  از مغز سر گرفته تا مغز کوس و تمام تنمو می لرزوند و داغ داغم کرده بود . -اوووووووهههههه حالا نمی خواد سینه هامو ببوسی فعلا کیرت میاد بیرون .. لبتو دوباره بذار رو لبام دستت رو همون سینه هام باشه تا کیرت در نیاد . بچسبون بچسبون . اونم مث معین تا می تونست منو غرق بوسه کرده بود . بوسه هایی همراه با هوس . هوس با عشق .. اوخخخخخ چقدر کیف می کردم . از بیرون تخت منو که آویزون شده بودم روم سوار بود و کیرشو با فشار و  اصطکاک شدید با لبه های کوسم می کردش تو و خیلی آروم می کشیدش بیرون . -مامان مامان .. مهسا جون اگه بدونی چقدر می ترسیدم .. -آخخخخخ من قربونت بشم عزیزم . واسه چی . آدم که می خواد به حقش برسه این قدر ترس نداره که . -مامان پس بازم بهم میدی . بازم کوستو بهم می دی ؟/؟ میذاری بذارم تو کونت ؟/؟ -اگه پسر خوبی باشی و بهم حال بدی . من هیجان در سکسو بیشتر از خود سکس دوست دارم . هر چند خود سکسه که آدمو به ار گاسم می رسونه ولی تا هیجان نباشه عشقبازی به آدم مزه نمیده .. بغلم کن مبین . -مامان تو چقدر نازی .. ناز ناز -کجاهام نازه .. اونجاهایی که به هوست میاره ؟/؟ -همه جات مامان -پس همه جام به هوست میاره ؟/؟ -آرررره آررررره -بگو کجا بیشتر .. می خواستم ببینم اونم مث معین از کونم خوشش میاد یا نه . می دونستم همونجا رو هم میگه . چون وقتی  به پشت من نگاه می کرد حرارت تنشو حس می کردم و اون التهاب و هیجانشو . خیلی دلم می خواست زیر کیرش یه چند دقیقه ای رو می خوابیدم ولی کیف سوزانی که به زیر پوست و عمق تنم رخنه کرده بود اجازه این کارو بهم نمی داد .-آهههههههه عزیزم .. کف دستامو گذاشته بودم پشت سرش . موهاشو نوازش می کردم با این که نمی تونستم بخوابم ولی خماری عجیبی به سرم افتاده بود . مثل این که بازم دوست داشت ازش بپرسم کدوم قسمت بدنمو خیلی دوست داره .. وقتی دوباره ازش پرسیدم گفت مامان راستش کون خوشگلی داری .. -اونم در اختیارته تا اونجایی که دوست داری باهاش حال کن .. -مامان اگه بدونی وقتی که شلوار چسبون می پوشی مردا چه جوری به کونت نگاه می کنن . دلم می خواد چشاشونو از کاسه در بیارم -عزیزم این قدر حرص نخور بذار تا می تونن حرص بخورن و آه بکشن . مگه هر چی دلشون خواسته .. من وقتی تو رو دارم اونا رو می خوام چیکار .. با این حرفام حس می کردم تحرک و تلاش پسرمو واسه این که بیشتر و بهتر راضیم کنه زیاد ترش کردم . -مبین عزیزم من پشتمو می کنم طرف تو و تو هم هر جوری که عشقته منو بکن .. -اووووووههههه مااااامااااان  دستت درد نکنه .. -کونم درد نکنه .. کوسسسسم درد نکنه . -دوستت دارم مامان دوستت دارم مامان . وقتی قمبل کردم تا به کونم مسلط شه طوری دو طرف کونمو به پهلو ها بازشون می کرد که وقتی تا ته کیرشو می فرستاد توی کوسم نمی تونستم لبخندمو از این نوع گاییدن مبین پنهان کنم . سرمو بر گردوندم عقب تا شاهد گاییده شدن خودم و لحظاتی باشم که کیر بیرون کشیده میشه وگرنه فرو رفتن اونو فقط حس می کردم . .. جووووووون هنوز دو ساعت نشده بود و تا ساعتها می تونستم زیر کیر پسرم باشم . -مامان مامان چته هر چی می کنمت بازم کوست خیسه -از برکت وجود کیرته عزیزم ادامه بده .. حال کن و حال بده ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر